Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eräs "kaveri" mittaa katseella päästä varpaisiin, mitätöi saavutuksiani ja nostaa esiin menneisyyteni virheitä. miksi hän tekee niin?

Vierailija
13.05.2025 |

tätä jatkunut vuosikausia. miksi hän tekee niin?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet lapanen joka on katsellut moista vuosikausia. Oikeasti, ei millään pahalla. Ihmiset kohtelevat sinua niin kuin annat heidän kohdella.

M55

Vierailija
2/42 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ilmeisesti Persu, eli ihan normi-sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se kaveri joka sai diakonilta lahjakortin ja tulit heti valehtelemaan tänne kuinka yritti vaihtaa sen rahaan saadakseen olutta..? Palstamammat on niin hyviä ystäviä. 

Vierailija
4/42 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tekee tuota kaikille, toiset sellaisille joista jotenkin aistivat että voivat alistaa. Kaveriksi en tuollaista tyyppiä kutsuisi enkä huolisi. Miksi olet hänen kanssaan missään tekemisissä?

Vierailija
5/42 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne sun menneisyyden virheen on?

Vierailija
6/42 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaveri. Miksi olette tekemisissä? Hanki parempaa seuraa. 

Vierailija
7/42 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää lannistaa sinut koska on inhottava ihminen ja kokee sinut jollain tavalla uhkana.

Ota kohteliaisuutena ja ota ETÄISYYTTÄ kyseiseen ihmiseen.

Vierailija
8/42 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke nyt a bimp erakko

Vierailija
9/42 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on juuri tuollainen minua kohtaan. Eipä olla paljoa tekemisissä, mutta pakosti välillä nähdään esim. juuri viikonloppuna äidillä käydessä.

Ajattelen, että on vaan kade minulle. Sisko on ruikuttaja, joka asia on "hänen tuuriaan", eikä tajua, että kaikilla meillä on joskus vastoinkäymisiä. Samoin vaatteeni ovat aina hirveitä hänen mielestään, totean vain, että itse tykkään, se riittää ja siksi ostin. Siskolla on 20v vanhempi auto kuin minulla ja sekin on paha kun sisko ei yhtään ymmärrä, että miksi jotkut brassailevat autollaan. En ole kyllä edes brassaillut, mutta ehkä olisi pitänyt polkea äidille kukkapuskan kanssa 35km (suuntaansa) kun pyöräni on ikivanha mummopyörä.

Vierailija
10/42 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kysyt siltä, että veetuako kyttäät? oletkos ruåttalainen umpihomppi? se, joka toisen asioihin nokkansa työntää, on valmis saamaan pataansa ja kovaa, eli ihan kunnolla pyyhit tuolilla räkää nenänpielestä.

Vierailija
11/42 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla diagnoosi? 

Normityyppi olisi katkaissut välit jo ensimmäisestä kerrasta.

Vierailija
12/42 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole sen kanssa missään tekemisissä, niin ei tarvi miettiä miksi tee noin.

Vierailija
13/42 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokee, että olet leuhka ja sinut pitää palauttaa maanpinnalle? Kadehtii menestystäsi ja pyrkii mitätöimään sen? Ei pidä sinusta ja haluaa olla ilkeä? On sosiaalisesti taitamaton ja sanoo ääneen sen mitä ajattelee eikä ymmärrä sanontaa "Jos et osaa sanoa mitään hyvää, ole hiljaa"? Hänellä on omassa elämässä hankalaa ja haluaa purkaa pahaa oloaan muihin tunteakseen oman olonsa paremmaksi? Onhan noita syitä, mutta oikea kysymys on "Miksi olet tekemisissä ihmisen kanssa, joka käyttäytyy ikävästi sinua kohtaan?"

Vierailija
14/42 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ilmeisesti Persu, eli ihan normi-sellainen.

Katohan, geenipoolin alimmatkin heräilee pikku hiljaa.

Vierailija
15/42 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla sanot että joka menneitä muistelee sitä tikulla silmään.

Ikävä tyyppi.

Joka katkaset välit tai jatkat kuuntelua, et voi ketään muuttaa.

Vierailija
16/42 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärellä oli tuommoinen ystävä. Yritti pakottaa erilaisiin asioihin eli määräillä, sivulauseessa yritti mitätöidä joka asiasta. Sai tarpeekseen tätä ystävyyttä, eivätkä tapaa enää koskaan. Tee sama.

Vierailija
17/42 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä kysymys. Oikea on: Miksi luokittelet hänet kaveriksesi?

Vierailija
18/42 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua monestakin. 

Oletko minä-minä-minä tyyppi. Niin sitten tosiaan yrittää näpäytellä.

Ja jos oot ihan tavallinen, lähtökohtaisesti ystävällinen ja asiallinen. Niin monesti kateus saa moista aikaan. 

Se pitää kitkeä. Julkisesti. Siinä tilanteessa, kun näitä ilmenee. Äkkiä tuo oppii. "Mielenkiintoista, että otit tuon esille. Haluatko kertoa asiasta lisää? En ihan ymmärrä, miten tämä tähän liittyy?" - kun kaivelee menneitä tmv. Ja jos on vakionaljailut, niin niihin ystävällisen jämäkkä vastaus olematta hyökkäävä. Menneisyyden virheisiin "Jep. Kyllä. Mä mokasin. Se oli virhe. Onneksi en ole ainoa, joka virheitä tekee.". "Näinpä. Se olikin eräänlainen oppitunti.". Tai saavutusten mollaaminen "Onko meillä tässä ongelma? Itse olen ylpeä, että onnistuin tässä. Ja olisin sinunkin puolesta jos roolit toisinpäin.". 

Voimakkain keino on neurtaali vastapallo: Huomio kokonaan tähän kaveriin. "Haluatko kertoa tästä vielä lisää?". Ne ei halua.

Vierailija
19/42 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tuollainen, ex nyt.

Vierailija
20/42 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän