Käymisen arvoisia hotelleja???
Just, ihmiset kehuvat jotain Sokos ja Scandic hotelleja, voiko juntinpaa olla. Sama kun kehuisi jotain ABC huoltamoiden buffee-pöytiä.
https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/2143d6f3-5d12-459e-9fb1-6c140e217…
Kommentit (8)
Moni noista oli kylpylöitä ja todellakin on hyviä ja hienoja:) Itse pidin eniten Break Sokos Hotel Kolin kylpylästä, Nurmes oli myös hyvä ja Järvisydän.Nyt mennään katsastamaan Tahkon uudistettu kylpylä kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Moni noista oli kylpylöitä ja todellakin on hyviä ja hienoja:) Itse pidin eniten Break Sokos Hotel Kolin kylpylästä, Nurmes oli myös hyvä ja Järvisydän.Nyt mennään katsastamaan Tahkon uudistettu kylpylä kesällä.
Kylpylät ovat ihan horroria, liikaa porukkaa ja ne saakelin kakarat. Juu, ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylpylät ovat ihan horroria, liikaa porukkaa ja ne saakelin kakarat. Juu, ei ikinä.
Jaa, kun mä olen aina mennyt mieheni kanssa kahdestaan ja niin, että siihen aikaan on k-18. Ei lemmenlomalla ole tarvinnut kärsiä lasten rääkymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän noissa aikuisten kylpylöissä ole juurikaan lapsia (tai pääsy kokonaan kielletty iltaisin). Järvisydän, koli, Tahkon metsäkylpylä kaikki on vain aikuisille suunnattu.
Hotelli Verso, Jyväskylä ja ko. hotellin aamiainen on loistava.
Vierailija kirjoitti:
Nuo on ihmisiä, jotka eivät ole matkustelleet paljon.
Onko saastuttaminen eleganttia? Monissa paikoissa turisteista ei edes pidetä ja turismi tuhoaa luontoa ja perintökohteita. Tässä on kotimaan Scandiceilla ja Sokos-hotelleilla ihan hyvä sauma palvella kotimaan matkailua ja mukavasti sen tekevätkin. Riittävän mukavasti.
Nuo on ihmisiä, jotka eivät ole matkustelleet paljon.