Miksi sääli seksistä ei puhuta
Miksi ihmiset kieltävät sen etteivät harrasta seksiä säälistä? Miksi sinä panet heitä joita et oikeasti halua? Miksi yleensäkin tästä aiheesta ollaan aika hiljaa..
Kommentit (23)
Seksipalsra on täällä erikseen ja löydät sen yläpuolella olevasta valikosta
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä pitäisi puhua?
Ajattelin vain jos et olisi liitossa niin
Ehkä minä... Voisiko olla?
Ap
Vierailija kirjoitti:
No siitä että se on haitallista ja loukkaavaa sekä omien ja toisten rajojen rikkomista.. itsensä ja toisen epäkunnioittamista.
Vierailija kirjoitti:
Sääliseksi on yhdyssana.
Paina siitä itsellesi paita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En sanonut tuota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko sä joku älyllisesti vajaa tapaus?
Vierailija kirjoitti:
Sääliseksi on yhdyssana.
Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kuin työttömistä puhuminen. Ei jätetä ihmisiä oman onnensa nojaan vaan tuetaan heitä jaksamaan.
Jos joku kieltää sen niin eikö sillä ole tarkoitus olla pahoittamatta säälin kohteen mieltä? Eikö sääliminen edellytä säälin kohteen säälimistä? Eihän se muuten mitään sääliä ole.
Kysymys vaikuttaa empatiakyvyttömän mielikuvituksen tuotokselta. Onko se?
Vierailija kirjoitti:
Hei lukutaidoton. Tämä on seksipalsta🌚
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kieltää sen niin eikö sillä ole tarkoitus olla pahoittamatta säälin kohteen mieltä? Eikö sääliminen edellytä säälin kohteen säälimistä? Eihän se muuten mitään sääliä ole.
Kysymys vaikuttaa empatiakyvyttömän mielikuvituksen tuotokselta. Onko se?
No mutta mä tässä pohdin että miks koetaan tarvetta mennä panemaan sitä toista vaikka ei koe häntä viehättävänä
Eiköhän sääliseksi voi tarkoittaa muutakin? Hyvä esimerkki on kiimoissaan puutteessa tuskaileva just yöllä kullia saanut totaalisen kyltymätön vaimo, jolle on annettava kullia aamullakin ettei mene päivä heti aamusta pilalle ja mökötä kiukusta puhisten iltaan saakka. Ei siinä viehättävyydestä ole kyse vaan halujen eriparisuudesta, toinen haluaisi koko ajan kun toiselle riittäisi kerta tai pari viikkoon. Säälistä on kullia annettava ettei toinen hajoile ihan kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sääliseksi voi tarkoittaa muutakin? Hyvä esimerkki on kiimoissaan puutteessa tuskaileva just yöllä kullia saanut totaalisen kyltymätön vaimo, jolle on annettava kullia aamullakin ettei mene päivä heti aamusta pilalle ja mökötä kiukusta puhisten iltaan saakka. Ei siinä viehättävyydestä ole kyse vaan halujen eriparisuudesta, toinen haluaisi koko ajan kun toiselle riittäisi kerta tai pari viikkoon. Säälistä on kullia annettava ettei toinen hajoile ihan kokonaan.
No joo sille on varmaan ehkä aikansa ja paikkansa ..tarkoitan että mä en vain kestä sitä ajatusta että mua on pantu vaan säälistä
Koskaan en ole harrastanut seksiä kenenkään säälistä enkä harrasta. Seksi on mulle nautinto enkä todellakaan uhraa itseäni säälistä. Kuvottaa ajatuskin, että pitäisi panna jonkun sellaisen kanssa jonka kanssa ei seksiä halua.
N45
Säpi (eli säälipillu) taitaa todellisuudessa olla monen epätoivoisen miehen ainoa mahdollisuus, mutta todennäköisuus löytää sellainen pienen lottovoiton luokkaa. Ilmeisesti säpiä jakavia naisiakin kuitenkin on olemassa, koska olen tuon termin kuullut vitsinä ihan normaalin sosiaalisen elämän omaavan naisen suusta pariinkin kertaan. ("Pitäisiköhän sille antaa säpiä, heh, heh" jne.)
Vierailija kirjoitti:
Ja jos sinä avaisit silmäsi, huomaisit meidän olevan siellä.
Ex-vaimo tuota välillä ehdotti. Ennemmin vaikka sitten runkkailen.
Tai etsin oikeasti kiihkeän naisen.