Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vakisuhteessa elävät naiset ja suuseksi

Vierailija
19.03.2007 |

Kuinka usein te muut vakisuhteessa elävät naiset saatte puolisoltanne suuseksiä? Minulle kelpaisi vaikka joka kerta, kun seksiä harrastetaan, mutta mies antaa sitä oma-aloitteisesti ehkä kerran puolessa vuodessa. Osaa kyllä taivaallisen hyvin, mutta jostain syystä ei sitä innokkaasti tarjoa, vaikka itse otan suihin lähes joka kerta seksin aikana.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensäkään harrastaa seksiä miehen kanssa, jolla on likainen muna?

Vierailija
22/37 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

posliini että otan naiseltani suihin, lisäksi pesty juuri. ei pysty mitään silliltä haisevaa nuolemaan. itseltäni en anna ottaa suihin jollen ole juuri peseytynyt, en halua että naiseni jotuu jotain kukkakaalia imemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 22

Vierailija
24/37 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat antaa suuseksiä toisilleen n.5 kertaa viikossa+sit yhdynnät...ei oo mitään haju/makuongelmia ku molemmat peseytyy ennen niin on molemmilla miellyttävää...

Vierailija
25/37 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sextailu?

Vierailija:

23 Ei meillä harrasteta seksiä..

T: 22

Vierailija
26/37 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse HALUAA antaa suuseksiä, tykkää siitä paljon enemmän kuin itse saada suihinottoa. Se kiihottaa häntä valtavasti. Sopii minulle! En valita!;-)

Vierailija
27/37 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkein ihaninta ja kiihottavinta on 69...eli molemmat antaa suuseksia toisilleen samaan aikaan. Ei oo mitään kiihottavampaa ku mies voihkii kun sen kalu uppoo mun suuhun...ja samalla se nuolee mua...mmm. Mutta ehdottomasti suihkunraikkaana molemmat.

Vierailija
28/37 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ties kuinka monelta, eikä ikinä ole ollut mitään tympeää makua, en ymmärrä, pidän suihinotosta. Viimeisin miesystäväni kyllä kertoi, että naiset maistuvat erilaisilta eikä kaikkia tee mieli nuolla. Ehkä miehissä on sama juttu. Tosin, otan vain suihin niiltä, joihin olen ihastunut tai rakastunut, joskus nimittäin tulee tempaistua yhden illan juttuja. No, on nekin joskus olleet niin kiihkeitä että kyllä se muna väkisinkin sinne suuhun yleensä eksyy, on se niin kivaa. Kun mies nuolee, se on parasta mitä tiedän. No, tässä vaan ajatuksia.

Vierailija
29/37 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama nainen maistuu täysin erilaiselta eri aikaan k-kiertoa. Menkkojen jälkeen neutraalin hyvältä ja juuri ennen menkkoja epämiellyttävältä. Kaikkihan tämän tietää, jotka on olleet pitemmässä suhteessa ja suuseksi on tavallista. Myös hormonaalinen ehkäisy vaikuttaa vuodon määrään ja makuun. Paljon vuotoa -> paha maku. Vaikea kuvitella, miksi saippualla jynssätty penis maistuisi eri miehillä erilaiselta. Tuskin se maku siihen kuitenkaan pinttyy.

Vierailija:

Viimeisin miesystäväni kyllä kertoi, että naiset maistuvat erilaisilta eikä kaikkia tee mieli nuolla. Ehkä miehissä on sama juttu.

Vierailija
30/37 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisissa on Isoja eroja maun ja hajun suhteen oli mihin aikaan kiertoa vaan. on sellaisia jotka ei maistu millekään, sitten niitä joita ei kertakaikkiaan pysty nuolemaan. Sen verran monta pitkää suhdetta takana että voin sanoa.

Vierailija
31/37 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä, joten mies hoitelee mut yleensä suulla, joskus harvoin käsipelillä.

Vierailija
32/37 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan enemmän kuin annan, jostain syystä. Ehkä mies on aktiivisempi.

Vierailija
33/37 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tykkään enemmän kun tyydyttää mut käsillä. Ite tykkään ottaa suihin, mut en kyllä loppuun asti, kerran kokeiltiin ja tuli oksennusreaktio. Mut eipä se haittaa, muutenkin mennään niin, että mä saan esileikissä ja hän kun pannaan.

Harrastetaan seksiä pari kertaa viikossa, mies on ulkomailla töissä viikot. Joskus on kaksikin viikkoa poissa, joten sillon jää seksi vielä vähemmälle.

Vierailija
34/37 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma moka, kun alkuhuumassa sitä kaikki seksi maistui hyvältä. Nyt kun alkuhimot tiessään, moisia kaipaa ja kovasti. Meidän seksi on muutenkin sellaista hengetöntä jyystöä, eipä maistu enää kummallekaan.

Vierailija
35/37 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen parempaa, kuin kesken yhdynnän antaa naiselle suuhoitoa! Turvonnut ja sopivasti tuoksuva pimpsa njam!!!! Turhan harvoin vaimo antaa tehä niin.

Vierailija
36/37 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijäs taitaa olla jonkinsortin jeesustelija.

Vierailija
37/37 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa mies totesi, että suuseksin antaminen naiselle on hänestä ällöttävää. Suhde oli uusi ja halusin jotenkin miellyttää miestä, joten valehtelin että minusta on ällöttävää saada suuseksiä, ja mies oli vastaukseeni erittäin tyytäväinen. Kyllä nyt kaduttaa! Olisi tosi hoopoa selitellä, että muistatkos kuinka sanoin, että inhoan suuseksin saamista, ja tota, kyllä se olisikin ihan kivaa.

Itse kyllä on mielellään vastaanottavana osapuolena, mutta ärsyttää kun siitä jatketaan aina suoraan varsinaiseen seksiin, eikä mies koskaan edes yritä hyväillä minua mitenkään :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi