Onko sulla televisio aina auki?
Kommentit (44)
Ei herranjumala! Meillä ei edes ole sellaista telkkaria, josta voisi katsella tv-lähetyksiä. Mä en tykkää taustamelusta, vaan keskityn siihen, mitä katson tai kuuntelen. Just tuli mieleen tämä asia, kun kävin ystävän luona, ja heillä on tv aina auki. Se on mulle vaikeaa.
On kyllä käytännössä jatluvasti päällä. Nykyisin vaikea jopa nukahtaa, jos ei ole TV päällä.
On mulla telkkari, mutta katsoin sitä viimeksi varmaan vuonna 2022.
Vierailija kirjoitti:
Kuka mielenvikainen noin tekisi?
Moni tekee noin.
Ei todellakaan ole. Avataan, kun halutaan katsoa jotain ja suljetaan heti, kun katsottava loppuu. Tv-kanavilta ei nykyään juuri mitään katsottavaa tulekaan, eli vastaanotinta käytetään lähinnä Netflixin katsomiseen, kun ei viitsi läppärin näytöltä tihrustaa.
Aamusta iltaan on auki. Joskus sisällä käydessä voin jäädä hetkeksi katsomaan.
Laita kiinni vain nukkuessa ja kokoa poistuessa.
Minulla ei ole telkku auki, kun olen yksin kotona. Puoliso sen sijaan panee telkun päälle heti herättyään, ja se on päällä vaikka hän menee ulos.
Joskus oli. Nykyisellä ohjelmatarjonnalla ei.
Oli aika, jolloin yksin ollessani minulla oli aina TV tai radio auki. Nykyisin harvemmin. Tälläkin hetkellä istun olohuoneen sohvalla, mutta telkkari on kiinni. Katselen välillä ulos ikkunasta kaunista maisemaa, kun nurmikko, pensaat ja puut ovat jo vaaleanvihreitä ja on ihan hiljaista, vain lintujen sirkutus kuuluu isojen vanhojen puiden oksilta, kun pation ovi on hiukan raollaan. Rauhallista ja rauhoittavaa.
Muutaman kerran kuussa voi olla auki
Vierailija kirjoitti:
Oli aika, jolloin yksin ollessani minulla oli aina TV tai radio auki. Nykyisin harvemmin. Tälläkin hetkellä istun olohuoneen sohvalla, mutta telkkari on kiinni. Katselen välillä ulos ikkunasta kaunista maisemaa, kun nurmikko, pensaat ja puut ovat jo vaaleanvihreitä ja on ihan hiljaista, vain lintujen sirkutus kuuluu isojen vanhojen puiden oksilta, kun pation ovi on hiukan raollaan. Rauhallista ja rauhoittavaa.
Ja lässyn lässyn
On päällä noin tunnin kuukaudessa
Pidän television sijaan pölynimurin auki
On jatkuvasti päällä. Tykkään kun on edes jotain ääntä. Ei tunnu niin yksinäiseltä.
Hyvin harvoin. Uutisia en enää katso ja ns. viihdeohjelmatkin on nykyään täyttä kuraa. Ennen katsoin Emmerdalea reaaliaikaan, mutta nykyään siellä kyläpahasessa on lähes kaikki joko vankilassa tai henkitoreissaan sairaalassa. Muut tappelee keskenään. Katsomosta joskus seuraan, missä mennään.
- n69v -