Anne Kukkohovi myy likaisia pikkuhousujaan
Seiskan toimittaja kirjautui viime viikolla Onlyfans-palveluun, ja tilasi Kukkohovin palvelun kuukaudeksi käyttöön 24,90 dollarilla.
Anne on hiljattain laajentanut palvelutarjontaansa. Nyt hän mainostaa sivustollaan myyvänsä myös käytettyjä pikkuhousujaan 500 dollarilla per pari. Annen mukaan pikkuhousukuriiri noutaa pöksyt Losista ja toimittaa ne lähipostilla viiveettä. Kukkohovi painottaa, että pakkaa pikkarinsa tiiviisti Minigrip-pussiin, jotta aromit säilyvät mahdollisimman hyvin.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-ame…
Kommentit (623)
Minulta voi tilata Annikki-tädin täydet vaipat.
Käyttääkö raukkaparkanen jo huumeita tms, kun pää pehmennyt...no ainakin alkkareita täytyy käyttää, et kauppa käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan jo säälittävällä osastolla
Kyllä. Epätoivoisella.
Toivottavasti emme näe tuota naista enää TV.n kakkuohjelmia (eikä mitään muutakaan) juontamassa, sillä näkisin mielessäni hänet vain tuhruisten ja haisevien minigrippiensä kanssa puuhailemassa, kuvottava mielleyhtymä mikä ei sovi tuohon konseptiin eikä kyllä yhtään mihinkään. Voiko noin alhaalle aikuisen naisen itsekunnioitus vajota?
Tuossa touhussa ei ole enää mitään eroottista. Se on lähinnä sairasmielistä palvelua sairasmielisille asiakkaille.
Tulee mieleen, onkohan Kukkohovilla varhainen dementia? Dementikkopotilaathan saattavat alkaa hyvinkin räävittömiksi ja estottomiksi.
Meijusta ajatellut samaa, menee vaan härskimpään suuntaan jutut.
Meiju Suvas? Minä en ole törmännyt mediassa hänen irstailuihinsa millään muotoa. Minusta Meijulla on lähinnä pilkettä silmäkulmassa, jos joskus lohkaiseekin jonkun pikkutuhmuuden. Mutta minun on mahdotonta kuvitella Meijua pikkareita pussittamassa tai vilauttelemssa avujaan OF:ssa tms.
Mmm 1970 vuosikertaa.Varmasti mehevä ja pirskahteleva tuoksu. Vielä lista mitä syönyt päivän aikana niin takatuoksuista saa lisää kiihotusta🤤
Vierailija kirjoitti:
Tuohon työhön ei robotit pysty.
Muutenkin vaikuttaisi että eritteet ovat selvästi se juttu millä ihmisiä nöyryytetään. Näkyy hyvin tämän palstan trollaamisestakin.
Joku näemmä hiivojen ja bakteerivaginoosien haisteluista pulittaa niin kelpo summia, että kieltämättä houkutus on kova 😅
Eikä ole pelkoa että tauti tarttuu!
No säälittävää.
Jopa sen verran, että julkisuudessa revittely kyseenalaista.
Ajan henki on synkkä.
Onkohan palstan ulostenäytetyyppikin löytänyt jo ikioman kakkafetisistinsä joka kiitollisena maksaa postipaketeista ruskeissa kirjekuorissa.
Voutilainen tiedustelee Kukkohovilta, kuinka paljon hänellä on Onlyfans-tilaajia ja kuinka paljon hän on tienannut Onlyfansilla.
Niitä minä en kerro, ihan hyvin olen tienannut sillä, Kukkohovi sanoo aluksi.
Viisinumeroisen summan olen tienannut, Kukkohovi myöntää.
Kukkohovi on siis tienannut Onlyfans-tilillään reilussa kuukaudessa vähintään 10 000 Yhdysvaltain dollaria.
Muutama vuosi etenpäin voi myydä pissasia vaippojaan.
Miksi se myy housujaan, raha pulassako. Eihän niitä sentään kai kukaan osta.
Ei niitä saa niin puhtaaksi lipeälläkään, että niitä kehtaisi kukaan jalkaansa laittaa.
Joo sehän taitaa niitä tarjota tuonne mistä saa otettua ulostus näytteitä.
Kun ne ei vaan olisi kovinkaan paljon ripuli kakalla täytettyjä.
Siitä saa hyvin otettua DNA-näytteen.
Vierailija kirjoitti:
No säälittävää.
Jopa sen verran, että julkisuudessa revittely kyseenalaista.
Ajan henki on synkkä.
Kiitos. En tiedä miksi minusta on lohdullista, kun sentään _joku_ on yhä tätä mieltä. Ajan henki on jäätävä!
Vierailija kirjoitti:
Voutilainen tiedustelee Kukkohovilta, kuinka paljon hänellä on Onlyfans-tilaajia ja kuinka paljon hän on tienannut Onlyfansilla.
Niitä minä en kerro, ihan hyvin olen tienannut sillä, Kukkohovi sanoo aluksi.
Viisinumeroisen summan olen tienannut, Kukkohovi myöntää.
Kukkohovi on siis tienannut Onlyfans-tilillään reilussa kuukaudessa vähintään 10 000 Yhdysvaltain dollaria.
Mahtaa olla ylpeä saavutuksestaan.
Suurin osa ihmisistä edelleen järjissään ja normaaleja mieltymyksiltään, ja silti meidän on vain kestettävä tälläisen perv.sonnan syöttöä.
Syödä ei toki tarvitse mutta kyllä tuo silti hieman risoo.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä edelleen järjissään ja normaaleja mieltymyksiltään, ja silti meidän on vain kestettävä tälläisen perv.sonnan syöttöä.
Syödä ei toki tarvitse mutta kyllä tuo silti hieman risoo.
Sen syöttö ja _normalisointi_. Se vtuttaa eniten.
Onhan se nyt fiksumpaa myydä alushousuja kovaan hintaan kuin esitellä torttuaan OF:ssa. Jos ostajia kerran löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt fiksumpaa myydä alushousuja kovaan hintaan kuin esitellä torttuaan OF:ssa. Jos ostajia kerran löytyy.
Niin. Miksi täällä ei dissata esim. Susanna Penttilää tai Marika Fingeroosia, jotka näyttävät kaiken OF:ssa?
Maksa 100€ ja lähetä kuva gigulista niin kerron millainen säälittävä prinssinakki sulla on.
- HAH HAH HAH ! ! ! Ihan validi bisnesplan, sanoisi varmaan Leijonan Luolan pääomasijoittajat ....
Tuleeks noi keltaset tangat "salaatin kanssa"?
Joo sehän taitaa niitä tarjota tuonne mistä saa otettua ulostus näytteitä.
Kun ne ei vaan olisi kovinkaan paljon ripuli kakalla täytettyjä.
- Joo. Sitä kutsutaan Salmonella-seksiksi.
Piti haista pillulle, mutta haisikin paskalle.