Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ellit viikkoon 12

19.03.2007 |

Ihanaa kun olemme saanet mukavan kokoisen joukon jo kasaan :). Tervetuloa vaan kaikille! Eli yhteisö myös nyt sit msn:llä, mutta jatketaan toki täälläkin jos intoa riittää.

Vaa' an mukaan -1,1 kg, itse vähän epäluuloinen, mutta en valita :). Nutrilett maistuu jopa hyvältä, vaihdoin suklaan tuohon metsämarjaiseen :). Tällä hetkellä korvaan vain osan aterioista, mutta syön kevyesti sitten muuta.

Mites muiden viikko alkanut?

Tuitu

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tänään olisi sisätautilääkärin lupa seuraavan vauvelin hankintaan saatu, esikoinen kohta vuoden.. Painoa pitäisi vielä saada vaan mieluusti alaspäin, kun toi verenpaine meinaa olla hiukka korkea ja edellisessä raskaudessa sain raskausmyrkytyksen ja lääkäri tänään veikkaili sen uusiutuvan seuraavassakin raskaudessa.. Plääh.. Vaaka näytti polilla tänään 81kg, tosin täydesssä vaatetuksessa+ talvikengissä.. Joten pudotettavaakin riittää.. Mutta tarkempia mittoja sitten ens maanantaina, eikös se ollut se " virallinen" aloituspäivä?

Vierailija
2/18 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaisi tämän elämäntaparemontin varovaisesti siten, että kaivaisi tänään vaa' an sängyn alta esille ja vaihtaisi siihen uudet paristot.

Katsellaan niitä mittoja ensi maanantaina sitten.

Mutta Tuitulle tsemppiä. -1,1 on hieno tulos! Ihan kateeksi käy moinen mielenlujuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen itsekin tulosta, mutta en uskalla/halua mennä uudestaan vaa' alle ;). En siis mitään älyttömän tiukkaa kuuria vielä pitänyt..

Vierailija
4/18 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille sitten iski flunssa :(( keskimmäinen aloitti viime yönä ja itselläni myös kurkku punaisena ja flunssainen olo hiukan tuntuu. En tiedä onko vaikutusta, mutta olen noin 3kk syönyt noita Möllerin tuplia ja mulla flunssa tuntunut pari kertaa talven aikana, mutta ei sitten ole kunnolla iskenyt vaan ohi mennyt pelkällä kurkkukivulla. Mä olen niin helppo saamaan kaikki tartunnat tavallisesti. Mutta kyllä se varmaan taas tästä, toivotaan! Puntarin viisari on pysähtynyt 72 kohdalle..(aamulla aina puntaroin) mutta tiukkana valvon syömistäni ja sokeria ei tipu lusikallistakaan edes teehen :D Katsotaan pääsenkö edes siihen 65kg ;)

Vierailija
5/18 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuitulla oli tosi hieno pudotus! Siitä on hyvä jatkaa.

Nanne-79 tervetuloa mukaan!

Paaru, siitä se lähtee.

M@m@-3x:lle täydet sympatiat ja pikaista paranemista sinne!

Kiitos Tuitu kun aloitit meille uuden pinon! Enhän mä sitä taas eilen nähnyt, joten kirjoitin vanhaan. Eli laitan sen nyt tänne:

" Viikon alkua!

Kylläpä on hiljaista tässä pinossa, toisella sivulla jo mentiin. Nyt kaikki vaan rohkeasti kuulumisia kertomaan!

Ensiksi, Tervetuloa mukaan Sintagma ja Jonriik!

Joo, kyllä mulle sopii täällä kirjoitella jos vain juttuseuraa löytyy. Kävin kyllä siellä msn-groupin sivuilla, mutta ei mennyt kirjautuminen loppuun asti läpi, joten se sit jäi.

Tänään kävin sitten Painonvartijoiden viikkopunnituksessa ja tulos oli -1,9kg eli nyt sitten 6,0kg neljässä viikossa. Olen kyllä niin tyytyväinen itseeni kun olla ja voi. Tästä on hyvä jatkaa.

Vauvakuume senkun kasvaa vain kilojen putoamisen myötä. Vielä pitäisi kuitenkin pudottaa ennen vauvayritykseen ryhtymistä. Normaalipainoista odottajaa musta tuskin tulee kun pudotettavaa on niin paljon, mutta mitä vähemmän painan sen helpompi olla sitten raskaana.

Miten muilla on viikko mennyt/alkanut?

Ja millä menetelmällä laihdutatte tai aijotte laihduttaa?

Nyt kuitenkin telkkua katsomaan" .

Vierailija
6/18 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laitetaan meidän pinoon tämä :) http://www.lastenporssi.fi/?selected=pno

Vierailija
7/18 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista täällä ellien puolella näköjään. . tai sit mulla liikaa aikaa näin vapaapäivänä ;).

Mulla ollu mieletöntä väsymystä viime päivinä, vaikka en edes nutraa pelkästään.. Mutta täytyy yrittää jaksaa, nyt on vaan pakko! Onneks muuta tekemistä kotona ettei ehdi ajatella ruokaa :). Tiiättekö naiset, että pyykinpesu on kivaa (=uus 7 kg:n pesukone, sain sen eilen, ja haltioissani katson kuinka hienosti se toimii.. onkonhan mulla kaikki kotona :D)

Mitäs muille kuuluu?

Tuitu

Vierailija
8/18 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääh...Niin paljon taas olen ollut töissä että en oo ehtinyt yhtään kirjoittamaan. *on kovasti pahoillaan...* Ihan on ollut Ikävä teitä, Ellit.

Jee jee hyvä Tuitu, mahtava pudotus...liekö pyykin pesussa tullut niin hyvää liikuntaa ;)

Mulla vaaka näytti tänään -3,0kg vähemmän kuin viime keskiviikkona kun aloiteltiin... Liekö rikki? Tietty täs alussa menee enemmän kun on noita nesteitä. Mut oon niin tyytyväinen.. Oon kyl noita pisteitä ahkerasti laskenut ja sauvakävelyllä ollut. Kohta ajattelin lähteä Anopin kans lenkkeilee...apua mä saan kovaa kyytii...Anoppi kun on himoliikkuja ....iiks...

Mä ainakin mieluusti jatkaisin täällä kans ainakin näin aluksi, et nähdään (tai mä näen) miten se msn toimii...en oo nyt viel rekisteröityny...mut ajattelin koht koittaa...

Pikkupapu: Mä luulen kans et jatkan sillä testillä, kun on ollut hyvä....toivottavasti näyttää oikein kans.

Vierailija
9/18 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hieno pudotus sulla :D.. Kyllä se tästä, tällä kertaa ei anneta periks!!!! (olettaen että muutkin on aikaisemmin pudotelleet painoa..) Ei toi pyykinpesu taida laihduttaa mutta viikonloppuna tulee hyötyliikuntaa varmasti, ja tänäänkin laitan keittiönkaapit uuteen uskoon, pakon edessä :)

Mä kun en pysty noiden herkkujen kanssa ihan nollalinjaa pitämään, niin yritän pysyä vaan minimissä. . esim pätkis oikein pahaan makeanhimoon. Ja sellanen Dent' s aski, joka on toffeenmakuinen, siinä on vaan 36 gr karkkia, niin siltikin riittää yllättävän pitkälle. .

Mitenkäs te muut, syöttekö ollenkaan hyvää/herkkuja? Hyviä vinkkejä keveisiin herkkuihin?

Tuitu- keittön kaappien pariin

Vierailija
10/18 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen noita dents:sejä muutenkin...Tosi hyvä vaihtoehto. Ainoo vaan että vatsa saattaa mennä kuralle ....:( Ne Caramelmintit on niin hyvii...aijai...pitäskö käydä ostamassa.

liityin tai siis jätin hakemuksen tuonne msn.:ään...katsotaan huolitaanko minut. Siellä olen Anessa82 kun pelkkää Anessaa ei huolinut. ;(

Ai niin Tervetuloa kaikki uudet. En nyt valittavasti muista nickejä...mutta kaikki joita nyt en ole luetellut... Tosi kivaa että ootte tullu meijän kans pudottelee...Ajatelkaa naiset meistä tulee niin laihoja ;)...katotaan nyt

Vierailija
11/18 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina unohtuu jotain...

Joo makeaan on ihan sairas himo....yritän nyt hillitä. Mulle auttaa ainakin noi lasten pilttisoseet, rahka+ananas, Alpen mysli patukat...varsinkin ne lightsit..., sit hedelmät on taas nyt niin hyvii...appelssiinit ja omenat. Sit täytyy kyl joskus ostaa ihan OIKEETA fatzerin sinistä...:)mut ei koko levyyy....eihän?

Vierailija
12/18 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan muistanu nimeä ;). Ja ne ON hyviä :D.

Mulla kun pukkaa makeanhimo niin ei hedelmät lohduta. . :( . Tosin oon keksiny, että paistettu banaani on aika lailla karkkia, tosin banaania ei voi kauheasti syödä nyt laiharilla, mutta paistettuna se on makeampaa ja silti samat kalorit :D.. ja hitusten hasselpähkinärouhetta päälle niin nam :P.

Ai säkin terv.huolto alalla, mä häärin tuolla labran puolella :).

Vierailija
13/18 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..enkä osaa omasta terveydestä huolehtia vaan oon lihottanut itteni tällaseks säkiks :(

No hampaat on kunnossa...ja se on hyvä ;)

laitoin just tänään työhakemuksen ku terkkaris haetaan hoitsuu...saa nähä tärppääkö. Nyt yksityisel äitiysloma sijaisuuksii tehnyt valmistumisest asti ja kauheet työajat. Huomennakin 13 tuntii...no onneks on tää keskiviikko vapaa..

Nyt lähen sauvoo...:)

Vierailija
14/18 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on vielä vaa' ankin paristot ostamatta.. Menkkaviikko on aina tällaista ärsyttävää mässäilyä (ja muutko ei muka ole??! hehe, mut aina voi etsiä syyllisiä..).

Kerroin kyllä jo miehelle, että nyt käydään taas pv-pisteille. Se oli ihan innoissaan tulossa mukaan, eli eiköhän se tästä. Makean kun jättäisi pois, niin olisi jo pitkällä. On vaan niin hirmuisessa sokerikoukussa, että se ei käy helposti. Light-limut on mieletön apu makeantuskaan. Ja pakastemarjat. Jäiselle mansikalle kun laittaa ihan pikkiriikkisen ripauksen sokeria, niin sillä pärjää jo pitkälle. Ja sitten kun on pahin koukku ohi, voi syödä pelkkiä marjoja. Mut eihän ne suklaata ole.. :) Joskus saa myös syödä tikkarin, se ei oo kuin 1 piste painonvartioissakaan. Tikkari on myös siitä hyvä, että se kestää pitkään, jos ei pureskele.

Muistakaa naiset, että 1 karkki päivässä on hirmupaljon vähemmän kuin se koko pussillinen. Että jos siihen pääsisi vähän pienempien annoskokojen ohella, niin hiljaa hyvä tulisi.

Hyvää loppuviikkoa!

Vierailija
15/18 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä paarun kanssa, vähempi on parempi :). Mä oon ton suklaanhimon saanu sen verran kuriin, että ostan nykyään vaan patukan kun ennen saatoin ostaa levyn. Onhan sekin murto osa.. Ja toi pätkis on kans muistaakseni sen 1 pisteen pv:ssa. Mullakin olis se cd-romppu kotona mut en oikein jaksa täytellä sitä *häpeillen myöntää*. No, nyt ainakin hyvä tahti päällä, kun jaksais tsempata kesään asti niin hyvä olis.. Mä kyllä aion pitää sellaisia herkuttelupäiviä n. kerran kuussa että saa hyvällä omalla tunnolla syödä vähän " huonommin" . . eli ehkä käydä hampurilaisella tai ostaa kotiin jonkun hyvän pullan etc..

Tuitu- jatkaa kaappien parissa kun tuli tossa välissä käytyä kaupassa ja muualla. .

Vierailija
16/18 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perse ja jalat kipeenä...auts...auts...auts...

Mun mielest pätkiksestä menee 2 pojoo, mutta tarkistelen himassa.

Me lähetään picnic-risteilylle lauantaina, joten tulee varmaan syötyä ja juotua... sit maanantaina vaa´alle ja hups...taas tuli kiloja.

Yäks...huomenna töihin ja se kamala päivä...ei jaksais...No ei ainakaan tuu syötyy koko ajan.

Vierailija
17/18 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla tänne kuumeilemaan kun mies töissä eikä sinne viitti soittaa. . Ja parempi täälläkin välillä kuumeilla ettei mies ahdistu ;)

Eli siis, tossa kaappeja siivotessa arvatkaapa naiset mitä löysin? Rintapumpun ja maidonkerääjän, en ollutkaan hävittäny niitä vaikka luulin niin tehneeni. . :D Ja nämä esineet tietystikin herättivät kuumeen taas mieleen, vaikka taas viime aikoina se ollut vähän taka-alalla, kun on ollut muuta ohjelmaa.

Että tälläista täällä, pitäisköhän mun laittaa tää kone kiinni että sais töitäkin tehtyä :D

Vierailija
18/18 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vai joko pahin meni ohi? Mä en ymmärrä vielä mitään noista jutuista ku ei oo viel ensimmäistäkään.

Töistä lähdössä....huh huh.... tietää taas tehneensä töitä.

No onneks on enää huominen ja sit vko:nloppu.