Tää on elämäni hirvein ilta tähän menessä. Olin hoitamassa kaverin lasta ja nukahdin
Joo eli kaveri lähti miehensä kanssa ulos syömään. Minä hoidin 6 kuukautista vauvaa. Laitoin sen nukkumaan ja paistoin itselleni vähän ruokaa. Luvalla. Jäin odottamaan hellan kuumenemista rasva pannulla, samoin kanasuikaleet ja levy 6. Ihan hetkeksi kävin huilaamaan sohvalle.
Sitten seuraavaksi herään siihen, että asunnossa on kauhea hälinä ja palomiehiä.
Ovi väänetty sorkkaraudalla auki.
Nukuin sikeästi, koska olin väsynyt. Hirveintää myöntää, että ole juonut tänään pitkin päivää. Ongelmia ollut aiemminkin alkon kanssa, mutta nyt minulla on joku 40 v kriisi. Olen taas repsahdellut.
Nyt itken ja vapisen. Odotan ystävien kotiin paluuta. En voi mitenkään peittää jälkiä. Onneksi kenellekään ei sattunut mitään. Vauvakin kunnossa. Nukkui kokoajan erihuoneessa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen ruoanlaitosta alkanut tilanne löytyy eiliseltä hälytystapahtumista.
Noita on varmaan kymmeniä joka viikonloppu, kun jengi kokkaa kännissä. Mutta sehän vaan todistaa aapeen tarinan todeksi...
Mä niin toivon että tää olis provo mutta ilmeisesti ei. Kovin on vastuuntuntoiset vanhemmat kun jättävät vauvan ap.lle eivätkä sitten vastaa puhelimeen.
Tuollainen ruoanlaitosta alkanut tilanne löytyy eiliseltä hälytystapahtumista.