Kahvihifistelijät! Onko wörttiä ostaa espressokeitin vain jotta saa cappuccinoa kotona?
Kysymys otsikossa. I like cappuccino very much 😋 N33
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin mutteripannun jolla keitän hyvän espresson. Maidon lämmitän sitten. Paljon sokeria. Niin ja rasvaista maitoa.
Ei mutteripannusta saa espressoa. Siitä saa mutteripannukahvia. Karrelle palanutta kitkerää tervaa. Mutta menee se monelle nimenomaan maidon kanssa.
Wtf. Mitä sää siellä keittiössä oikein hommaat?!
Mutteripannu. Kaveriksi pieni maidonlämmityskattila. Toimii.
Mulla on erikokoisia mutteripannuja. 2 annoksen, 6 annoksen ja sitten sellanen valtava jota en koskaan käytä. Ehkä jos tulee häät.
Vierailija kirjoitti:
Mutteripannu polttaa kahvin, eli ei voi verrata mitenkään laadukkaaseen espressokeittimeen, joka keittää kahvin sopivalla lämmöllä ja paineella. Itse satsaisin kunnon espressokeittimeen, ellei keittiöni olisi postimerkin kokoinen. Sinne ei yksinkertaisesti mahdu mitään ekstra kivaa, koska haluan kumminkin pitää perus kahvinkeittimen esim. vieraita varten.
Höpöhöpö!
Voi jumal'avita mitä tolloja täällä on😆😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin mutteripannun jolla keitän hyvän espresson. Maidon lämmitän sitten. Paljon sokeria. Niin ja rasvaista maitoa.
Ei mutteripannusta saa espressoa. Siitä saa mutteripannukahvia. Karrelle palanutta kitkerää tervaa. Mutta menee se monelle nimenomaan maidon kanssa.
Wtf. Mitä sää siellä keittiössä oikein hommaat?!
Keitän hyvää kahvia enkä palanutta kuraa.
Oikeastiko täällä juntit kuvittelee että mutteripannusta tulee espressoa :D Hohhoijjaa...
Kyllä on. Minulla on jura sekä kotona että mökillä. Se on arjen luksusta. Juon siis kotona pelkästään latte machiattoa. Kotona on pikkujääkappikin maidolle, mutta mökillä nostan maitokannun tilapäisesti koneen viereen.
Osta mieluummin Aeropress kuin mutteripannu jos halpislinjalle aiot lähteä. Ja laadukas käsimylly. Oletan että sinulla on jo vedenkeitin. Aeropress on huomattavast monipuolisempi kuin mutteripannu, ja mikä tärkeintä, sillä saa oikeast hyvää kahvia.