Pystyisitkö astumaan auton kyytiin, jos se ei ole Bentley, Mercedes-Benz tai Porsche?
Itse en. Poikkeuksen teen, jos on Rolls Royce.
-J. Tukiainen
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Teslaan on aina kiva hypätä. Se kiihdytys saa surraamaan.
taitaa olla kuitenkin se sun pöksyihn unohtunut satisfier pro joka siellä surraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bentleyn muutama malli sellaisia joilla kehtaisin ajaa. Muut otsikon autot noloja.
Itselle tarjottu kyytiä Bentley Bentaygassa ja Mercedes S65 AMG:ssä. Menin mutten tykännyt. Nyt ajan Kia Ceediä.
Hyi Kia....mutta ei sentään Fiat
ei anoastaan se arabisheikin tilaama Rolls Royce timantein koristeltuna, 45 miljoonaa hintaa, kelpaa, muut ovat romuja
Kaikkiin linja-autoihin olen joutunut astumaan. Henkilöautoihin istutaan.
Astutaanko noihin autoihin jotenkin eri tavalla kuin muihin autoihin? Tähän asti mä oon päässyt kaikenlaisiin autoihin ihan samalla tyylillä sujuvasti. Jokseenkin kummallinen aloitus.
Itse liikun julkisilla.
Mutta Porsche ja mersumiehet käyvät kyllä luonani hoitamassa tuon astumisen. Olenhan tuhma villi tamma.
PenttiTV58
Kaikki käy kunhan on hyvää seuraa
Vain miehille se on kynnys kysymys. Olen ajanut/ollut kyydissa ties missa arvoautossa +200 000e ja yli, mutta olen myos mennyt valissa 500e pegella ja tiedatteko nain naiselle se on vain boxi renkailla jolla mennaan paikasta toiseen. Olen jopa mennyt bussilla!
Tarkeampaa on, etta on vahintaan 2 autoa, jos
Yksi menee rikki.
Sama koskee kaikkea muuta. Joskus asuttaa villaa ja joskus rotiskoa. Mita valia? Kunhan on katto.
Dacia on yksi parhaista, ei tarvitse elää auton ehdoilla. Nuorempana olin itsekin tarkka autojen päälle, mutta kun tajusi kuinka paljon niihin menee rahaa niin järki viimein voitti.
Nyt on mukava, kun rahat tekee mukavaa tuottoa sijoitusten muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bentleyn muutama malli sellaisia joilla kehtaisin ajaa. Muut otsikon autot noloja.
Itselle tarjottu kyytiä Bentley Bentaygassa ja Mercedes S65 AMG:ssä. Menin mutten tykännyt. Nyt ajan Kia Ceediä.
Mulla oli exän Bentley Continental GTC aikanaan välillä lainassa kun kävin Suomessa sukuloimassa. Tosi nukava auto ajella, varsinkin Saksan läpi. Täällä Suomessa aiheutti liikuttavan paljon ahdistusta Audeillaan ja Bemareillaan ajelevissa setämiehissä. Sen melkein kuuli kuinka rinnalle ajaessa kurttupallit vetäytyivät llöysän lurpsahduksen säestämänä vatsaonteloon piiloon häpeämään ja sitä sitten monesti kompensoitiin idioottimaisella kaahaamisella sun muuna lapsellisena koheltamisena. Pitihän se tytönhupakolle näyttää kuka on mies, tai jotain.
Tason nostaminen on paljon mukavampaa kuin tason laskeminen.
Vierailija kirjoitti:
Pystyin tänäkin aamuna astumaan 23 vuotta vanhaan Fiat Puntoon. :D
t. työ_ukko
Fiat on miehille pieni
Penikseni on liian iso moisiin leluihin.
M55
Vierailija kirjoitti:
Ja sen takia miehelläsi onkin 25 vuotta vanha A-sarjan mersu, joka maksoi 500 euroa.
Kyllä sitä nyt kelpaa, kun kyseessä on noinkin kallis auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen takia miehelläsi onkin 25 vuotta vanha A-sarjan mersu, joka maksoi 500 euroa.
Kyllä sitä nyt kelpaa, kun kyseessä on noinkin kallis auto.
Polkupyöräni maksoi 200e ja sillä pääsee hyvin töihin. Ei tarvitse omakotitalon hintaa laittaa kulkupeliin.
En missään Skodassa rupea pimppiä antamaan, se on varma!
Omistin kaukaisessa menneisyydessä Mosse Skandinavian. Pakkasella piti käynnistyksessä käyttää veiviä. Muistan sisareni matkustamossa painautuneen hyvin matalaksi. Ei halunnut tulla nähdyksi.
Vierailija kirjoitti:
Pystyin tänäkin aamuna astumaan 23 vuotta vanhaan Fiat Puntoon. :D
t. työ_ukko
Hyvä ratkaisu. Ei epäillä varakkaaksi eli ryöstetyksi tulemisen mahdollisuus pienenee.
Olen pieni ja ketterä, joten pystyn hypähtämään helposti mihin autoon hyvänsä, kunhan matka on vaivan arvoinen.
Normaali liikuntamuoto kaupunkiajossa on fillari.