Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töissä ei ole tekemistä

Vierailija
11.05.2025 |

Uuden työn aloitus tökkii. Lähinnä perehdytyksen puutteen vuoksi ja töissä ei riitä tekemistä päiväksi. Esim. keskiviikkona minulla piti alkaa perehdytys aamulla 8 aikaan, mutta perehdyttäjä aloitti vasta puoli 10 aikaan perehdyttämään ja tuli vasta töihin 9 aikaan. Vaikka oltiin sovittu, että aloitetaan aamulla klo 8 aikaan. En maininnut tuosta mitään, kun ihmettelin vain. Torstaina taas aamulla ei pariin tuntiin ollut mitään tekemistä ja perehdytys alkoi 10 aikaan. Perjantaina istuin peräti 4 tuntia tekemättä mitään aamusta ja sitten alkoi perehdytys. Päivät mennyt somessa pyörimiseen ettei pää hajoa sormien pyörittelyyn. Ensi viikolla alkaa kuulemma olemaan töissä kiireempää, mutta senpä näkee sitten. Vähän tullut paha mieli, kun tunnen oloni tarpeettomaksi ja tulee sellainen olo kuin olisi yläasteella tet-harjoittelussa, kun töissä ei ole tekemistä. Esihenkilö myös sanonut, ettei ole antaa nyt tehtävää. Itku myös tullut, kun uuden työn aloitus muutenkin aina raskasta ja sitten vielä perehdytys tätä tasoa. Kukaan ei oikein töissä edes puhu mitään. Jotenkin tuntuu, että sosiaaliset taidot puuttuu monelta ja ihmiset on niin sisäänpäin kääntyviä. Keskiviikkona laitoinkin jo työhakemuksen muualle ja nyt viikonloppuna myös muutamaan paikkaan hain. Koeaika menossa, onneksi. Onko muilla kokemuksia vastaavasta, kun usein valitetaan kiirettä, mutta on työpaikkojakin joissa ei ole tekemistä? Palkka tulee helpolla, ei siinä mitään, mutta turhauttaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yksi työpaikka tuollainen. Enimmäkseen istuskelua. Kyselin ihan oma-aloitteisesti mitä voisin tehdä. Lopulta rupesin järjestelemään paikkoja, kun kukaan ei keksinyt minulle mitään tekemistä. Irtisanoin itseni ennen koeajan loppua ja perustin oman yrityksen. Palkka kyllä juoksi, mutta ne 2-3 tehtävää päivässä pystyi hoitamaan 15 minuutissa ja loppuaika oli odottelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla