Mistä voi johtua herkkyys saada mustelmia, vaikka trombosyytit on normaalit.
Samoin muut veriarvot.
Olen perusterve 38 vuotias nainen.
Kommentit (9)
Silloin kysymys ei voi olla herkkyydestä vaan olosuhteista. Olet kova kolhimaan itseäsi.
Ei ainakaan mistään terveydellisestä.
Minulle on aina tullut mustelmat todella herkästi ja se johtuu siitä, että verisuonet ovat pinnassa. Näin sanoi työterveyslääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aina tullut mustelmat todella herkästi ja se johtuu siitä, että verisuonet ovat pinnassa. Näin sanoi työterveyslääkäri.
Minulla myös, verisuonet näkyvät paljon selvemmin kuin useilla.
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimoni myös on aina jalat mustelmilla jos tekee jotain työtä, jossa voi kolhia itseään. Hän on ollut aina herkkä saamaan mustelmia.
Eli sun vastaus kysymykseen oli?
Vierailija kirjoitti:
Silloin kysymys ei voi olla herkkyydestä vaan olosuhteista. Olet kova kolhimaan itseäsi.
No jos minä ja vaimoni vaikka tasoitellaan perunalaatikoita, hommassa joutuu kurkottelemaan reidet puulastikon laitaa vasten, minulla päivän päätteeksi on jaloissa pari mustelmaa, vaimo kuin selkäänsä saanut. Eli kyllä siinä jotain luontaista taipumusta mustelmiin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimoni myös on aina jalat mustelmilla jos tekee jotain työtä, jossa voi kolhia itseään. Hän on ollut aina herkkä saamaan mustelmia.
Eli sun vastaus kysymykseen oli?
Ei ollut vastaus, oli vain toteamus, että jotkut ovat herkempiä mustelmiin. Itseänikin kiinnostaa, miksi.