Queen of Fucking Everything
Kommentit (17)
Siinä on ilmaisullista tehoa, joka monesti ohjelmista puuttuu. Hyvä sekin. Silti en pidä ihan hypetyksen arvoisena.
Ah.hieno sarja. Just mitä itse ajattelen itsestäni. Suurinta sumutusta elämässä ollut muiden pelottelu siitä että kaikki on ohi kun vanhenee ja kun miehet ei enää kato silleen. Elämä on ihan parasta just nyt 50v:nä. Katon ite silleen ketä huvittaa ja teen itse mitä lystään.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on ilmaisullista tehoa, joka monesti ohjelmista puuttuu. Hyvä sekin. Silti en pidä ihan hypetyksen arvoisena.
Ai jaa. No mä en tiennyt hypetyksestä, rupesin vaan katsomaan.
Kiva katsoa jotain sellaista missä töissä on ollut myös lavastaja, puvustaja, maskeeraaja ja kameratkin on saatu liikkumaan ilman että ne heiluvat ärsyttävästi.
Tänään taisi tulla radiosta sarjan musiikkia - joku kimeä-ääninen mimmi huusi minuuttitolkulla: "Mä haluun vaan maata ja rakastella! Mä haluun vaan maata ja rakastella! MÄ HALUUN VAAN RAKASTELLA! MÄ HALUUN VAAN RAKASTELLA!!!!!" - ihan käsittämätöntä soopaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiintiöneefferit ärsyttää, mutta se nyt on nykyajan aivopesua.
Olikos tässä yksi musta sivuhahmo? Laiskanpuoleista aivopesua.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava sarja ja ai että tuo Börje!
Spora on äijä!
Laura Malmivaara on kovan luokan näyttelijä, samoin Katja Küttner.
Tiina Lymi on mahtava käsikirjoittaja ja ohjaaja. Hyvä että laajensi repertoaariaan näillekin aloille.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä satua.
Juu. Ei tämä dokumentti ole. Luulitko niin?
Niin tyhmä nimi etten halua katsoa. Joku teinien feministisarja? Ainoastaan teinit eivät keksi hyviä adjektiivejä
Tää on tosi hyvä. Pitkään aikaan paras sarja.