Uusi paavi OFFICIAL
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ole liberaali.
Ihanan kristillistä. Vihatkaa te hihhulit vaan, vihatkaa ja tuomitkaa, niin teidätkin tuomitaan.
Ei vaikuta mitenkään mun elämään. Ihan saamarin sama kuka siellä on paavina.
Uusi paavi ilmestyy pian ikkunalle.
Oma suosikkini on Zuppi. Toinen hyvä ehdokas on Parolin. Toivottavasti ei valita taantumuksellista oikeustolaidan ehdokasta.
Hassulle hatulle uusi kantaja, ettei jää vain kaapin perälle pölyttymään.
Vierailija kirjoitti:
Oma suosikkini on Zuppi. Toinen hyvä ehdokas on Parolin. Toivottavasti ei valita taantumuksellista oikeustolaidan ehdokasta.
Minun suosikkini on Zippo. Toisena Suppo, ja kolmantena Kippo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Me tarvitsemme näiden avointen rajojen ja islamin nousun aikana oikeistolaisen paavin puhdistamaan Euroopan islamista ja mustista.
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zuppi sopisi arvojensa puolesta. Tagle vastustaa aborttia muistaakseni. Parolin oli edellisen suosikki.
Abortti tulisi kieltää Suomessa.
Mielestäni miesten oikeus puhua tulisi kieltää Suomessa.
Tämä on miesvihaa
Abortin kieltäminen on naisvihaa. Jokaisella ihmisellä on oikeus omaan kehoonsa. Naisella kohtuunsa, miehellä suuhunsa. Vai väitätkö vastaan?
Abortissa ei tehdä mitään naisen keholle vaan tapetaan siellä oleva lapsi.
T: Eri
Abortista voi päättää vain yksi henkilö. Nainen, jolle abortti tehdään tai ollaan tekemättä. Et sinä, ei minä, ei kukaan muu. Vain yksin nainen, jonka kehosta on kyse. Abortteja tehdään monista syistä. Syyt ovat henkilön yksityisasia.
Taisi Vance käydä vähän jututtamassa setelinipun kanssa, että valitaas amerikkalainen pasvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Me tarvitsemme näiden avointen rajojen ja islamin nousun aikana oikeistolaisen paavin puhdistamaan Euroopan islamista ja mustista.
Kyllä.
Ei, vaan tarvitaan joku reaalimaailman älykkö siiviamaan planeetta kaikista uskonnoista, kristinusko mukaan lukien. Primitiivistä p*skaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan kristillistä. Vihatkaa te hihhulit vaan, vihatkaa ja tuomitkaa, niin teidätkin tuomitaan.
Jahka olen helvetissä, aion vetää kunnon debatin näiden kanssa. Takaan, että itku on realiteetti hamasten kiristyksen ohella. Psyk.sh.
Kyllä helpotti. Maailma ilman paavia on yhtä onneton kuin kala ilman polkupyörää.
Googlasin, ja uusi paavi on niitä, jotka ignoorasi pappien hyväksikäyttöä lapsia kohtaan. Ei hyvältä näytä.
Mutta Trump on tietysti riemuissaan, taas hengenheimolaisia.
God bless America!