Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Olenko outo🙈

Vierailija
11.05.2025 |

En jotenkin piittaa koko ÀitienpÀivÀstÀ. Rakastan lapsiani toki ja ÀitiÀni, mutta olen ihan nolona tÀmmöisistÀ palvontapÀivistÀ.

Mieheni toi kahvit sĂ€nkyyn ja en todellakaan halua juoda niitĂ€ siellĂ€. Menee vÀÀrÀÀn kurkkuun. Sitten epĂ€vireinen onnittelulaulu. Voi luoja, kun olisi pĂ€ivĂ€ jo illassa. 

YhtÀÀn en hehkuta somessa kukkapuskaani ja aah miten ihanaa. Mutta ei kai pakko ole. Jos ei taho.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ainahan voi etukÀteen tuoda toiveensa julki.

Vierailija
2/5 |
11.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen kyllĂ€ ilmaissut asian joka vuosi. Mutta ei. Ei auta. Pakko laittaa joku teatterimoodi pÀÀlle😄

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olet outo. Mutta ei hÀtÀÀ. Jos meitÀ outoja ei olisi, normaalit eivÀt tietÀisi olevansa normaaleja.

Vierailija
4/5 |
11.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En minĂ€kÀÀn piittaa. En pahoita mieltĂ€, jos ei muisteta. TĂ€mĂ€ on 25. ÄitienpĂ€ivĂ€ni ja joka vuosi ei ole kaikki lapset onnitelleet. TĂ€nÀÀn on yksi onnitellut. En ole koskaan odottanut mitÀÀn. Ex puoliso ei muistanut ydibperheessĂ€. Omassa lapsuudenkodissani Ă€iti ei vaatinut mitÀÀn eikĂ€ Ă€iti itse juhlistanut.

TykkĂ€isin, ettĂ€ jouluna ja syntymĂ€pĂ€ivĂ€nĂ€ muistetaan. ÄitienpĂ€ivĂ€vĂ€stĂ€ en vĂ€litĂ€, koska se on sellainen "tein lapsia, minua pitÀÀ muistaa pĂ€ivĂ€". 

Vierailija
5/5 |
11.05.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Et ole outo. Edustat uskoakseni valtavirtaa. NĂ€mĂ€ palstan ammattiloukkaantujat ovat pieni vĂ€hemmistö. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi kaksi viisi