Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänä vuonna lapsettomien lauantai koskettaa myös minua. Aivan kohta purskahdan itkuun, joka ei ihan heti lopu:(

Vierailija
10.05.2025 |

Olen kokenut kaksi keskenmenoa. Jos kaikki olisi mennyt hyvin, olisin kahden kuukauden päästä äiti :( mutta kaikki ei mennyt. En ole tullut uudelleen raskaaksi. Samaan aikaan ystävät ja tuttavat kertoo toinen toisensa jälkeen raskausuutisia. Ahdistaa jo valmiiksi maanantai, kun työkaverit varmasti kilpaa kertovat viikonlopustaan ja äitienpäivästään. En tiedä kestänkö sitä juuri nyt. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista ap! Tiedän tunteen itsekin lapsettomuushoidoissa pco:n takia käyneenä. Meillä hoidot onnistuivat lopulta, ja nyt talossa on jo kaksi teiniä, joiden kanssa on sitten taas ihan omat murheensa.

Kaikkea hyvää sinulle, toivottavasti seuraavalla kerralla kaikki sujuu hyvin ja ensi vuonna saat viettää äitienpäivää hyvillä mielin oman pikkuisen kanssa!

Vierailija
22/29 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä meillä äitienpäivää hehkuteta töissä.

Meillä ihan varmasti "hehkutetaan". Joka maanantai vaihdetaan viikonloppukuulumisia joihin yleensä liittyy kivoja tekemisiä lasten kanssa. Kuuntelen näitä juttuja usein hieman ulkopuolisena. Nyt yksi työkavereistani odottaa lasta ja kuuntelen myös hänen neuvola- ja raskauskuulumisia. Ei se haittaa, kukaan ei edes tiedä mun keskenmenoista ja heidän onni ei ole multa pois. Kyllä mulle voi kertoa ja olen onnellinen heidän puolesta, mutta en voi kiistää, etten ole surullinen, sillä jos jälkimmäinen raskauteni ei olisi keskeytynyt, oltaisiin aika samoilla viikoilla. Nyt katson kun hänen vatsa pyöristyy ja vauvan sukupuoli on selvinnyt. Ap

Ompa paska tilanne kertakaikkiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksamista ap! Tiedän tunteen itsekin lapsettomuushoidoissa pco:n takia käyneenä. Meillä hoidot onnistuivat lopulta, ja nyt talossa on jo kaksi teiniä, joiden kanssa on sitten taas ihan omat murheensa.

Kaikkea hyvää sinulle, toivottavasti seuraavalla kerralla kaikki sujuu hyvin ja ensi vuonna saat viettää äitienpäivää hyvillä mielin oman pikkuisen kanssa!

Kiitos. Toivottavasti. Ei tässä muuta voi kuin toivoa. Ap

Vierailija
24/29 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ihan varmasti "hehkutetaan". Joka maanantai vaihdetaan viikonloppukuulumisia joihin yleensä liittyy kivoja tekemisiä lasten kanssa. Kuuntelen näitä juttuja usein hieman ulkopuolisena. Nyt yksi työkavereistani odottaa lasta ja kuuntelen myös hänen neuvola- ja raskauskuulumisia. Ei se haittaa, kukaan ei edes tiedä mun keskenmenoista ja heidän onni ei ole multa pois. Kyllä mulle voi kertoa ja olen onnellinen heidän puolesta, mutta en voi kiistää, etten ole surullinen, sillä jos jälkimmäinen raskauteni ei olisi keskeytynyt, oltaisiin aika samoilla viikoilla. Nyt katson kun hänen vatsa pyöristyy ja vauvan sukupuoli on selvinnyt. Ap

Ompa paska tilanne kertakaikkiaan. 

Niin on, mutta ei sille mitään voi. Päivä kerrallaan. Ap

Vierailija
25/29 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap mitä käyt läpi! Toivon kaikkea hyvää sinulle! 

Vierailija
26/29 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäh lapsijutut työpaikalla. Onneksi meillä on pääasiassa ikisinkkuja nörttimiehiä.

Vierailija
27/29 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku maanantaina kertoo jotain äitienpäivästä, niin vedä kunnon itkupotkuraivarit. Sitten vaan hr:lle ilmoitus kiusaamisesta ja työterveydestä muutama viikko saikkua, että saat oikein urakalla kieriä katkeruudessa.

Vierailija
28/29 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä julmia kommentteja.

Oon pahoillani ap, sun suru on täysin ymmärrettävää.

Toivon, että teillä pian tärppää. Vaikutat siltä, että susta tulisi hyvä äiti.

Vierailija
29/29 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä saat myös kokea tuon ennemmin tai myöhemmin. Usko pois.