Minkälaisia ihmisiä jousimiehet ovat?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Todella epämiellyttäviä. Tulimerkeistä siedettävä on leijona, koska on sosiaalinen. Oinas ja jousimies täysin hirviöitä.
Leijonat ovat niin itserakkaita, että se on naurettavaa. Leijonalla on vain yksi puheenaihe: minä minä minä. Leijonalle ja Oinaalle on ihan oikein jos heidät pannaan istumaan vierekkäin. 🤣
Välinpitämättömiä ja uskomattoman laiskoja kotona.
Vierailija kirjoitti:
Eturintaman miekkamiehiin verrattuna melko pehmiksiä.
Harkitsevampi ampuu jousella kauempaa.
Tässä se nähdään. Horoskoopit ovat huuhaata. Toiset sanovat , että jousimies on laiska, toiset että ahkera. Eiköhän se ole ihan ihmisen oma ominaisuus, millä ei ole horoskoopin kanssa mitään tekemistä. ( tuntemani jousimies on superahkera ja aktiivinen,)
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-piirretta-enteilevat-horoskoo…
"Narsistisuus ja vähäinen älykkyys ennakoivat, että ihminen saattaa hurahtaa astrologian oppeihin, esittää tuore ruotsalaistutkimus."
Olkavarret ja selkälihakset sekä oikea kyynärvarsi hyvin kehittyneet.
Keskittymiskykyisiä.
Vierailija kirjoitti:
Todella epämiellyttäviä. Tulimerkeistä siedettävä on leijona, koska on sosiaalinen. Oinas ja jousimies täysin hirviöitä.
Kiitos analyysistäsi.-jouskari
Vierailija kirjoitti:
Keskittymiskykyisiä.
Vasuritkin ampuvat. Ja urheilija treenaa kumpaakin puolta.
Treenaa sinä aivoja, ei vielä säkenöi.
Vierailija kirjoitti:
Kömpelöitä, sosiaalisesti vähän hönöjä. Eivät sitoudu helpostii.
En ole kömpelö, olen sosiaalinen, ollut saman miehen kanssa yli 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskittymiskykyisiä.
Vasuritkin ampuvat. Ja urheilija treenaa kumpaakin puolta.
Treenaa sinä aivoja, ei vielä säkenöi.
Tiedän toki. Esitin yleistyksen piikkinä horiskooppiuskovaisille.
En ainakaan tietääkseni tunne yhtään jousimiestä, mutta jostain höpöhöpötekstistä jäi mieleen, että olisi paras match oinaan kanssa, kun molemmat kai aika tulisia. Jäi mieleen, kun itse olen oinas.
Tuossa vieressä par'aikaa yksi sellainen. Ujo, arka, hiljainen, epäsosiaalinen ja itsekäs. Niin ja omistuksenhaluinen. Positiivisia piirteitä.... Hyvä suuntavaisto.
Voi mun tän hetken rakas on jousimies. IHANA.
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-piirretta-enteilevat-horoskoo…
"Narsistisuus ja vähäinen älykkyys ennakoivat, että ihminen saattaa hurahtaa astrologian oppeihin, esittää tuore ruotsalaistutkimus."
Se on kyllä huomattu tällä palstalla. Täällä on paljon horoskooppeihin uskovia ja sitten jumalaan uskovia. ÄO lähentelee kengännumeroa
Ai niin. Tosiaan ainoa merkki joka kehuu itseään hauskaksi. Fiksumpi ymmärtäisi kuunnella muiden mielipidettä.
Jousimiehillä on taipumusta mt.ongelmiin. Kukaan ei hevillä usko, kun kovaääninen Jousimies ilmoittaa olevansa arka ja herkkä. Jestas! Heidät voisi eristää johonkin häkkiin, varmaan viihtyisivät keskenään.
Jousimiehet voivat olla todella kilpailuhenkisiä. "Kilpaillaanko kuka eka solminut kengännauhat? Mitä täällä mökillä nyt tehdään, kai täällä leikkimielinen suopotkupalloturnaus?" Paitsi että Jousimiehelle kilpailuissa ei ole mitään leikkimistä - Jousimiehen on parasta antaa voittaa, muuten hän murjottaa koko viikon.
Vierailija kirjoitti:
Omahyväisiä, ylimielisiä, kodinrikkojia, valehtelijoita, besserwissereitä.
Et tunne minua.
Vierailija kirjoitti:
Välinpitämättömiä ja uskomattoman laiskoja kotona.
Tervetuloa meille, kahden jouskarin huusholliin, saatat hämmästyä.
Savolaisia, jousi vaakunassakin.