Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, voisitko kiinnostua? Koskee pieniä tissejä

Vierailija
09.05.2025 |

Olen erittäin hoikka ja pieni nainen 37v lapseni kaikki olen imettänyt pikkuruisilla tisseillä ja tissit sen jälkeen vielä pienentyneet ja kadonneet käytännössä kokonaan aikoja sitten :( Siis käytönnössä tissit ovat aivan olemattoman pienet, yhtä pienet kuin minä muutenkin. Peppu ehkä hitusen pyöreämpi. Mutta kyllä nolottaa riisua miehen edessä, tälläisenä muodottomana tikkuna. Muuten miehet kyllä kiinnostuu, olenhan nätti ja siro, mutta tissejä ei juurikaan ole :( Tissittömyys on vain niin väärin. Mies, rehellinen mielipide, jäänkö ikisinkuksi :(

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on yleensä kaikista herkimmät ja siksi tykkään niistä. Turhaan ujostelet

Vierailija
2/53 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika harva loppujen lopuksi tissien perusteella kumppania valitsee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, ihanat pienet rinnat pitkillä nänneillä.

M45

Vierailija
4/53 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, et varmaan jää! Ei se rintojen koko merkkaa mitään! Paljon tärkeämpiäkin asioita suhteessa on! Kaikki muu ihmisessä on tärkeää ainakin mulle, ja jos seksiä ajattelee niin, seksikkyys ja eroottisuus koostuu monesta tekijöistä, rintojen koko ei saa siinä painoarvoa! 😊

Vierailija
5/53 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole seksihommat jääneet koskaan rintojen koosta kiinni. Ihan muut asiat merkkaa siinä. 

Vierailija
6/53 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman vähäisen kokemukseni (23 tissiparia) perusteella sanon pienet tissit parhaiksi. Ne ovat kaikkein herkimmät. Pienestä tississtä tuntuu olevan suora yhteys hanaan, joka avaa kostumisen kropan alapäässä. Nännejä ja nännipihoja kun hyväilee, on lemmenluola kohta nektarista liukas. Se iso tissien rasvakerros hidastaa. Vielä kun saisi...

M59

7/53 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen ihanista rinnoistasi. Eivät haittaa arkitoimia tai liikuntaa ja eivät merkittävästi muutu iän karttuessa. Multa pisteet pienirintaisille. 

Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija 

Vierailija
8/53 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jäät. Koska tarjontaa riittää.

Vierailija
9/53 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvältä kuulostaa. Varmaan aika pieni vähemmistö miehistä pitää tissien kokoa jonakin kynnyskysymyksenä ja niistäkin jotka pitävät, osa tykkää juuri pienistä tisseistä.

Minulle aika yhdentekevä asia, pidän kyllä kaikenkokoisista.

M41

Vierailija
10/53 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään pienistä enemmän kuin isoista. Ne ovat tyttömäiset. 

Vierailija
11/53 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksälläni oli vielä 40 v iässä ihanat terhakat a-kupit. Palvoin suorastaan niitä.

m47

Vierailija
12/53 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kiihotun pienist rinnoist. Ne vaan sytyttää, vaikka olisivatkin luppakorvia. Isot ei kiihota ollenkaan. En ole sänkyyni ottanu b+ cuppia isompaa omaavia ... no tissit ei kerro mitään naisetsta, mutta jos ulkonäöstä puhutaan niin A-cup on parasta A-luokkaa

terv, M55+ tku

Vierailija
13/53 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin pienet ja terhakat kuin isot jotka roikkuu lähes napaan asti.

C-kuppi on mielestäni jo melkeinpä liian iso.

Vierailija
14/53 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus ratkaisee aina. Eri miehillä on vain eri painoituksia. Tissisi karsii ehkä ehdokkaista 20%, mutta silti jää jäljelle 2 miljoonaa suomalaismiestä, joista tietysti osa karsiutuu muista syistä. Varmasti löytyy sopiva, minäkin voisin olla...

Vierailija
15/53 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanat miehet vastauksista <3 ehkä mulla on vielä hitusen toivoa löytää mies jolle eivät minun pikkutissini ole ongelma🙏exä nyt toki tykkäsi minusta aikoinaan ja lapsetkin siinä syntyivät. Nyt vain uudelle kierrokselle lähtiessä huippaa todella. Kaikin puolin olen säilynyt kolmen lapsen jälkeen hyvin, tosin laihtunut olen ja vauvat ne tissitkin sitten söivät. Esim baarissa saan miehiltä aina huomiota olenhan pieni, blondi ja tosi kevyt n 48kg, mutta appajee kun pitäisi riisua tissiliivit sitten makkarissa niin siinäpä se seuraava haaste onkin itselleni edessä...

Vierailija
16/53 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse olen hulluna isoihin rintoihin. Silti jos saisin valita täysin ulkonäön perusteella itselleni kumppanikseni aivan kenet tahansa, valitsisin erään hyvin pienirintaisen naisen, koska pidän tämän kasvonpiirteistä niin paljon.

Sitten on monia miehiä, jotka nimenomaan tykkäävät pienistä rinnoista. Eli ei hätää.

Vierailija
17/53 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ihanat miehet vastauksista <3 ehkä mulla on vielä hitusen toivoa löytää mies jolle eivät minun pikkutissini ole ongelma🙏exä nyt toki tykkäsi minusta aikoinaan ja lapsetkin siinä syntyivät. Nyt vain uudelle kierrokselle lähtiessä huippaa todella. Kaikin puolin olen säilynyt kolmen lapsen jälkeen hyvin, tosin laihtunut olen ja vauvat ne tissitkin sitten söivät. Esim baarissa saan miehiltä aina huomiota olenhan pieni, blondi ja tosi kevyt n 48kg, mutta appajee kun pitäisi riisua tissiliivit sitten makkarissa niin siinäpä se seuraava haaste onkin itselleni edessä...

On niitäkin joilla ei ole vain ongelman puutetta vaan että se on hyvä asia. 

Vierailija
18/53 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Piste. Olen peppumies, vaikka tisseistä tykkäänkin.

M52

Vierailija
19/53 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siro, pienirintainen nainen on unelmanaiseni. On todella kiihottavan ja suloisen tuntuista viedä kätensä paidan alle ja tuntea itteä rinta ja pelkät nännit. Lähes parasta mitä tiedän.

En tiedä miksi, mutta usein kuvatun kaltaiset naiset ovat muutenkin viehättäviä kuin vain ulkoisesti.

Vierailija
20/53 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein eniten lienen haaveillut suloisen vaimoni jo aikuisesta kummitytöstä, joka ei takavuosina käyttänyt edes tuplapipoa, kun ei tarvinnut. Hän on avannut minulle moneen kertaan ihanan vittunsa katsottavaksi. Se on todella kaunis. Mutta jos havaitsen jonkun ylpeänä pitävän esillä suuria rintojaan, tietysti yhdyn heidän iloonsa, vaikka ei se minulle sanokaan mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi