Olenko outođ
En jotenkin piittaa koko ÀitienpÀivÀstÀ. Rakastan lapsiani toki ja ÀitiÀni, mutta olen ihan nolona tÀmmöisistÀ palvontapÀivistÀ.
Mieheni toi kahvit sÀnkyyn ja en todellakaan halua juoda niitÀ siellÀ. Menee vÀÀrÀÀn kurkkuun. Sitten epÀvireinen onnittelulaulu. Voi luoja, kun olisi pÀivÀ jo illassa.
YhtÀÀn en hehkuta somessa kukkapuskaani ja aah miten ihanaa. Mutta ei kai pakko ole. Jos ei taho.
Kommentit (5)
Olen kyllĂ€ ilmaissut asian joka vuosi. Mutta ei. Ei auta. Pakko laittaa joku teatterimoodi pÀÀlleđ
Olet outo. Mutta ei hÀtÀÀ. Jos meitÀ outoja ei olisi, normaalit eivÀt tietÀisi olevansa normaaleja.
En minĂ€kÀÀn piittaa. En pahoita mieltĂ€, jos ei muisteta. TĂ€mĂ€ on 25. ĂitienpĂ€ivĂ€ni ja joka vuosi ei ole kaikki lapset onnitelleet. TĂ€nÀÀn on yksi onnitellut. En ole koskaan odottanut mitÀÀn. Ex puoliso ei muistanut ydibperheessĂ€. Omassa lapsuudenkodissani Ă€iti ei vaatinut mitÀÀn eikĂ€ Ă€iti itse juhlistanut.
TykkĂ€isin, ettĂ€ jouluna ja syntymĂ€pĂ€ivĂ€nĂ€ muistetaan. ĂitienpĂ€ivĂ€vĂ€stĂ€ en vĂ€litĂ€, koska se on sellainen "tein lapsia, minua pitÀÀ muistaa pĂ€ivĂ€".
Et ole outo. Edustat uskoakseni valtavirtaa. NÀmÀ palstan ammattiloukkaantujat ovat pieni vÀhemmistö.
Ainahan voi etukÀteen tuoda toiveensa julki.