Inhottaa teinin kaverin likaisuus..Siivoan aina ovenkahvat jne kun on lähtenyt
Teini asuu kaksin isänsä kanssa. Pojalla on siistit vaatteet, mutta ei vaihda niitä tai alusvaatteitaan, koska haisee virtsalle. Tukka on rasvainen, kädet likaiset ja pitkät kynnet joiden alla mustat rannut. Vessassa kuseskelee pöntön ohi eikä pese käsiään. Muuten ihan kiva poika, mutta kammottava hygienian puute vaivaa. Kerran oma poika sanoi että kaverin pitää mennä suihkuun kosla haisee pahalle. Mitä tuolle tekee? Ikää kuitenkin jo 15.
Kommentit (15)
Vaihe, josta kasvetaan kyllä ulos. Ei ehkä itse tajua, että hien eritys yms. on kovempaa kuin vaikka pari vuotta sitten. Isä ei ehkä ole tajunnut huomauttaa.
Samoin viskaa käsistään karkkipaperit lattialle ja jättää kaiken sotkun jälkeensä. Tuosta olen kyllä jo huomauttanut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaihe, josta kasvetaan kyllä ulos. Ei ehkä itse tajua, että hien eritys yms. on kovempaa kuin vaikka pari vuotta sitten. Isä ei ehkä ole tajunnut huomauttaa.
Ei kaikki kasva tuosta yli. Haisevia aikuisiakin on.
Laita sauna päälle kun tulee kylään ja komenna teinit saunomaan.
Sillä aikaa varastat vaatteet pesukoneeseen.
Järkkää teineille saunailtoja. Panet kamppeet pesuun, ja pyöräytät puhtaaksi.
Köske ottamaan vaihtovaatteet mukaan.
Tai vie teinit uimahalliin uimaan ja saunomaan.
Asu omassa asunnossa. Miksi olet heidän kotona? Pyydä nätisti teiniä suihkuun ja huolehtimaan hygieniasta, myös ettei tahmaa käsillä. Antiperspirantti ja vaatteiden pesu, vaihto.
Vierailija kirjoitti:
Samoin viskaa käsistään karkkipaperit lattialle ja jättää kaiken sotkun jälkeensä. Tuosta olen kyllä jo huomauttanut.
Ap
Sentään ei kakkapapereita!
Vierailija kirjoitti:
Järkkää teineille saunailtoja. Panet kamppeet pesuun, ja pyöräytät puhtaaksi.
Köske ottamaan vaihtovaatteet mukaan.
Tai vie teinit uimahalliin uimaan ja saunomaan.
Uimahalli on biologinen vaara sen jälkeen 🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät kasva siitä ulos, tiedän monta haisevaa aikuista.
Smells like teen spirit