Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pilasin äitienpäivän, koska lapset eivät välittäneet

Vierailija
11.05.2025 |

Lapset eivät olleet kiinnostuneita koko päivästä, joten päätin olla itsekään tekemättä mitään. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni oli tapana pilata äitienpäivät. Nykyään hänelle lähetetään kortit, ettei voi uhriutua että ei edes korttia saa. Muuten vietetään äitienpäivää ihan oman perheen kesken. 

Vierailija
2/8 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sinun olisi mielestäsi pitänyt tehdä? Leipoa lapsille kakku ja ostaa lahjoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sinun olisi mielestäsi pitänyt tehdä? Leipoa lapsille kakku ja ostaa lahjoja?

No miten teillä vietetään äitienpäivää?

Monilla äideillä on toivomuksena että saisi edes yhden päivän vuodesta olla tekemättä kotitöitä.

Vierailija
4/8 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidilläni oli tapana pilata äitienpäivät. Nykyään hänelle lähetetään kortit, ettei voi uhriutua että ei edes korttia saa. Muuten vietetään äitienpäivää ihan oman perheen kesken. 

Sama täällä, paitsi etten lähetä edes korttia tai tekstaria enkä soita. Lapsuuteni ja nuoruuteni äitienpäivät olivat aina pilalla hänen kiukuttelunsa takia.

Vierailija
5/8 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei tee itse päivästä kiva. Menkää kahvilaan, tai leivo tai osta kakku ja syöt sitä lasten kanssa. Mikään ei ole vielä pilalla. Olet tärkeä. 

Vierailija
6/8 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla äideillä on toivomuksena että saisi edes yhden päivän vuodesta olla tekemättä kotitöitä.

Voit ihan hyvin olla tekemättä kotitöitä muinakin päivinä kuin äitienpäivänä. Älä heittäydy marttyyriksi, vaan ala lakkoon. Kyllä se mies ja kersat ryhdistäytyy, kun ruoka ei kävelekään pöytään eikä puhtaat vaatteet päälle.

Vierailija
7/8 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta vastaan silti. Minulle keitettiin aamukahvi valmiiksi ja lapset 16v ja 18v olivat ostaneet suklaarasian. Kukan ostin itse eilen. Hetki köllöteltiin sägyssä koko jengi koirat mukaanlukien.

Iltapäivällä menen töihin, joten en minäkään saa päivää viettää ns. tekemättä mitään. Sellaista elämä on. 

Parasta mun äitienpäivässä on se, että saan olla äiti noille kahdelle mahtavalle, melkein aikuiselle tyypille. Mutta jos sulla on jotain toiveita tälläisen päivän suhteen, kannattaa kertoa niistä sun perheenjäsenille. Ajatuksia he ei osaa lukea.

Vierailija
8/8 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä on edes tuskin alkanut, ja sinä päätit jo pilata sen. Voi kuinka kivaa.

Olisko aamuseiskalta pitänyt olla fanfaarit ja täytekakut, ja jos ei, niin kaaaaikkkkiii oooonnn piiiiilaaaallaaaa!!! ?