Mulla ei ole mitään halua tehdä yhtään mitään
Olen terve, fiksu ja nuori nainen. 35 vuotias. Normaali elämä on kaukainen unelma. Töihin ei pääse koskaan, kaikki on kallista, kaikki haluavat olla itekseen ja elää itekseen.
Elämässä ei ole mitään merkitystä. En koe mielihyvää mistään, kaikki on nähty jo. Lenkeilty on jo tuhansia kertoja. Ylipäätään en halua elä nykyajassa. Oksettaa tasan tarkkalleen kaikki! Kaikki on mennyt sairaaksi, merkityksettömäksi.
Yksinäisyys on kroonistunut koska en tasan tarkkalleen löydä yhtäkään ihmistä joka ajattelisi kuin minä.
Kontrolli yhteiskunta. Ei saa vapaasti tehdä töitä eikä toteuttaa ittensä. Uumediilerit sen kuin porskuttavat eteenpäin ja tuhoavat nuoriso. Auta armias jo mä sit haluun kanoja pihalle ja ruveta munia myymään. Silloin on kaikki Valvirat kimpussa.
Kansa ei vaa herää tähän sairaaseen ympäristöön. Kaikki vaa lampaana uskovat kaikkeen.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa nykyajan itsekkyys ja että pitää elää itselleen.
Oksettaa miten kukaan ei halua kehittyä.
Minä en halua edes elää. Köyhä työtön yli viiskymppinen on yhteiskunnan ongelmajäte. Liian vanha töihin ja liian nuori eläkkeelle.
Olet sitten samanlainen kun minä kiltti ja kunnollinen mies. Ei ole järkeä tehdä mitään enää. Onneksi sain potkut töistäkin jossa olin 18 vuotta. Nyt ei tarvii tehdä mitään.
AP täällä. Mä en halu elää eikä mua kiinnosta enää mikään. Olen fiksu ja terävä ihminen, kovakin tarvittaessa. Mä en vaa näe mitään hyviä puolia tässä elämässä. Kaikki on mennyt saavuttamattomiksi
Oksettaa nykyajan itsekkyys ja että pitää elää itselleen.
Oksettaa miten kukaan ei halua kehittyä.