Miksi kaupassa siellä hyllyjen välissä oleva henkilökunta muka tervehtii joskus vaikka käyn aika harvoin siinä kaupassa?
Kommentit (18)
Tervehtiminen on yksi tapa vähentää myymälävarkauksia -> tiedostat tulleesi huomatuksi. Tuskinpa kaikkia asiakkaita varkaina pidetään- toivottavasti ainakaan, mutta mistäpä sitä tietää.
Eikö se ole kiva et tervehtivät? Itse oikeastaan aina omassa työssäni vältän asiakkaita, ettei vahingossakaan tarttis neuvoa tai päästää ovesta. Kierrän,pakoilen,menen piiloon siksi aikaa kun menevät ohi. En jaksa neuvoa suuntaa tai päästää ovesta vierailemaan. Mut hei mä voin. Ja yleensä leikin et en kuule ja jatkan matkaa lukitusta ovesta kun käytävän päästä kuuluu hei tai anteeks hei!!! Mä en jaksa kun mua oltas kokoajan häiritsemässä ja kyselemässä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole kiva et tervehtivät?
Ei ole, koska en tunne heitä enkä halua missään nimessä olla heidän kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Niiden ohjeistus kehottaa siihen.
Vähän se ystävällisyyden tunnelma kyllä lässähtää kun joku työntekijä tervehtii siellä käytävillä, ja sitten muutaman minuutin päästä tervehtii uudestaan kassalla kun sen vertaa muista että juuri moikkasi minua äsken. Ja ihan autio kauppa ettei siellä nyt päntiönään muita tervehdittäviä ollut.
No kyllä muistaa. Se on vain tapa huomioida asiakas, eikä aina keksi mitään muutakaan sanottavaa.
Minua taas häiritsee paljon enemmän se etteivät myyjät ole näkevinäänkään asiakkaita jotka tuovat kauppaan rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole kiva et tervehtivät?
Ei ole, koska en tunne heitä enkä halua missään nimessä olla heidän kavereita.
No sitäpä minäkin kun pakoilen niitä asiakkaita. Mä en jaksa,mitä missä minne koska aina vaan kysellään.
Incel joka on ostamassa päivän annostaan sipsejä ja kolaa ahdistuu kun myyjät yllättäen ahdistelevat :(
Yhdessä kaupassa kaikki myyjät tervehtii mua aina.
Luulen tietäväni siihen syyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole kiva et tervehtivät?
Ei ole, koska en tunne heitä enkä halua missään nimessä olla heidän kavereita.
Tervehtiminen ei merkitse sitä että he haluavat olla kavereitasi. Mutta on kohteliasta tervehtiä asiakkaita. Sinä olet niitä möllejä jotka eivät tervehdi naapureitkaan eivätkä opeta lapsilleen alkeellisiakaan käytöstapoja, kuten sellaisia sanoja kuin hei, kiitos ja anteeksi. Luuletko sitten saavasi hyvää asiakspalvelua?
Kävin kahvilassa tänään ja saatana kehtasi tervehtiä kassalla - mitä hulluutta taas tämäkin?
Suomalaisia se tervehtiminen vituttaa.
Pomo pakottaa ne hokemaan tervehdyksiä hyllyjen välissä, vaikka asiakas ei haluaisi jatkuvasti tervehtiä.
Minä en korkeakoulutettuna 50+ miehenä tervehdi kaupan henkilökuntaa enkä vastaa heidän tervehdyksiinsä. Yleensäkin pyrin välttämään joutumasta tekemisiin alempiarvoisten kanssa. Kaupan henkilökunta on palveluskuntaa.
Tervehtijälle pitää vastata kuten helsinkiläinen dösäkuski: - Vittuiletsä?
Tervehtiminen on kohteliasta paitsi tollaselle äkäiselle erakolle.
Vasta kun tervehtivät niin kysyn että: "tunnemmeko toisemme jostain?". Ap.
Niiden ohjeistus kehottaa siihen.
Vähän se ystävällisyyden tunnelma kyllä lässähtää kun joku työntekijä tervehtii siellä käytävillä, ja sitten muutaman minuutin päästä tervehtii uudestaan kassalla kun sen vertaa muista että juuri moikkasi minua äsken. Ja ihan autio kauppa ettei siellä nyt päntiönään muita tervehdittäviä ollut.