Kumpi voittaa Euroviisut KAJ vai Erika?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti KAJ
Kyllä toivon Erikan voittoa.
Arvelen Kaj:n sijoittuvan viidenneksi ja Erika jää finaalissa häntäpäähän. Ukraina ja Israel sijoittuvat top neljään ja Itävalta voittaa.
En toivo menevän näin, mutta näin luulen.
Minä veikkaan että Ich Komme on jossain sijalla 10-15. Kolmen kärki on :
3) Ruotsi, Bara Bada Bastu - hyvän tuulen kappale, helppo kertsi. Välimeren rannalle eivät ehkä ymmärrä ,,,
2) Ranska, Mamam - Järkyttävän hieno sanoma kuolevalta äidiltä alaikäiselle tytölleen. Tää tyttö on tämä esittäjä itse
1) Itävalta , Wasted Love - Teknoa, vanhaa discoa. Mutta mikä ÄÄNI laulajalla. Aasialais-sukuinen oopperalaulaja, UPEA esitys, upea ääni. Siis aivan ehdoton ykkönen.
Kaj on joko ykkönen tai kakkonen. Muovi-Erika on siellä häntäpäässä. Taas myötähäpeä Suomen edustajasta.
En usko että Erika pääsee edes finaaliin. Biisi on kamala.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi voittaa!
Pyh, ei varmasti. Minusta ihanin on se San Marinon Tutta Italia-kappale.
Toi San Marinon kappale... ymmärtäs vielä sanat. tyypillistä poppia...
Se voittaa joka saa eniten pisteitä. Lykkyä pyttyyn kaikille osallistujille!
Toivon kovasti, että Erika tai Kaj voittaa, mutta pelkään pahoin, että Itävalta vie voiton. Eilisen ja tämän päivän aikana Itävalta on kivunnut vauhdilla ylöspäin vedonlyöntilistoilla ja on kohta saavuttanut Kajn.
KAJ on ihana (hyvä Suomi!), kappalekin kiva, mutta luulen että joku muu voittaa. Kuka? En tiedä. Toivottavasti ei Erika 🤮
Se on selvää että KAJ sijoittuu erikaa korkeammalle, jopa huomattavastikin mutta se jää nähtäväksi voittaako.
Hyvät mahdollisuudet siihen kyllä on.
En tiedä voittaako KAJ euroviisuja mutta ainakin se voittaa Erikan.
Itävalta voittaa. Ruotsi ehkä kolmas. Suomi noin kahdeksas. Väliin mahtuu Tsekki, Hollanti, Espanja, Saksa, Malta.
Se on ainakin varmaa ettei Erika voita.
Kaj voittaa varmasti.