Lue keskustelun säännöt.
HOITOALALLA! tekeekö kukaan vaan viikonlopputyötä?
19.03.2007 |
siis säännöllisesti. onnistuiskohan tai kehtaisko sellasta lähteä ede ehdottamaan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä moni tekee, itse olen tyytyväinen, jos joku tekee enemmän viikonloppuja.