Kokoomuksen järkyttävä KUSETUS, "yleistuki"!
Tavoitteena on ajaa köyhät työttömät täydelliseen rahattomuuteen eli epätoivoon!
Kommentit (746)
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaille muutto vois olla hyvä idea. Mua ei enää kiinnosta asua Suomessa.
Mihin aiot muutta ja rahoittaa elämisen siellä. Oletko ottanut huomioon ettei joka maahan niin vaan muuteta mikäli ei ole säännöllisiä hyviä tuloja taikka muuteen erittäin varakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
>Tavoitteena on ajaa köyhät työttömät täydelliseen rahattomuuteen eli epätoivoon!
eikhän tavoitteena ole saada talous tasapainoon ja ihmiset ottamaan myös pienipalkkaisia töitä vastaan ennemmin kuin elämään tuilla?
Ei ole. Toki ajatus on orjatyömarkkinat usan tapaan. Teet kahta työtä eikä ole terveydenhuoltoa eikä asuntoa. Briteissä samaa mallia ja purran intohimo olisi olla pikkutatcher.
Tosiaan nuo mallit ei ole lisänneet talouden tasapainoa vaan siirtäneet kaiken niljonääreille.
Suomalainen on nälissään ennemmin kun suostuu kahta osa-aikatyötäkään tekemään.Miljoona tekosyytä kyllä löytyy,miksi ei voi.
Sinä et ehkä tee ensimmäistäkään, mutta hyvin moni tekee kahta tai useampaa. Muuten ei pärjää.
Vierailija kirjoitti:
"Vuonna 2023 Suomen sosiaaliturvamenot olivat 87 miljardia euroa.
Sosiaaliturvan menoista suurin osuus (43 %) oli ikääntymiseen liittyviä menoja.
Sosiaaliturvamenoista eläkeläisiin liittyvät menot 38 miljardia euroa ja työttömiin liittyvät menot 4 miljardia euroa. "
https://thl.fi/tilastot-ja-data/tilastot-aiheittain/sosiaali-ja-terveyd…
Muten itse olet ajatellut korjata tilanteen niin ettei sinusta tule eläkelästä js näinollen "taakkaa" yhteiskunnalle,kerro meille muillekkin miten ikääntymisen estät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin aiot muutta ja rahoittaa elämisen siellä. Oletko ottanut huomioon ettei joka maahan niin vaan muuteta mikäli ei ole säännöllisiä hyviä tuloja taikka muuteen erittäin varakas.
EU maissa on sosiaalituet yhtä lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EU maissa on sosiaalituet yhtä lailla.
Niille ei pääse suoraan.
ei kannata olla säästäväinen. kaljaan ja röökiin vaan rahat
Up