Miksi Suomessa "naisten pitää tukea naisia"? Ymmärtäisin, jos olisimme Afganistanissa.
Erika vastasi aivopierulla Sannan osoittamaan tukeen "naisten pitää tukea naisia".
Mä kehun naista tai miestä jos on kehuttavaa, mutta arvostelen naista tai miestä jos kehuttavaa ei ole.
En ole koskaan joutunut puolustamaan ystäviäni sen takia, että ovat naisia. :o Vaan heissä on ollut muuta puolusttavaa.
Kommentit (6)
Naisasianaiset vetävät naisilta oikeastaan maton jalkojen alta. Eli silloin tekevät naisille hallaa kun kiinnittävät huomiota sukupuoleen, eli onko se tärkein määre? Eivätkö kehukaan älykkyyden tai taitojen takia?
Olen 100 % varma että Stubb olisi tukenut asiallisesti pukeutunutta vöyriläistä naiskolmikkoa ja olisi jonkun suomalaisen ähkivän, per-se paljaan hilluvan Ich komme- lateksijorman jättänyt huomiotta.. Miksi? Koska pressalle rakas suomenruotsalaisuus, EI sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko jos ei halua. Mutta ehdottomasti kannattaa luoda tasa-arvoa ja kaikille hyvää, ettei huomaa joku päivä että on eri asemassa itse. Se on tulevaisuuden kannalta tärkeää ja sukupolvien.
Eihän siinä ole kyse tasa-arvosta, jos naisten pitää tukea naisia? Mieti miltä lause kuulostaisi käännettynä toisin päin: miesten tulee tukea miehiä?
Eikö pidä tukea sitä joka on oikeassa jossain asiassa, tai vaikka sellaista miestä tai naista joka tarvitsee lohdutusta?
Kun katsoo USAta, naisten on todellakin Suomessa tuettava naisia. Miehethän tukevat aina vain toisiaan. Naisten oikeuksista eivät jaksa välittää.
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo USAta, naisten on todellakin Suomessa tuettava naisia. Miehethän tukevat aina vain toisiaan. Naisten oikeuksista eivät jaksa välittää.
Emme ole Usassa.
Asioiden käsittely sukupuolesta käsin typistää ihan hirveästi niiden objektiivista tarkastelua. Se tyhmistää. Stubb käyttäytyi muista syistä, kuin sukupuolesta käsin: hän on kiitellyt monia naismenestyjiäkin.
Asioille on miljoona muutakin selitystä kuin naissukupuoli. Erikan laulu ja esitys vaan on ros-kaa KAJ:hin verrattuna.
Eiväthän naiset ole mitään yhtenäistä porukkaa. Esimerkiksi Erikan tukeminen ei naisena kiinnosta pätkääkään, koska hän toimii aivan omien arvojeni vastaisesti. Sen sijaan kotiäitiliikettä tukisin mielellään.
Ei ole pakko jos ei halua. Mutta ehdottomasti kannattaa luoda tasa-arvoa ja kaikille hyvää, ettei huomaa joku päivä että on eri asemassa itse. Se on tulevaisuuden kannalta tärkeää ja sukupolvien.