Riikka Purra käytti v-sanaa eilisessä eduskunnan täysistunnossa.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Genetiivissä: Riikkan. (Tässä tapauksessa.)
Tässä tapauksessa riikkulin ja vielä pienellä alkukirjaimella. Ei tuo muuta ansaitse.
Siis ruikkulin
Vierailija kirjoitti:
Alkaako Riikalta mennä hermot lopullisesti?
Ei mene niin kauaa kunhan saa Orpon kanssa kurittaa kaikkein köyhimpiä niin että oksat pois.
Purra on Orpon perseen nuuolija. Ministerin aitiossa niiden kehonkieli on ihan ainutlaatuinen muihin verrattuna.
Mä oon, mikä oon ja käyn vaihtelusta, te siis iloitkaa vaihtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Teemu Keskisarja on jo ilmoittanut olevansa halukas johtamaan PS:ää.
Jani Mäkelä ilmoittautuu pj-kisaan.
Olisipa kolme V:tä. Vapaus, valo ja vapautus.
Otetaan käyttöön termi Purraatio (vallasta humaltuminen ja nar(t)sistinen omakuva sekä siitä johtuva sekoaminen).
Vierailija kirjoitti:
Otetaan käyttöön termi Purraatio (vallasta humaltuminen ja nar(t)sistinen omakuva sekä siitä johtuva sekoaminen).
Sopii minulle.
Voi vi tty se on sekaisin. Taas pitää nostaa epävakaan lääkitystä
Olis sanonut vi.ttu vaan. Se on sallittu sana kuulemma. Vasemmiston Andersson on käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko krapulassa?
Lääkkeissä ja huumeissa. Milloin suostuu testiin?
Niin, Riikka! Se testi?
On se hurja se riikka. Toisin kuin edellinen pääministeri jonka tissibileet, jauhobileet, kaikki muutkin bilekiehnäykset, uniperin lahjoitus saksalle koska sanna halusi kesäfestareille jne. ei ole likikään noin vakavia ongelmia tässä maassa kuin valehtelijan kutsuminen valehtelijaksi eduskunnassa.
Tai ehkä me tarvittaisi parempi media.
Vierailija kirjoitti:
Riikkuli ei ole balanssissa.
Sinkun käytti valhe-sanaa täysin oikeutetusti. Sinä olet luultavasti sosialisti ja se vasta kertookin siitä, että olet täysin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Luulin ensin Purran käyttäneen sanaa v i t t u.
Niinhän ilkeä ap yritti antaa vaikutelmaa. Tyypillistä mustamaalaamista sosialisteilta, ovat varsin taitavia siinä hommassa.
Vierailija kirjoitti:
Volvo lienee v sana mitä muita niitä on?
Vulkku,versereikä ja vyrpä nyt ainakin.
Vierailija kirjoitti:
MENKÄÄ TÖIHIN! PERUSTAKAA FIRMOJA! t. Riikka Purra
Sanoo purra joka makasi kotisohvalla vuosikausia kuin lehmä ja nautiskeli sosiaalietuuksista. Toivon että tuo akka tulee vielä menettämään ihan kaiken tässä maailmassa.
Riikka ei ymmärrä, lääkkeetkin jäi kotiin.