Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin landepaukku Kajjjaanista pitkästä aikaa stadiin! jumankauta sitä ihmisten määrää!

Vierailija
08.05.2025 |

Kajaanissa kävelee ehkä talvella 1 ihminen kadulla vastaan, täällä hulisee ja vilisee kauheesti ihmisiä melkein päälle steissillä. Sitä mietti, että miksi sitä asuu edes landella?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, oliks Orpo vappulomalla sillä suunnalla?

Mun fb feediin alkanut tulla Orpon päivityksiä. Nyt ton vappulomailun ilmestyttyä laitoin ei kiitos viestin fb:lle.

Se oli Kajaani tai Kainuu millä se elvisteli!

Vierailija
2/9 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Kajjjaanissa ole enää edes kunnon jääkiekkojoukkuetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko siis hesaa?

Vierailija
4/9 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitkö suomalaisia?

Vierailija
5/9 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä väkeä joo ja meen sinne vain kun pakko. 

Vierailija
6/9 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Landepaukku puhuu steissistä haha. No mutta ymmärrän kyllä, itse stadilaisena törmäsin tuohon tunteeseen New York Cityssä,  kaikki on suhteellista.

Vierailija
7/9 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jonkun otsikon, että Kainuussa menee lujaa. Meneekö? Lähdin sieltä työn perässä muualle, en kuitenkaan pk- seudulle. Kävin talvilomalla ohikulkiessa. Kuollutta oli. Kauppapaikka 18 suljettu ja keskustassa ihan tyhjää sunnuntaina. 

Vierailija
8/9 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskelle ihmisvilinää. Myyjäkin pikkukaupan kassalla sanoi heti, että "magee paita hei sulla!". #Dire Straits Alchemy-lp -hän se on paidassa, valkoinen. Puhuttiin Kansasista. Kajaanissa puhe olisi lähinnä säästä ja männä viikon kalasaaliista pilkiltä.

Vierailija
9/9 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kuukausi sitten Saigonista, jossa olin asunut viime vuoden joulukuusta alkaen. Lentokentältä päästyäni tuntui, kuin olisi ulkonaliikkumiskielto päällä. Niin vähän ihmisiä. Samoin tiet tuntuivat tyhjiltä ja helpoilta ajella, hädin tuskin muuta liikennettä.

Kaikki on suhteellista.