Tunnustan: Pilasin äitienpäivän, koska en saanut nukkua pitkään
Heräsin siihen, että koko talo pyörii äitienpäivän ympärillä. Päätin kostoksi olla järjestämättä mitään erityistä. Onko muita, joita ärsyttää tämä hypetys?
Kommentit (7)
Se on vain se aamu ja lahjat, ne ovat varsinkin lapsille tärkeitä. Sitten päivä sujuu normaalisti, koita kestää.
Ehkä sinulla on sairaalloinen tarve huomiolle?
Mulla on se ongelma, että herään niin aikaisin :D Odotin kyllä kiltisti sängyssä aamupalan tuojia.
Minua myös vähän ärsyttää. Minut herätettiin aikaisin lasten tekemiä lahjoja avaamaan ja kahvia juomaan, vaikka kaikki tietävät että paras lahja olisi saada nukkua pitkään.
Kotona ei ollut kahvimaitoa, en tykkää kahvista mustana. Mies ei tuonut mitään pientä muistamista jun haluaa säästää rahaa ja osan lapsista lahjatkin kadoksissa kun mies laittanut ne jonnekkin talteen ja ei enää löydy.
Itse en ole koskaan tehnyt mitään numeroa tästä ja ajatellut olevan päivä muiden joukossa, silti tänä vuonna jotenkin pohjanoteeraus.
Vähän kuin ex seurustelukumppanini. Täytin pyöreitä, hän ei huomioinut ollenkaan. Siis edes sanonut onneksi olkoon. Kyse ei ollut siitä ettei olisi tiennyt minä päivänä mulla on synttärit.
Miten tää aloitus ei aukea mulle? Onko aloittaja äiti vai isä? Mitä erityistä äidin pitäisi järjestää äitienpäiväksi?
Mutta ethän sinä järjestänyt mitään alunperinkään äitienpäivälle, koska muut siellä pyörivät äitienpäivän ympärillä?