Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö teitä ällöttänyt ostaa vanha talo?

Vierailija
08.05.2025 |

Mä haluaisin ostaa talon. Budjetti ei riitä rakentamiseen tai uudehkoon taloon, joten vähän vanhempaa pitää katsella. Mutta jotenkin mua oksettaa vanhat talot. Se mielikuva miten siellä on joku perhe asunut ties useamman vuosikymmenen omissa pieruntuhnuissaan. Talo on nähnyt kaikki ihmisten likaisimmat tavat ja salaisuudet. Yök. 

Yksi mahdollinen vaihtoehto on ostaa sellainen joka on jo remontoitu tosi kattavasti ja sitten siihen tietenkin kaikki pinnat uusiksi. 

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit käydä missään, jossa on muita ihmisiä? Edes kävellä kadulla? Oletko ajatellut, että olet itse yhtä saastainen kuin miksi kuvittelet muut ihmiset?

Vierailija
2/50 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ällöttänyt, itse asiassa rakastan vanhoja taloja. Ei ne pierut seiniin ja lattiaan imeydy, eikä talo ole tietoinen olento joten se ei näe kenenkään salaisuuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat melko mielisairaalta. Miten voit mennä mihinkään? Jos meet edes metsään tai puistoon niin sielläkin on lukemattomat eliölajit olleet ällöttävine ruumiintoimintoineen. 

Vierailija
4/50 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit asua vuokra-asunnossa? Se on taatusti nähnyt ja kokenut enemmän elämää. Mieti nyt, siellä sitä on kaikkea mahdollista hommailtu. Ties vaikka joku olisi sinne kuollutkin.

Vierailija
5/50 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne edellisen asujan pieruntuhnuisiin lakanoihinko sinä aiot kaivautua? Yleensä edelliset asukkaat vievät pieruntuhnuiset ja ruokatahraiset kimpsunsa ja kampsunsa mukanaan pois muuttaessaan ja sinä, tilat ehkä vielä siivottuasi, muutat sisään omasi. Muuttuvatko omat tavarasi pieruntuhnuisiksi, kun kannat ne ovesta sisään? Oletko muuten koskaan yöpynyt hotellissa?

Vierailija
6/50 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit asua vuokra-asunnossa? Se on taatusti nähnyt ja kokenut enemmän elämää. Mieti nyt, siellä sitä on kaikkea mahdollista hommailtu. Ties vaikka joku olisi sinne kuollutkin.

No siksi en vuokralla asukaan. Ap 

Vierailija
7/50 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin itseäni äärest hölmönä, jos ostaisin Suomessa uuden talon, kallis ja huonoa laatua. 

Vierailija
8/50 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat melko mielisairaalta. Miten voit mennä mihinkään? Jos meet edes metsään tai puistoon niin sielläkin on lukemattomat eliölajit olleet ällöttävine ruumiintoimintoineen. 

Ap ei varmasti käy ikinä uimassa, ei järvessä eikä altaassa.

Vierailija
9/50 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse taloa, vaan lääkityksen.

Vierailija
10/50 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aina asunut vain uusissa asunnoissa ja matkoillakin menet vain juuri rakennettuihin hotelleihin?

Vierailija
11/50 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva asua rintamamiestalossa, isot ikkunat ja ilma vaihtuu itsestään, ei ole hometta. Talon sain ilmaiseksi perintönä ja samalla tuli vielä 40 000 rempparahaa.

Vierailija
12/50 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä sitten niitä, jotka ostaa sen sun talon sun jälkeen. Pieremistä ja muita ällötyksiä sun jäljiltä. Pthyi.

Vierailija
13/50 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ällöttänyt, itse asiassa rakastan vanhoja taloja. Ei ne pierut seiniin ja lattiaan imeydy, eikä talo ole tietoinen olento joten se ei näe kenenkään salaisuuksia. 

Rakastat vanhoja taloja? Tervetuloa katsomaan sellaisia missä minä työssäni käyn (kotihoito). Talossa alkuperäistä pinnat ja kaikki suoraan 70-luvulta ja sukat tarttuu kiinni lattiaan. Oranssissa tai vihreässä vessassa onneksi niin hämärä valaistus ettei näe mitä kaikkea kamalaa siellä on. Ap 

Vierailija
14/50 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ostettiin ja katsos rempattiin tämä. Se hyvä siinä oman talon omistuksessa,kun voi laittaa vanhat kamat uusiksi. Eriasia vuokralla,pitää tyytyä siihen kellastuneeseen vesaanpönttöön mikä ei puhtaaksi lähde.

Vierailija
15/50 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastat vanhoja taloja? Tervetuloa katsomaan sellaisia missä minä työssäni käyn (kotihoito). Talossa alkuperäistä pinnat ja kaikki suoraan 70-luvulta ja sukat tarttuu kiinni lattiaan. Oranssissa tai vihreässä vessassa onneksi niin hämärä valaistus ettei näe mitä kaikkea kamalaa siellä on. Ap 

Heh, 70-luvulla rakennettu talo ei edes ole minun kirjoissani vanha talo. Minkähän paniikkikohtauksen saisit täällä meidän satavuotiaassa hirsitalossa? Miettisit vaan niitä kaikkia tuhnuja, joita täällä on sukupolvien saatossa päästelty ja lakkaisit kokonaan hengittämästä. - eri

Vierailija
16/50 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ostapa sellainen joka on valmiiksi remontoitu tosi kattavasti, ja laitat siihen sitten vielä uudet pinnat 😃

Tosi "järkevää" ja etenkin "edullista".

Vierailija
17/50 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut kummitukset on niissä jo valmiina. Tiedä miten katkeroita ovatkaan.

Vierailija
18/50 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten kun ostat niin siivous lattiasta kattoon ja salvialla energiapuhdistus.

Vierailija
19/50 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ostaa uuden, mutta missään ei ole uusia 1800-luvun taloja...

Vierailija
20/50 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotihoitaja haaveilee upouudesta talosta? Ei ihme ettei budjetti riitä.