Uskomatonta!!!!!
Asuntomme lattian on edellinen asukas vahannut väärin ja lattia on tästä syystä kamalan näköinen.
Siivousliikkeen edustaja kävi katsomassa ja totesi, että hirvittävä on ja suosittelee taloyhtiölle, että heiltä tullaan lattia laittamaan kuntoon.
No nyt saimme taloyhtiöltä vastauksen, että saamme aineet tähän heiltä, mutta työ on tehtävä itse.
Millä me se tehdään!!?? Siivousliikkeen asiantuntijakin sanoi, ettei kenelläkään yksityisellä ole tarpeeksi rättejä jolla lattian saisi kuntoon ja kuivattua.
Ja nyt meidän pitää tehdä kaikki itse. Emmekä voi päivällä tehdä vaan illalla kun 1 1/2 vuotias nukkuu ja silloinkin huone kerrallaan ja lähteehän tavaroiden siirtämisestä aikamoinen ääni!
Voi itku!!
Kommentit (8)
juu eli siivojaa. Ja mistä ne tietää henkilöiden rättien määrän ???
En ymmärrä miten rättien määrä liittyy lattian vahaukseen ???
Itsekin olen lattiaani vahannut eräänkin kerran, enkä rättiä ole vielä käyttänyt siihen hommaan.
sekoitat ainetta veteen ohjeen mukaan ja levität lattialle, annat vaikuttaa hetken ja hinkkaat vanhan vahan pois. Ongelma on se, että ilman vesi-imuria voipi lattiat lainehtia tai sitten tosiaan noita rättejä/pyyhkeitä kuluu.
Ihan länteillä koko asunnon lattia, kun muutettiin :) Ristiäiset oli kuukauden päässä ja eiku hommiin piti alkaa.
Meni varmaan yli 10 tuntia, että sain lattian kuntoon. Konttasin, hinkkasin ja ähersin ja kirosin :) Onneksi silloin, ei ollut kuin yksi lapsi. Tuota komeron lattiaa, en jaksanut enää hangata puhtaaksi. Siellä on muisto siitä karmeasta lattiasta. Vahaan en itse kyl koske ikinä! Todella inhottavaa oli sen poistaminen! Kun olisikin ollut nätin kiiltävä, mutta oli kuin kirhahvin turkki aivan pilalla koko lattia!
Kauheaa moskaa irtos sankko tolkulla. Semmoista hyvin
kastunutta " sanomapaperimössöö" ! Oli sentään edellinen asukas jättänyt semmoisen vahanpoistoputelin tuonne siivouskaappiin. Harmi kun itse en tajunnut valittaa minnekkään silloin! Onneksi vain muisto vain!
Kysypä uudelleen taloyhtiöltä tuota asiaa? joskus voivat suostua kompromisseihin esim. maksamaan puolet työkuluista? kuitenkin heille halvenpaa kun myöhemmin taas maksaa aineet! perustele vain kunnolla asia...
t. isännöitsijä
pihaviemäriin.
6
Vierailija:
sekoitat ainetta veteen ohjeen mukaan ja levität lattialle, annat vaikuttaa hetken ja hinkkaat vanhan vahan pois. Ongelma on se, että ilman vesi-imuria voipi lattiat lainehtia tai sitten tosiaan noita rättejä/pyyhkeitä kuluu.
siivousfirman tai elätte sen kamalan lattian kanssa.