Juristit on apukoulutasoisia ìdiootteja
Vanhempien rahoilla ostetut lukuisat preppauskurssit pitää huolta, että jatkossakin sinne menee vain ìdiootit. Välillä kun katselee juristien touhuja, niin ihmettelee miten ne selviää arjesta. Oikein paskoista juristeista voi tulla tuomareita. En ole nähnyt yhtäkään käräjätuomaria, joka tuntisi tai noudattaisi lakia. Sama pätee syyttäjiin. AA-liiton valvontalautakunta on läpimätä ja korruptoitunut turhake, joka suojelee rikollisia jäseniään.
Kommentit (18)
En nyt sanoisi, mitenkään pysty yleistämään. Useimmat varmasti aivan paikallaan työssään.
Se kyllä on hienoa, että kohta tekoäly tekee nämäkin työt halvalla ja ihmistä paremmin. Juristin paikka ja palkka keinotekoisesti korotettuna tulee muuttumaan lähemmäs jotain ehkäpä kirjanpitäjän tasoa. Suurin osa ihmisistä on tässä kuitenkin voittajia, vaikka tottakai juristeja vähemmistönä harmittaa.
Tietotyöstä ei vaan tulla enää repimään statusta ja palkkaa kuten ennen on tehty. Lopulta muutos ei ole sen kummoisempi kuin ojankaivuusta kaivonkoneisiin tai hevosista autoihin.
Hyvä näin. Ainakin puolustusasianajajiksi tarvitaan ihmisiä, joilta puuttuu joku palanen päästä. Paatuneimpiakin rikollisia yritetään puolustaa ja saada heille mahdollisimman lievä tuomio. Ei normaalilla järjellä varustettu ihminen kykenisi tekemään tuollaista työtä.
Onko kirjoittajat noita pääsykoe rejektejä?
En tunnista poikaani (AA&VT) noista määrityksistä ...
Vierailija kirjoitti:
Taas syrjäytynyttä harmittaa. Voi itku sinun kanssasi!
Itse olet syrjäytynyt. Mene töihin, loinen.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan hakenut oikikseen. En halua tehdä työtä, joka on nettohaitallista yhteiskunnalle.
Jaaha, tuliko tuomio vaikka omasta mielestä et ole tehnyt mitään väärää?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä näin. Ainakin puolustusasianajajiksi tarvitaan ihmisiä, joilta puuttuu joku palanen päästä. Paatuneimpiakin rikollisia yritetään puolustaa ja saada heille mahdollisimman lievä tuomio. Ei normaalilla järjellä varustettu ihminen kykenisi tekemään tuollaista työtä.
No niinpä. Voihan sitä sanoa tekevänsä vain työtään, mutta itse ovat työnsä valinneet. En pystyisi ainakaan tekemään työtä, joka on omia moraalikäsityksiä vastaan.
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Työpaikoissa juristin käsi kyllä nousee heti kun pomon paikka avautuu. Kun näistä tulee pomoja, alkavat "verkostoitua" ja työnteko unohtuu täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan hakenut oikikseen. En halua tehdä työtä, joka on nettohaitallista yhteiskunnalle.
En minäkän hakenut lääkikseen, kauppakorkeaan, teknilliseen korkeakouluun...ja hmmm, mitäs muita meriittejä minulla onkaan...:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nettosaajana on sitten uljasta olla?
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, tuliko tuomio vaikka omasta mielestä et ole tehnyt mitään väärää?
Laki on kirjoitettu todella selkeästi niin, että maallikkokin sen ymmärtää. Jos on juristi tai tuomari, niin se muuttuu vaikeaselkoiseksi. Jos ei ole tehnyt laissa määriteltyä tekoa, niin miksi silti voi tulla tuomio siitä? Eli kyse on siitä, että ei ole tehnyt mitään lainvastaista, mutta silti voit saada tuomion. Toisaalta voit kavereiden kanssa raìskata 17-vuotiaan tytön puskassa ja saada vapautuksen syytteistä. Fasismiahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nettosaajana on sitten uljasta olla?
En tiedä siitä. Voinet kertoa?
Ap ajattelee että juristeja on vain oikeuspuolella? En kyllä tunnista läheistäni tosta haukkumisesta. On ihan itse rahoittanut kurssinsa ja koulunsa sekä työskentelee muualla kun rikollisten yms parissa.
Vierailija kirjoitti:
Ap ajattelee että juristeja on vain oikeuspuolella? En kyllä tunnista läheistäni tosta haukkumisesta. On ihan itse rahoittanut kurssinsa ja koulunsa sekä työskentelee muualla kun rikollisten yms parissa.
Juristeja on ikävä kyllä kaikkialla.
-AP
Konna on joutunut koppiin ja se niin harmittaa konnaa. Koeta kestää.
Taas syrjäytynyttä harmittaa. Voi itku sinun kanssasi!