Millainen ihminen huutelee työttömille "MENKÄÄ TÖIHIN!"??
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tahditon,epärealistinen, tynnyrissä kasvanut,sivistymätön,käytöstavaton jne.
Siksipä teille viherhampuuseille ei töitä löydy. Kuka löysiä epäsiistejä pössyttelijöitä palkkaisi?
Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai esitätkö vain?
Lopeta viherhampuusi pössyttely, leikkauta hiuksesi, käy suihkussa ja mene töihin. Ei se sen vaativampaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on ties mitä päihteidenkäyttäjiä huutelemassa muille just tollasia älyttömyyksiä.
Taidat olla viherhampuusi kun töihin meno on mielestäsi älyttömyys. Tuet pois niin alkaa töiden tekokin maistua.
Sehän on täysin älytöntä, koska en voi tietää, ovatko minulle tuntemattomat ihmiset töissä.
Joku urpo? En tunne onneksi ketään tuollaisia huutelijoita.
Työtön, joka ei ole itse ollu päivääkään töissä.
Jos kerrankin olis rankku siihen suuntaan huutajille velvoite auttaa konkreettisesti yhtä työtöntä samaan duunia!
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin, loiset. M28
Ei mua kukaan palkkais ja olisin vain haitaksi siellä kun en osaisi mtn.
Sellainen ihminen, kuka korkeasta koulutuksesta huolimatta ei ole koskaan nirsoillut työstä, koska on pitänyt tärkeänä itsensä ja perheensä elättämistä ja kuka ei enää halua maksaa kotona ruikuttavien elämää ja vaikka melkein 40% palkasta menee veroja, maksaa täydet päivähoitomaksut ym. Nykyään ihme nirsoilua, älyttömiä palkkatoiveita + ahdistusta, stressiä ja kolotusta kaikesta työhön viittaavasta. Ja silti vasemmisto on ällöttävän ylimielinen kaikkia kohtaan poliittisessa keskustelussa. Ja joihinkin uppoaa, en ymmärrä.
No kun eihän noita joilla on kokemusta ja koulutusta niin ei niitäkään palkata????????!!!! Joten nyt saatana loppuu työttömien syyllistys!!?????? Ei tää maailma ole mikään Potter juna aseman muuri että siitä läpi vaan kun sanoo loitsun.. milloin te hyeenat sen tajuutte.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen ihminen, kuka korkeasta koulutuksesta huolimatta ei ole koskaan nirsoillut työstä, koska on pitänyt tärkeänä itsensä ja perheensä elättämistä ja kuka ei enää halua maksaa kotona ruikuttavien elämää ja vaikka melkein 40% palkasta menee veroja, maksaa täydet päivähoitomaksut ym. Nykyään ihme nirsoilua, älyttömiä palkkatoiveita + ahdistusta, stressiä ja kolotusta kaikesta työhön viittaavasta. Ja silti vasemmisto on ällöttävän ylimielinen kaikkia kohtaan poliittisessa keskustelussa. Ja joihinkin uppoaa, en ymmärrä.
Melko suuri osa työttömistä ei ole edes siinä kunnossa että heidät palkattais.. niin ei se heidän asenteensa pitäis kiinnostaa yhtään ketään .. en minä ainakaan töihin edes halua.
Pitäisi luoda tilaisuuksia perustaa erilaisia työpaikkoja kaikille ihmisille. Sitten kenenkään ei tarvitse maksaa mitään enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko suuri osa työttömistä ei ole edes siinä kunnossa että heidät palkattais.. niin ei se heidän asenteensa pitäis kiinnostaa yhtään ketään .. en minä ainakaan töihin edes halua.
No juuri tämä ketuttaa, et edes halua töihin ja me muut maksamme. Ei me kaikki muutkaan välttämättä haluta tehdä töitä, mutta ei se yhteiskunta niin toimi.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi luoda tilaisuuksia perustaa erilaisia työpaikkoja kaikille ihmisille. Sitten kenenkään ei tarvitse maksaa mitään enää.
Niin ja pitäis olla ihmisiä jotka ne palkat maksaa..mutta ei sitä täys työllisyyttä koskaan oo ollut eikä tuu olemaan. No kyllä niille pitäis maksaa jotka ei kykene duuniin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juuri tämä ketuttaa, et edes halua töihin ja me muut maksamme. Ei me kaikki muutkaa
Mitä väliä haluanko vai en kun ei mua edes palkattaisi. Ei mulla ole työkokemusta eikä koulutusta. Eikä mtn osaamista. Olisin vain haitaksi. Olen täysin eloton ja täynnä vihaa.. kuka mut sinne haluis.. en ymmärrä edes mitä mulle puhutaan . Ja en tulis sinne leikkimään minipalkalla kun velka ei edes lyhenis.
Jokainen voi tehdä jotain. Maailma on täynnä erilaisia hommia.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi tehdä jotain. Maailma on täynnä erilaisia hommia.
Niin mutta kuka maksaa niistä??
Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai esitätkö vain?