Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-nainen leikki aikansa tunteillani

Vierailija
10.05.2025 |

Otti yhteyttä, halusi parisuhteeseen ja nyt ei enää kuulemma olekaan valmis parisuhteeseen. Minulla kesti aikani lämmetä, koska epäilin naisen tarkoitusperiä, mutta nyt kun olen rakastunut, niin naiselle riitti. Olin kiva uusi lelu, joka hemmotteli, kehui, sponsoroi, teki talkkarin hommia jne. Mutta sitten kun minä aloin miettimään yhteistä tulevaisuutta niin jouduin vanhojen lelujen laatikkoon. Taas yksi haaskattu vuosi elämästä. Nyt on kyllä mieli aika synkkä.

Mutta näköjään on varottava jatkossa sekä vasta eronneita, kauan sitten eronneita, että yksinhuoltajia. Eipä siinä, miehet tekee varmaan tällaista vielä useammin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on pitkä aika odottaa sitä, että haluaako toinen parisuhdetta vai ei. Mä en naisena noin kauaa katselisi miehen epäröintiä. Mielummin yksin kuin elää ns. löyhässä hirressä. 

Vierailija
2/33 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta eronneet etsivät laastaria.

Yksinhuoltajat etsivät vain hovikuskia ja automaattia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden jälkeen edelleen "Tinder-nainen". On ollut kyllä erikoinen "suhde". 

Vierailija
4/33 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi on pitkä aika odottaa sitä, että haluaako toinen parisuhdetta vai ei. Mä en naisena noin kauaa katselisi miehen epäröintiä. Mielummin yksin kuin elää ns. löyhässä hirressä. 

Joo, toki tilanne ei ollut ihan noin mustavalkoinen. Vaan sellaista soutamista ja huopaamista, vuoristorataa, ailahtelevia tunteita jne. Ja aina naisen tarpeet, tunteet ja ajankäyttö keskipisteenä.

Vierailija
5/33 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä voi myös päätellä, että on keskusteltu vain Tinderissä. Eli ei ole edes yhteystietoja vaihdettu.

Oletan mitä oikeasti tapahtui: aplla yksi mätsi, ja sen kanssa vuoden rupatellut niitä näitä. Vuoden kuluttua nainen sanonut ettei ole kiinnostunut. Ap luullut heillä olleen jo melkein kihlat.

Vierailija
6/33 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sponsoroi? Eli maksoit seksistä? Ja tosissasi luulit että teistä tulee pari.

Voi rakas. Jos Tinder-nainen pyytää rahaa tapaamisesta, olet hänen ASIAKAS.

Vierailija
7/33 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, toki tilanne ei ollut ihan noin mustavalkoinen. Vaan sellaista soutamista ja huopaamista, vuoristorataa, ailahtelevia tunteita jne. Ja aina naisen tarpeet, tunteet ja ajankäyttö keskipisteenä.

Aloituksessa haisi naisviha, mutta et sinä näköjään itseäsikään arvosta.

Vierailija
8/33 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olkoon nyt sitten vaikka tapailunainen. Mutta erikoista oli ainakin käytös. Minä tein suurin piirtein kaikki muut mielestäni positiiviset ja kohteliaat jutut paitsi punaisen maton levittämisen naisen eteen, mutta en vaan siltikään ollut vakavamman parisuhteen arvoinen. Ja yritin välttää kaikkia niitä "virheitä", joista exä minua aina riidellessä läksytti. Ei auttanut.

Vierailija
9/33 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipuuketjussa huomaan joidenkin rakastavan ihmistään, jopa 15 vuoden takaa.

Suhteellisia nämä suhteiluasiat ja aikakäsitykset..

Ymmärrän kyllä turhautuneisuutesi oikein hyvin.

💛🧡💙

Vierailija
10/33 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä voi myös päätellä, että on keskusteltu vain Tinderissä. Eli ei ole edes yhteystietoja vaihdettu.

Oletan mitä oikeasti tapahtui: aplla yksi mätsi, ja sen kanssa vuoden rupatellut niitä näitä. Vuoden kuluttua nainen sanonut ettei ole kiinnostunut. Ap luullut heillä olleen jo melkein kihlat.

Aika huonosti päätelty. Mutta saat uuden yrityksen.

Vierailija
11/33 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane ja juokse. Nainen haluaa seikkailua ja taloudellista hyötyä. Jos haluat antaa molemmat, niin siitä vaan. Maailma on täynnä naisia vailla rakkautta  ja uskollisuutta, koska eivät osaa sitä antaa itsekään.

Vierailija
12/33 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olkoon nyt sitten vaikka tapailunainen. Mutta erikoista oli ainakin käytös. Minä tein suurin piirtein kaikki muut mielestäni positiiviset ja kohteliaat jutut paitsi punaisen maton levittämisen naisen eteen, mutta en vaan siltikään ollut vakavamman parisuhteen arvoinen. Ja yritin välttää kaikkia niitä "virheitä", joista exä minua aina riidellessä läksytti. Ei auttanut.

Olitko pllunvinkuja 🖕

Vierailija
13/33 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jättävillä on jotain juttuja, että myöhemmin itsekin huomaisi ettei se ollut oikea. Rakastuneena sitä ei näe millään ja laittaa toisen vaan jalustalle ihailtavaksi. Moni on tavallinen ihminen lopulta. Hyvin ikävää tietysti tuo temppuilu. Moni kokenut samaa miehiltä.

Vierailija
14/33 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustukaa rauhassa ennen suhteeseen hyppäämistä. Muuta neuvoa EI TULE.

Vierailija
15/33 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just, jos puhutaan elämänkumppanin valinnasta niin vuosi on lyhyt aika. Sinä sen kun vaihdat seuraavaan kuin henkkamaukan sukat. Tärkeintä ilmeisesti vaan olla suhteessa eikä se kenen kanssa on suhteessa.

Vierailija
16/33 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä jättävillä on jotain juttuja, että myöhemmin itsekin huomaisi ettei se ollut oikea. Rakastuneena sitä ei näe millään ja laittaa toisen vaan jalustalle ihailtavaksi. Moni on tavallinen ihminen lopulta. Hyvin ikävää tietysti tuo temppuilu. Moni kokenut samaa miehiltä.

Täytyy yrittää perustella asiaa itselleen jollain tällaisella. Myönsi sentään itsekin, ettei tilanne ole reilu minua kohtaan. Mutta ei kuitenkaan ollut valmis parisuhteen vaatimiin kompromisseihin.

Vierailija
17/33 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ajatella, ettei tämä nainen ollut eksäsi.

Vierailija
18/33 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pane ja juokse. Nainen haluaa seikkailua ja taloudellista hyötyä. Jos haluat antaa molemmat, niin siitä vaan. Maailma on täynnä naisia vailla rakkautta  ja uskollisuutta, koska eivät osaa sitä antaa itsekään.

Miehiä on todella vaikea rakastaa. Koita vaikka itse. Ettehän tekään suostu asumaan toistenne kanssa tai harrastamaan seksiä keskenänne.

Vierailija
19/33 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustukaa rauhassa ennen suhteeseen hyppäämistä. Muuta neuvoa EI TULE.

Kolme kuukautta tutustuttiin, ennen kuin sovittiin, että olemme parisuhteessa.

Vierailija
20/33 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just, jos puhutaan elämänkumppanin valinnasta niin vuosi on lyhyt aika. Sinä sen kun vaihdat seuraavaan kuin henkkamaukan sukat. Tärkeintä ilmeisesti vaan olla suhteessa eikä se kenen kanssa on suhteessa.

Enkä vaihda. Mä en vain ala odottamaan kuukausia tai vuotta, että haluaako toinen olla mun kanssa vai ei. Mä en halua elää löyhässä hirressä odottaen huolitaanko mua vai ei. Mielummin siis yksin. Olen eronnut kaksi vuotta sitten enkä ole sen jälkeen ollut parisuhteessa enkä edes etsi sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä