Onko sulla televisio aina auki?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
En omista tellua
Ei Tellua voi omistaa, se on tyttö.
Puhuttiin televisiosta!
Mun lapsuudenkodissa oli koko ajan televisio auki, usein samaan aikaan myös radio ja joskus myös toisen huoneen televisio. Opin vihaamaan tuota jatkuvaa taustahälinää ja nyt omassa kodissa televisio on auki vain silloin kun sitä aktiivisesti katson. Edes musiikkia en voi kotona kuunnella taustalla, vaan ainoastaan siten että aktiivisesti keskityn musiikin kuunteluun.
En omista kyseistä aparaattia. En tee sillä mitään
Ei ole enkä voi sietää auki olevaa televisiota kyläpaikassa jollei ole erikseen sovittu jonkun tietyn ohjelman katselusta. Ihminen joka katsoo kaikki ohjelmat valikoimatta on todennäköisesti syrjäytynyt.
Ei ole viimeisen muuton jälkeen edes kytketty.
Ei siinä ole enää mitään jännää, kun ei ole TV-lupatarkastajia. Nykyäänhän siitä ilosta maksaa melkein kaikki:
"Yle-veroa maksetaan 2,5 % puhtaiden ansio- ja pääomatulojen tai YEL- ja MYEL- vakuutuksen työtulojen 15 150 euroa ylittävästä osasta. Veron määrä on enintään 160 euroa. Jos tulosi ovat alle 15 150 euroa, sinun ei tarvitse maksaa yleisradioveroa"
En omista telkkua, enkä juo viinaa, olen niin V itu n hinku-uskovainen
Ei ole auki, ei edes ole televisiota.
Vierailija kirjoitti:
Kuka vielä katsoo televisioa?
Mitä ihmiset sitten katsoo?
On auki vain silloin kun sitä katsotaan. Kummallinen se tapa, että jotkut saattavat olla vaikka pihatöissä tuntikausia ja tv huutaa sisällä vaikka siellä ei ole ketään sitä katsomassa.
On melkein aina auki. Sivusilmällä seuraan samall sitä ja teen jotain muuta, mihin ei tarvitse syventyä, kuten luen tätä palstaa.
Viikonloppuisin jostain syystä lähetetään paljon uusintoja.
Töllöttimeksi sitä silloin sanottiin kun kyseinen laite alkoi yleistymään.
Meillä televisio aukaistaan vasta illalla. Kun kotityöt on tehty, ja olen käynyt suihkussa, niin saatan katsoa televisiota jonkin aikaa. Joskus menee jopa kolme tuntia television ääressä ennen nukkumaan menoa, jos on jotakin mielenkiintoista katsottavaa. Nykyään voi onneksi itse valita ajankohdan milloin haluaa television ääressä viettää aikaa, eikä enää tarvitse olla riippuvainen televisio-ohjelmien lähetysajoista.
Telkkari on päällä ehkä kerran pari kertaa kuukaudessa. Ollut jo 20v.
Melkoisen taantunutta väkeä jos pitää olla tuollaista taustahälyä tai harrastaa passiivista roskan tuijotusta.
Pahin tapaus jonka tiedän on pariskunta, joilla telkkari oli päällä vaikka olisivat käymässä ulkona!
En omista tv :tä. Joskus hotellissa katson.
Ei katsota televisiota