Avent Isis rintapumppu
Olen kuullut, että Aventin pumppu olisi parempi kuin Ainun. Itselläni on Ainun käsikäyttöinen pumppu ja se on melkoisen työläs, kun niska-hartiaseutu on muutenkin jumissa. Haluaisin lisätä maidontuotantoani, mutta en haluaisi jumittaa lihaksia enempää. Eli kellä kokemuksia ja millaisia? Kaikki tieto otetaan vastaan! Ja tietääkö kukaan myydäänkö niitä missään kaupassa Lahdessa?
Etukäteen kiittäen ja kumartaen
Miisa ja pikku-neiti 8vko 4pvä
Kommentit (6)
Jos haluat tietää enemmän meidän onnistumistarinastamme. Lue marrasten uusi viikko. Olen kirjoittanut sinne kuinka menettelin.
kannattaa hankkia, tosi kätevä ja kevyt käyttää. Niitä myydään Citymarketeissa ja vauvatarvikeliikkeissä.
Olen ollut tosi tyytyväinen pumppuun. Vertailukohtana on kavereiden pumput jotka ovat olleet suoraan sanottuna surkeita aventin pumppuun verrattuna!
Paljon en ole joutunut pumppaamaan, mutta ne muutamat kerrat ovat sujuneet todella hyvin. Maitoa tulee vähällä vaivalla runsaasti. Ainoa ongelma oli kun toisessa nännissäni oli haava. Pumppu oli haavalle rajumpi kuin vauva ja se alkoi vuotaa verta.
Ainakin mulla toimi, jouduin olemaan viikon imettämättä kun tytär oli 10kk ja tällä pumpulla sain maidontuotannon pysymään yllä niin, että imetys jatkuu edelleen (tytär 1v)
En tiedä missä niitä Lahdessa myydään, mutta itse tilasin netin kautta Bebesiltä. Tässä linkki: http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?cPath=36&products_id=359
Käytin tuota Ainua aluksi ja en saanut sillä mitään irti ja kun ostin Aventin, niin johan alkoi rullaamaan. Annoin korviketta n. 2dl per päivä ja nyt ollaan pelkällä rintamaidolla =) Eli meidän yhteistyömme oli onnistunut. Onnea matkaan.