Voi jösses näitä Iida Vainion sanomisia!
Kommentit (39)
Parisuhdeterapiaa, tuon nimen on PAKKO olla surkea vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on päivänselvää miten Archie nyt vertaa Mirellaa Iidaan ja tietenkin Mirellan hyväksi. Uskon, että vaikka Mirellalla ei olisi mitään näiden kanssa tekemistä, niin toimii tietämättään jotenkin välikätenä mustasukkaisissa riidoissa. On tämä lapsellinen pariskunta, ero tulee valitettavasti jossain vaiheessa.
Tuskin Mirella, mutta Kirsikka Simberg oli Iidalla mustasukkaisuutta aiheuttava ongelma, kun Archie ihaili Kirsikkaa ja Kirsikan elämäntyyliä :D
Sieltä varmaan saikin inspiraation uuteen elämään isärooleineen.
"Mirella on vain lasten suosikki. Ei aikuiset kuuntele Mirellaa"
No kuinkahan Iida selittää sen, että kaikki tai ainakin lähes kaikki Mirella K-18 keikat on loppuunmyytyjä. Näihin lapset ei pääse. Ja lisäksi Mirella on yksi kesän työllistetyimpiä festariartisteja. Ettei tässä nyt vaan olisi pientä kateutta ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Silikoniblondi se teki itsestään vitsin, jälleen kerran. En ole Mirella-fani, mutta osaahan hän laulaa ja tekee kevyttä poppia joka todistetusti uppoaa monille. Mitä sitten vaikka joku artisti on lasten suosikki? Keneltä sekin on pois?
Olen yli 60 vuotias nainen ja Mirellan musiikki on mielestäni tosi hyvää kuunneltavaa. Olen kyllä ylioppilas ja yrittäjä eli ei voi vedota siihen, että olen kouluttamaton taukki tai lapsellinen.
Itse kyllä aikuisena naisena tykkään Mirellasta. Persoonana ja musiikistakin. Arvostan häntä ja hänen uraansa. Iidaa en arvosta.
Arcie itse elää äidin ja isän ostamassa kämpässä! 🤭
Taitaa Iiduli olla Mirellalle kateellinen, kun on saavuttanut jotain ja luonut hienon uran nuoresta iästään huolimatta. Esim kuusi Emmaa ym.😅
Vierailija kirjoitti:
" Kohta on tuokin YH, yhteiskunnan elätti. Äijä on jäänyt ikiteiniksi. "
En ota näiden elämään kantaa, mutta haluan muistuttaa että yksinhuoltajuus yleisesti ottaen ei tarkoita sitä että olisi yhteiskunnan elätti.
T: Töissä käyvä yksinhuoltaja.
Yleisesti ottaen se nimenomaan tarkoittaa että on. Trendistä poikkevia yksittäistapauksia tietenkin on.
Mirella on luonnollinen kaunotar, Iida taas...
Iida, kannattaa suosiolla pitää päästä kiinni, kun ei sieltä suusta tule mitään järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Blondi mikä blondi
Joissain kuvissa on niin tumma juurikasvu ettei taida ihan aito blondi olla.
Jos lukee seiskaa niin saa seiskatason uutisia: julksuushakuisten ihmisten lausuntoja jotka lehti vielä virittää provosoiviksi niin että lukijan on helppo paheksua ja tuntea itsensä hiukan fiksummaksi.
En voi suositella kenelleekään seiskan lukemista ja vielä vähemmän jutun antamista sille. Jos tulee mieleen rahapulassa antaa joku haastattelu seiskalle niin suosittelen miettimään eikö perinteinen prostituutio sittenkin olisi pienempi mainehaitta?
Siis sanon tän koko sydämestäni, että Iida Vainio on mun mielestä ihana tyyppi, hän on ymmärtäväisen ja kiltin oloinen, antaa vähän liiankin paljon tilaa puolisolleen. Podcastissa Archie puhuu koko ajan, ottaa kaiken tilan, keskeyttää tehokkaasti joka jaksossa monet Iidan lauseet, pääasiassa Iidaa pääsee sanomaan nii tai mä ymmärrän.
Haluaisin kuulla enemmän Iidan ajatuksia, ja että hän saisi puhua rauhassa asiansa loppuun, ilman jatkuvaa Archien derailaamista. Toivottavasti Iida saa oman podcastin, ja Archie voi mennä johonkin eläköitymään pikkuhiljaa
Tuon podcastpalvelun sai viikoksi ilmaiseksi niin pitihän sitä Arttua ja Iidaa kuunnella. Paria jaksoa kuuntelin ja jätin molemmat kesken kun ei vaan pystynyt. Iida on kuitenkin todella nuori joten enemmän hämmästytti Artun lapsellisuus. Ihan äärimmäisen kiusallista kuunneltavaa kaikkinensa 😬 En kirjoita tarkemmin kun menisi varmaan kunnianloukkauksen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
" Kohta on tuokin YH, yhteiskunnan elätti. Äijä on jäänyt ikiteiniksi. "
En ota näiden elämään kantaa, mutta haluan muistuttaa että yksinhuoltajuus yleisesti ottaen ei tarkoita sitä että olisi yhteiskunnan elätti.
T: Töissä käyvä yksinhuoltaja.
Osuiko jonkun yksinhuoltajan nilkkaan nyt kovasti yksinhuoltajien arvostelu yhteiskunnassa? On ihan asiaan tsi todellisuuteen perustuvaa arvostelua ja sitten toisenlaista arvostelua. Tietenkään pelkästään statuksella yh ei pitäisi arvostella ketään.
Suurin osa käy työssä varmaan..
No mitä voi odottaakaan 21-vuotiaalta nuorelta? Tuon ikäiset on vielä epäkypsiä ja puhuvat asioista joista eivät tiedä mutta kuvittelevat tietävänsä.
Hirveän vähän tilaa nuoren tytön puhua ja olla. Tulee muistoja omasta nuoruuteni parisuhteesta 20v vanhemman miehen kanssa. Tilaa oli juurikin tuolla tavalla sanoa joo ja nii. Iidan puheesta kuulee että hän yrittää ehtiä pikaisesti sanomaan asiansa, mutta kaikki lauseet jää kesken. Archie alkaa selittää miten tapasi Keanu Reevesin tai milloin kenetkin. Archie ehkä nauttii siitä että hänel on jo kokemusta ja tarinoita kerrottavana? Raskasta kuunnella, välittyy heikko vuorovaikutus ja kommunikaatio. Mutta vika ei ole Iidassa, sanoisin.
Jes uusimmassa jaksossa Iida saa edes vähän enemmän suunvuoroa ja myös feministisiä huomioitaan tuo julki
Kaks idioottia, joiden yhtään millään sanomisilla ja tekemisillä ei pitäisi olla yhtään mitään merkitystä.
Ai, eihän niillä muuten olekaan🤣🤣🤣🤣🤣
Maailma on siitä(kin) vaan 💩, että tällaisille annetaan huomiota...