Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö se ois reilua jos jokainen joka demari_vasemmistolinjaa kannattaa alkais enempi antamaan palkastaan vähäosaisille.

Vierailija
19.03.2007 |

Kyllä ottajia varmasti olisi. Miksi että ala automaattisesti jakamaan omasta palkkatulostaan (te " hyvätuloiset" vasemmalle kallistuneet) osaa hyväntekeväisyyteen ja köyhille duunariperheille????

Perustelkaa miksi ette tee niin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisivätpä sitten itsekin, kuinka ihanan helppoa se yrittäjän elämä Suomessa on.

Vierailija
2/8 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vaan ole sellaista ahneusvaihdetta, mikä monilla oikeistoa kannattavilla tuntuu olevan. Vaikka itsellä on jo vaikka mitä, niin lisää pitäisi saada aina vaan. Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama, kuin nämä ekoterroristit kahlitsevat itsensä metsäkoneisiin, vaikkei heillä itsellään ole yhtään metsää. Mikseivät osta sitä metsää alueelta, jota haluavat suojella, ja suojele sitten? Ja kannatan kyllä metsien suojelua, mutta joku omaisuuden suoja se on oltava myös, niin kauan kun lainsäädännön puitteissa mennään.

Vastuu asioista kuuluu kaikille, ja vapaaehtoisuuteen pitäisikin kannustaa niin ympäristöasioissa kuin muussakin. Ei ole hirveän kannustavaa, että vasemmalta lupaillaan rahoitusta sinne ja tänne, tietäen, että se rahoitus revitään vain oikeistolta. Tämän vuoksi oikeisto menestyi näissä vaaleissa: haluttiin, että talkoissa ovat mukana kaikki, eivät vain elämässään yli odotusten menestyneet.

Vierailija
4/8 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun palkasta kuussa hyväntekeväisyyteen. Ja verot maksan tietenkin.

Köyhä oon, mutten kipee. Enkä ahne.

Vierailija
5/8 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoluekantaan katsomatta

Vierailija
6/8 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka säästä kirkollisverosta. Olen työssä julkisella sektoria ja autan päivittäin siellä ihmisiä, vaikka saisin parempaa palkkaa yksityisellä (toitä olisi tarjolla sielläkin). En tosin hyvää hyvyyttäni, vaan koska viihdyn siellä eikä raha ole minulle tärkein asia elämässä.

En vain kannata sitä oikeistolaista mallia, että valtion pitäisi jättää sosiaali- ja terveysasiat hoitamatta ja sitten " hyväsydämiset varakkaat tädit" paikkaa sitä aukkoa hyväntekeväisyydellä omien kiinnostustensa mukaan. Myös vähemmän söpöjen tarvitsijoiden pitää saada tukea.

Niin ja akateeminen koulutus on enkä ole ollut päivääkään työttömänä tai saanut toimeentulotukea.

t. vasemmistolainen

Vierailija
7/8 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mielestäni reilua, että jokainen maksaa palkastaan osan veroja. Ne jotka saavat enemmän, maksavat enemmän. Ja ne jotka saavat vähemmän, maksavat vähemmän.

Mikä tässä ap:lle on epäselvää?

Vierailija
8/8 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksityisyrittäjä ja kotiäiti. Osallistun myös yhteiskunnalliseen päätöksentekoon kunnallisen luottamustoimen muodossa, maksan yrittäjänä asianmukaiset verot ja äänestän punavihreitä arvoja kannattavaa puoluetta. Olen myös rahallisesti tukemassa monenlaista hyväntekeväisyystoimintaa. En ole miljonääri, eikä liiketoimintani pohjamotiivi ole raha, vaan aika perheelle ja lapsille heidän ollessaan pieniä.

Olen varmaan mielestäsi kummajainen, mutta omaan elämääni burn outin jäljiltä tyytyväinen: ymmärsin, mikä on oleellista. :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi