Kanye West on julkaissut H itler aiheisen musiikkivideon
"Minusta tuli natzsi kun lapseni vietiin ja tajusin j uutalaisten omistavan median", räppäri kertoo Fria Tiderissä julkaistussa artikkelissa, jota ei voi tänne linkittää, koska sisältää palstalla kiellettyjä sanoja. Mutta, tässä on se video :
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustakin mies voi olla natzsi.
Sùvàkkihùorién propagandan mukaan vain valkoinen mies voi olla nátzsi.
mitäs mieltä itse Hitler oli?
Sitä mieltä että musta voi olla nat si. Mustia SS-miehiä oli ja kuvia löytyy netistä. Nat sit olivat islamistien kavereita. Juutalaiset valittiin viholliseksi alun perin siksi, että piti olla joku yhteinen vihan kohde, koska se yhdistää enemmän kuin mikään muu. Olen lukenut mein kampfin, ja sen saa ihan kirjastosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suvainnut ni gg o ja, mutta Yen kohdalla olisi voinut tehdä poikkeuksen kuten sen mustan olympiavoittajankin kanssa.
Miksi? Ihan samalla tavalla tuo west vihaa vaaleaihoisia niin kuin ennenkin. Julkisuustempaukset eivät sitä muuta.
En usko, että Kanye on nasse. Ei vaan tykkää siitä että hänelle sanotaan mitä hän voi ja ei voi tehdä joten tekee päinvastaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suvainnut ni gg o ja, mutta Yen kohdalla olisi voinut tehdä poikkeuksen kuten sen mustan olympiavoittajankin kanssa.
Miksi? Ihan samalla tavalla tuo west vihaa vaaleaihoisia niin kuin ennenkin. Julkisuustempaukset eivät sitä muuta.
Where da white bitch at? Eli siis ei vihaa isotissisiä valkoihoisia naisia vaan päinvastoin. Juutalaisia ilmeisestti vihaa mutta se johtunee Pastori Louis Farrakhanin vaikutuksesta mustien amerikkalaisten keskuudessa (Nation of Islam).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mieltä että musta voi olla nat si. Mustia SS-miehiä oli ja kuvia löytyy netistä. Nat sit olivat islamistien kavereita. Juutalaiset valittiin viholliseksi alun perin siksi, että piti olla joku yhteinen vihan kohde, koska se yhdistää enemmän kuin mikään muu. Olen lukenut mein kampfin, ja sen saa ihan kirjastosta.
Joo-o, mutta se tarkoittaisi sitä ettei se musta vihaa eurooppalaisia. 90% kaikkista mustista paikasta riippumatta vihaa vaaleaihoisia ja toivoo Euroopan maiden kuolemaa. Nämä pitää ottaa huomioon.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Kanye on nasse. Ei vaan tykkää siitä että hänelle sanotaan mitä hän voi ja ei voi tehdä joten tekee päinvastaista.
Kanye on POSSE ja bruh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Where da white bitch at? Eli siis ei vihaa isotissisiä valkoihoisia naisia vaan päinvastoin. Juutalaisia ilmeisestti vihaa mutta se johtunee Pastori Louis Farrakhanin vaikutuksesta mustie
Where da white bitch at? Eli siis ei vihaa isotissisiä valkoihoisia naisia vaan päinvastoin. Juutalaisia ilmeisestti vihaa mutta se johtunee Pastori Louis Farrakhanin vaikutuksesta mustien amerikkalaisten keskuudessa (Nation of Islam)."
Sillä tosiaan tuntuu olevan fetissi vaaleaihoisiin naisiin mutta kyllä se perus afrocentrist/blm-öyhöasenne siellä pinnan alla kuplii. Kaikki nämä julkkikset melkein aina tekevät näitä tempauksia vain huomion/rahan jne takia. Itse kyllä epäilen että Westillä on jotain häikkää mielenterveydessä.
Olivat ne 2000-luvun levyt vaan jotain mahtavaa, nyt mies on seonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Where da white bitch at? Eli siis ei vihaa isotissisiä valkoihoisia naisia vaan päinvastoin. Juutalaisia ilmeisestti vihaa mutta se joh
Where da white bitch at? Eli siis ei vihaa isotissisiä valkoihoisia naisia vaan päinvastoin. Juutalaisia ilmeisestti vihaa mutta se johtunee Pastori Louis Farrakhanin vaikutuksesta mustien amerikkalaisten keskuudessa (Nation of Islam)."
Sillä tosiaan tuntuu olevan fetissi vaaleaihoisiin naisiin mutta kyllä se perus afrocentrist/blm-öyhöasenne siellä pinnan alla kuplii. Kaikki nämä julkkikset melkein aina tekevät näitä tempauksia vain huomion/rahan jne takia. Itse kyllä epäilen että Westillä on jotain häikkää mielenterveydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Kuvia löytyy mutta todellisuudessa tummaihoisia SS sotilaita ei ollut.
aika kovasti palsta nasset hakkaa tattia. Taitaa olla aikamoinen hurmos päällä mutta minne hävisi se väite ettei nasseja enää ole?
Voisi tuokin jo päästä hoitoon.
Mutta kun pää sanoo, että kaikki on kunnossa, vaikka käytös sanoo, että nuppi on pipi.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi.
- Fat Diarra
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi.
- Fat Diarra
Paitsi persun mielestä kuka vaan voi olla nasse, paitsi valkoinen persumies, koska ne on persujen suojelema laji.
Vierailija kirjoitti:
Se on hullu bipolaari.
Kuuluisi tahdosta riippumattomaan hoitoon. Ei syö lääkkeitäkään.
Tahdosta riippumaton hoito ja pakkolääkitseminen ON n atsismia 🤷🏻
Tuo biisi kylläkin kertoo mies-ja isäsuhteesta..Toki mustahipiät saavat olla nätzejä, hehän saavat olla mitä vain ilman että siihen kukaan puuttuu :)