Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavan 16v nuori on aina vanhempiensa seurassa kotona.

Vierailija
09.05.2025 |

Ei ole omassa huoneessaan juuri koskaan, missä vika?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär on usein jopa samalla sohvalla mun kanssa.

Pilalla.

Vierailija
22/32 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma tuossa? Itselle tulee lähinnä mieleen että perheellä on hyvät välit keskenään ja että teini on luonteeltaan sosiaalinen ja hyväntuulinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä pitäisi olla?

Ilmeisesti siellä omassa huoneessa, kun paljon normaalimpaa on murjottaa omassa huoneessa kuin olla vanhempien seurassa. Terveisin aikoinaan ilmeisen epänormaali nuori, kun olin välillä vanhempien seurassa enkä tajunnut että kotona ollaan vain omassa huoneessa ei muualla 

Vierailija
24/32 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, onkohan minussa jokin vialla kun en nuorena viettänyt juurikaan aikaa yksin huoneessani vaan olin vanhempieni ja pikkuveljeni seurassa. Kun ilmeisesti normaalia olisi ollut nysvätä siellä huoneessani yksin.

Vierailija
25/32 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala, onkohan minussa jokin vialla kun en nuorena viettänyt juurikaan aikaa yksin huoneessani vaan olin vanhempieni ja pikkuveljeni seurassa. Kun ilmeisesti normaalia olisi ollut nysvätä siellä huoneessani yksin.

Suomessa epäsosiaalisuus on se normi, muussa tapauksessa ollaan heti huolissaan ja mietitään missä on vika. 

Vierailija
26/32 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taida tykätä, että nuori on kuuntelemassa teidän keskusteluja? Haluaisitko kenties avautua parisuhde- tai seksiongelmistasi?

Vierailija
27/32 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä pitäisi olla?

Puistossa  selvittelemässä nyrkkiraudalla huumekauppaan liittyviä välejä kavereiden kanssa. Kadulla mummoja kamppaamassa. Kaupassa juoksukaljoja hakemassa. Junaradalla junan perässä roikkumassa. Autossa, varastetussa, kilpaa ajamassa 200 km tunnissa. Tietokoneella hakkeroimassa. Uimahallissa salakakkaamassa. Metsässä hätyyttelemässä uhanalaisia lajeja. Onhan näitä harrastuksia ettei vaan tarvitse KOTONA roikkua.

Vierailija
28/32 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
29/32 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei saa äitin ja isän kanssa viettää aikaa. Hyi! 

Vierailija
30/32 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasun paikka jos teini ei ole huoneessaan!!!!!

Vierailija
31/32 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täti oli paljon pahempi kuin ap. En seurustellut 17-vuotiaana, mitä täti piti epänormaalina. 

Vierailija
32/32 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä pitäisi olla?

Ilmeisesti siellä omassa huoneessa, kun paljon normaalimpaa on murjottaa omassa huoneessa kuin olla vanhempien seurassa. Terveisin aikoinaan ilmeisen epänormaali nuori, kun olin välillä vanhempien seurassa enkä tajunnut että kotona ollaan vain omassa huoneessa ei muualla 

Meillä isäni nimenomaan raivosi, että miksi emme siskon kanssa pysy omissa huoneissamme, kun meillä sellaiset on. Omasta huoneesta sai tulla syömään ja kotitöitä tekemään, mutta muuten ei tarvinnut naamaansa näyttää. Kavereita ei saanut pyytää käymään, eikä kotoa saanut poistua. Olisi kuitenkin pitänyt hakeutua ikäistensä joukkoon. Hankala yhtälö ratkaistavaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä