Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pilasi taas äitienpäivän onko muilla samaa?

Vierailija
11.05.2025 |

Odotin edes pientä muistamista, mutta eipä tullut mitään. Mies makaa sohvalla ja lapset eivät edes muista, kun isä ei viitsi muistuttaa. Miksi aina äitienpäivä menee pilalle miehen välinpitämättömyyden takia?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi ?

Vierailija
2/31 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies makaa sängyssä ja kuorsaa, joten ei oo pilannut mitään kun ei ole edes hereillä tai tehnyt mitään. Kohta ajattelin keittää kahvia ihan itse ja katsella kaunista pihaa kun kasvit alkaa pikkuhiljaa heräillä loistoonsa. Aurinkokin paistaa. Kun lapset heräilee, aion tehdä niiden kanssa jotain yhdessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu kuin sinä itse ei ole vastuussa onnellisuudestasi. Kukaan ei voi pilata päivääsi, jos et salli niin tapahtuvan. Jätä ukko sohvalle ja pennut kanssa kotiin. Laita juhlakamppeet päälle ja lähde viettämään laatuaikaa kaupungille. Mene yksin äitienpäivälounaalle ja sen jälkeen vaikka elokuviin ja siitä edelleen illanviettoon baariin, ravintolaan, yökerhoon... 

Vierailija
4/31 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan muu kuin sinä itse ei ole vastuussa onnellisuudestasi. Kukaan ei voi pilata päivääsi, jos et salli niin tapahtuvan. Jätä ukko sohvalle ja pennut kanssa kotiin. Laita juhlakamppeet päälle ja lähde viettämään laatuaikaa kaupungille. Mene yksin äitienpäivälounaalle ja sen jälkeen vaikka elokuviin ja siitä edelleen illanviettoon baariin, ravintolaan, yökerhoon... 

Olen eri, mutta vaatii kyllä tosi lujaa luonnetta mennä yksin äitienpäivälounaalle katselemaan iloisia perheitä äiteineen ja mummoineen. En suosittele.

Vierailija
5/31 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuisi minulta.

Vierailija
6/31 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille pillua.

Vierailija
7/31 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tosiaan liian vaativa homma miehelle ostaa se kukkakimppu ja suklaata/donitseja/kakku kaupasta vaikka pakkasesta. 

Vierailija
8/31 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole miehesi äiti, joten...

Vierailija
9/31 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitienpäivälounaalle ei mennä ex tempore ainakaan Helsingissä. Ravintolat ovat täynnä ja pöytävaraukset on tehty jo ajat sitten.

Suosittelen tällaisen kohtalon kokeneelle äidille kyllä kotoa poistumista koko päiväksi. Jos puolisot eivät ole tehneet mitään yhteisiä suunnitelmia, äidin ei tarvitse uhrautua keittiössä tänään.

Vierailija
10/31 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et ole miehesi äiti, joten...

Mutta olet miehesi lasten äiti. Haloo!

Vierailija
11/31 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sille pillua.

Ei päivänsankarin tarvitse antaa mitään. Päivänsankarille annetaan.

Vierailija
12/31 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sille pillua.

Eikö miehen kuuluisi antaa äitienpäivänä lastensa äidille ensin hyvää seksiä ja tarjota sitten herkkuaamiainen?

Vierailija
13/31 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ihan itse osaan muistuttaa omia lapsia ihan silläkin kun raikaan kovaan ääneen lauantaina leipoessa: Et teenpä tässä itselleni huomiseksi äitienpäiväkakkua! Koko viikon olen toitottanu tulevaa äitienpäivää. Tuli onnitukset jo.

Vierailija
14/31 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rakastaja! Ne muistavat juhlapäivät.

Vierailija
15/31 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AV:ta on uskominen, kaikenalaiset juhlapäivät pitäisi poistaa kalenterista kokonaan. Ne näyttävät aina luovan katteettomia odotuksia ja päättyvät perinteiseen pettymykseen.

Vierailija
16/31 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaprovolla on äitienpäivä pilalla jo kello 9.29 aamulla. Tai oikeastaan aiemmin kun silloin jo aloitus tyrkätty tänne. 

Vierailija
17/31 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhä feministi: "Ilman miehiäkin on ihan hyvä, mutta silti valitetaan miehistä ja halutaan olla merkityksellisiä heidän silmissään."

Vierailija
18/31 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole miehesi äiti. 

Vierailija
19/31 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit surkean miehen kanssa lapsia. Oliko se niin komea että luulit että se muistaa ja onnittelee äitienpäivänä. Ei komean miehen kannata huomioida naistaan koska nainen antaa kaiken miehelle ilmaiseksi.

Vierailija
20/31 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette puhu miestenne kans ja kerro heille mitä ajattelette ja toivotte?