Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muija halusi eron, nyt itsellä nuori fitness-kissa. Miltäköhän tuntuu kun eroaa miehestä joka löytää vierelleen nuoren fitness-kissan?

Vierailija
10.05.2025 |

Mitä luulet miltä tuntuu

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap itse salimake tässä skenaariossa? Mietin vaan että miten ne teiän elämät kohtaa sen salikissan kanssa, ellet ole. Aika ankeaksi menee  elämä salikissan kanssa, ellei jaa samaa elämäntapaa.

Sitä sinun exääsi ei kiinnosta enää mitä teet ja kenen kanssa, on vain tyytyväinen jos olet löytänyt jonkun, että et häiritse sitä enempää ja pysyt poissa. 

Vierailija
82/91 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exukkoni jäi kiinni pettämisestä niin ero tuli mun alotuksesta.

Nyt hällä on uusi tyttökaveri. Mukava, minua hoikempi ja nuorempi.

Itse käyn deiteillä, tapailen mukavia miehiä ja harrastan seksiä heidän kanssaan.

Luulenpa että minä että exäni ollaan erittäin tyytyvisiä tilanteeseen molemmat.

Ap se että tulet tänne kyselemään niin paljastaa ettet ole vielä eroa sulattanut. Tai sitä että exäsi laitto eron vireelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla ehkä vähän huolissaan että kohteletko sitä naista yhtä huonosti kuin häntä. Varmaan toivoo että olisit oppinut erosta jotakin. 

Vierailija
84/91 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvältä. Meitä aikuisia naisia kiinnostaa oma loppuelämä. Se, mitä ex-mies tekee ei kiinnosta millään tapaa, ellei sitten ole kyseessä fiksu mies, joka pysyy ystävänä. Ystävyys on tottakai positiivinen asia.

Itse olen naimisissa ja tyytyväinen, mutta jos eroaisin, eivät miehen parisuhdevalinnat minua kiinnostaisi. En myöskään itse tekisi mitään valintoja muuten kuin oman hyvinvointini näkökulmasta. Viihdyn hyvin yksin ja jos jonkun miehen seuraani huolin, se ei ole sellainen, joka koskaan käyttäisi ihmisestä nimitystä kissa.

Vierailija
85/91 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hyvältä. 

Vierailija
86/91 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, että olet ulkonäkökeskeinen. Taidat olla aika tyhjäpää.

Minulle miehenä tärkeintä on kumppanin luonne ja yhteensopivuus. Ulkonäkö tulee jossain sijalla kuusi tai seitsemän.

Vierailija
87/91 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on halunnut eroon toisesta niin uskon, että on ihan tyytyväinen. Kaipa siinä kaikenlaiset syyt painoivat. Aina uusien kumppanien tuleminen kuvioon saattaa tuntua hetken oudolta, mutta sitten muistaa, että ei ole halunnut tuo tyypin kanssa olla muutenkaan. Hän on itse päästänyt toisen kiertoon, eikä tuskin ole koskaan olettanutkaan tämän jäävän loppuelämäksi yksin. Miten fitness-kissaisuuden pitäisi asiaan vaikuttaa? 

Vierailija
88/91 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut tietämään eksästä mitään, joten en koskaan saisi tietää hänen uusista puolisoistaan.

Vierailija
89/91 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt on kyllä itsepetoksen taso niin korkealla, että sain aamun naurut, vaikkei pitäisi vakavalle asialle nauraa. "

Ymmärrän että huumori auttaa käsittelemään vaikeita asioita, mutta ainakin otit ensimmäisen askeleen ja myönsit tuon itsepetoksen.

Vierailija
90/91 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sinusta eroon halusi, niin tuskin miltään.

Vierailija
91/91 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan onnellinen, että pääsi inhoamastaan miehestä eroon.

Sekä eläimeen sekaantujasta.