Kylppärin lattioiden pesu?
Mitä ainetta (mahdollisimman myrkytöntä) kylppärin lattioiden pesuun käytetään?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesi on minulla riittänyt 10 vuotta nykyisessä, huuhtelu on riittänyt.
Hyi helvetti. Sano vielä ettet käytä saippuaa tai hammastahnaa, kun niissä on kemikaaleja.
Mä en käytä shampoota, pelkkä vesi riittää. Alun jälkeen, hiuspohja voi paremmin kuin koskaan eikä hiukset rasvoitu.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesi on minulla riittänyt 10 vuotta nykyisessä, huuhtelu on riittänyt.
Hyi helvetti. Sano vielä ettet käytä saippuaa tai hammastahnaa, kun niissä on kemikaaleja.
Varsinkin kun näistäkin saa kemikaali vapaita versioita. Tuo että käytetään pelkkää vettä on erittäin kuvottavaa, sillä pilaa kyllä oman ihon, hiukset ja hampaat. Lisäksi kotona pitää pestä astiat ja lattiat pesuaineen kera, muuten niihin kertyy likaa ja hometta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Tolu on hyvä. Ensin kastelen lattian, kaadan Tolua, harjaan ja huuhtelen.
Tolu käy hyvin kirvojen torjuntaan, mutta ei ole myrkytön. Tosin myrkytöntä ole mikään pesuaine! Höyrypesu olisi myrkytön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Tolu on hyvä. Ensin kastelen lattian, kaadan Tolua, harjaan ja huuhtelen.
Tolu käy hyvin kirvojen torjuntaan, mutta ei ole myrkytön. Tosin myrkytöntä ole mikään pesuaine! Höyrypesu olisi myrkytön
On olemassa myrkyttömiä pesuaineita
Kotimaiset Heti -tuotteet
Ihan astianpesuaine on myös todella tehokas, Aurin siivousvideoissa sitä käytetään pääasiassa kaikkeen mahdolliseen.