Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet hämmästyvät aina kun kerron

Vierailija
13.05.2025 |

että ikävöin isääni. Ja jos olen koti-ikävää itkenyt, he olettavat minun ikävöivän äitiä. Kun kerron ikävöiväni isääni, nuo miehet ovat kummastelleet asiaa. Sitä että olen saanut pienenä isän vieressä nukkua jos näin pahoja unia. Että isä on ns. opettanut minut halaamaan, olemaan tunteista avoin. Että isä vieläkin ottaa minut halaukseen ja rutistaa. Vaikka aikuinen olenkin.

Miksi se kummastuttaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuo ei ole normi. Isä harvoin yhdistetään tuollaiseen.

Vierailija
2/10 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa sinulla ollut ihana isä! Olispa mullakin ollut tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinun kokemus on melko harvinainen. Sinä olet saanut kokea turvallista, hyväksyvää rakkautta. Sinun isäsi on ollut sinulle emotionaalisesti läsnä. Se on kieltämättä upeaa ja harvinainen asia, jota kannattaa vaalia.

Vierailija
4/10 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa sinulla ollut ihana isä! Olispa mullakin ollut tuollainen.

Hän on vieläkin. Jos minulla menee asiat mönkään, hän muistuttaa että kotiin saa aina tulla vaikka olisi 50v. En ole itse kokenut sitä erikoisena, luullut aina että kaikilla on samanlaista. Mutta mitä enemmän olen kertonut ihmisille, sitä enemmän saan hämmästyneitä katseita. Enkä ymmärrä miksi. Ap.

Vierailija
5/10 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä siksi koska nykyään on tää naiset vs miehet ja onhan se nyt kumma jos joku nainen ajattelee miehestä hyvää ja päinvastoin. Kiitos feministit ja muut hyväntekijät.

Vierailija
6/10 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin hänmästyisin, jos joku aikuinen itkisi koti-ikävää lapsuudenkotiinsa. Puolison ikävöinnin ymmärrän, mutta vanhempien perään itkeminen kuulostaa oudolta. 

Vierailija
7/10 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin hänmästyisin, jos joku aikuinen itkisi koti-ikävää lapsuudenkotiinsa. Puolison ikävöinnin ymmärrän, mutta vanhempien perään itkeminen kuulostaa oudolta. 

Mikä siitä tekee outoa? Osaatko sanoa? 

Itse koen lapsuudenkodissa ollessani itseni todella rauhalliseksi. Että kaikki on hyvin vaikka ympärillä maailma olisi täysin pielessä. Kotona on vain hyvä olla rakkaiden kanssa. En osaa sitä selittää sen paremmin. Ap.

Vierailija
8/10 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun kauniit nuoret hakevat turvaa vähän vanhemmista miehistä!

Vierailija
9/10 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun kauniit nuoret hakevat turvaa vähän vanhemmista miehistä!

Hyi 

Vierailija
10/10 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista tuollainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi