Tulin landepaukku Kajjjaanista pitkästä aikaa stadiin! jumankauta sitä ihmisten määrää!
Kajaanissa kävelee ehkä talvella 1 ihminen kadulla vastaan, täällä hulisee ja vilisee kauheesti ihmisiä melkein päälle steissillä. Sitä mietti, että miksi sitä asuu edes landella?
Kommentit (9)
Landepaukku puhuu steissistä haha. No mutta ymmärrän kyllä, itse stadilaisena törmäsin tuohon tunteeseen New York Cityssä, kaikki on suhteellista.
Luin jonkun otsikon, että Kainuussa menee lujaa. Meneekö? Lähdin sieltä työn perässä muualle, en kuitenkaan pk- seudulle. Kävin talvilomalla ohikulkiessa. Kuollutta oli. Kauppapaikka 18 suljettu ja keskustassa ihan tyhjää sunnuntaina.
Tulin kuukausi sitten Saigonista, jossa olin asunut viime vuoden joulukuusta alkaen. Lentokentältä päästyäni tuntui, kuin olisi ulkonaliikkumiskielto päällä. Niin vähän ihmisiä. Samoin tiet tuntuivat tyhjiltä ja helpoilta ajella, hädin tuskin muuta liikennettä.
Kaikki on suhteellista.
Ai, oliks Orpo vappulomalla sillä suunnalla?
Mun fb feediin alkanut tulla Orpon päivityksiä. Nyt ton vappulomailun ilmestyttyä laitoin ei kiitos viestin fb:lle.
Se oli Kajaani tai Kainuu millä se elvisteli!