Sisko sai kirjallisen varoituksen töissä
Oli kuulemma tullut asiakkailta huonoa palautetta, palautetta siskoni ei koskaan nähnyt. Annettiin vain heti kirjallinen varoitus. Olen itse myös tehnyt asiakaspalvelua monta vuotta eri firmoissa ja aina on asiakkaita joilta tulee huonoa palautetta, mutta ei niistä ole koskaan varoitusta annettu. Johtajat on kuulemma siskoni firmassa vaihtunut huonompaan suuntaan. Uudet johtajat aloittanut puoli vuotta sitten. Hybridi pakko myös tullut, vaikka aikaisemmin luvattu täysi etätyö. Siskolla töihin matkaa 200 km yhteen suuntaan. Siskoni tunnollinen työntekijä eikä kertaakaan edes ole ollut sairaana reilun kahden vuoden aikana mitä ollut nyt töissä. Olen kehottanut katsomaan muita töitä, koska mielestäni tuo ei ole normaalia. Olen hiukka hämmentynyt, kun tosiaan itse myös olen tehnyt asiakaspalvelua ja koskaan ei ole esimies varoituslappu kädessä juossut perässä, vaikka asiakkailta törky palautetta onkin tullut. Kummallinen tilanne. Onko muilla kokemuksia?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo 200 km ilmaisi, että provohan tämä on.
Niinpä! "Siskolla töihin matkaa 200 km yhteen suuntaan"
Onhan näitä junalla kulkijoita, joilla on tuollaisia matkoja.
Onko sisko jossain puhelinhommissa, missä kaikki puhelut nauhoitetaan? Sieltähän äkkiä kuunnellaan, onko toiminut miten asiattomasti.
Puhelinhommat aivan kauheita. Asiakkaat huutaa ja esihenkilöt vielä kehtaa puolustella tällaisia. Kyttäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Hänen pitää ottaa yhteys luottamusmieheen tai ammattiliittoon.
Näistähän juuri kaikki vassareita vihaavat haluavat eroon. Mut joo, ei varoitusta ilman pätevää syytä.
Onhan näitä junalla kulkijoita, joilla on tuollaisia matkoja.
Onko sisko jossain puhelinhommissa, missä kaikki puhelut nauhoitetaan? Sieltähän äkkiä kuunnellaan, onko toiminut miten asiattomasti.