Mikä on parasta, mitä olet saavuttanut elämässä?
Itselläni se, että kaikesta huolimatta olen vielä hengissä.
N 60
Kommentit (84)
Kaksi hyvin koulutettua veronmaksajaa, jotka kumpikin tienaa 5minun eläkkeeni verran ja ollaan hyvissä väleissä ja on ihanat lastenlapset.🤗
Olen saanut pup pailun 🥳🥸🤠 ansioristin havunoksien kera.
Kuinka oikeastaan kukaan voisi vastata tähän muuta kuin ne lapsensa? Paitsi jos ei ole lapsia tai ne on jotain täys paskoja, jopa siis vanhempiaan kun kohtaan.
Mutta aika pahahan se lapsi saa olla, ennen kuin vanhemmat - varsinkaan äiti - sen hylkää.
Eli jos jätetään ne lapsen saamiset tästä pois, niin pidän parhaana saavutuksenani hyvän työpaikan. En tarkoita rahallisesti, vaan muuten. Sain kuin ihmeen kaupalla työn, joka tyydyttää minua valtavasti. Joskus ajattelen, että tekisin tätä, vaikka en saisi palkkaakaan. En kerro, mitä teen, koska palstan tuntien tiedän, että alkaisi kauhea mollaaminen ja haukkuminen, miten kukaan voi viihtyä tuommoisessa hommassa jne.
Asiahan on aina niin, että jokaisella on ne omat mieltymyksensä, minulle tämä ala on kuin tehty. Lisäbonuksena kivat ja ystävälliset työkaverit ja erittäin hyvä henki koko työpaikassa. Monen kanssa olen ystävä vapaa-ajallakin. Meillä on aina jotain kivaa meneillään.
Olen monessakin asiassa saanut kokea pettymyksiä ja epäonnistumisia, mutta tässä asiassa minua on onnistanut.
Ja jos nyt ei liikoja vaadita, niin aika hyvän puolisonkin olen saanut.
Hyvän perseen
Ravihevonen