Tarvitsisin nyt jonkun miehen, joka laittaisi minut ojennukseen eli....
....kuriin ja nuhteeseen. Olen "töppäillyt" tänä vuonna enemmän kuin elämässäni aiemmin yhteensä ja nyt siihen pitäisi saada loppu ennen kuin käy huonosti.
Erosin reilu vuosi sitten ja sen jälkeen olen harrastellut yhtä ja toista omassa ja lukuisissa muissakin sängyissä, sekä niiden vieressäkin. Tunnustan olevani ehkä normaalia enemmän seksiriippuvainen ja en vaan voi sille mitään että pienen alkoholin nautiskelun jälkeen on pakko löytää joku yövieraaksi.
Tiedän jo nyt että muutaman mahdollisen välirikon olen aiheuttanut, sekä useamman perhe- ja kaveririidan. Itse olen selvinyt vähemmin kolhuin, mutta en voi luottaa loputtomaan onneen tässä.
Eli tarvitsen miehen joka pistää minut ruotuun! Rankaiset minua "hölmöilyistäni" ja valvot minua etten tekisi niin. Laitat vaikka nilkkapannan, jotta näet missä menen ja jos töppään, niin annat piiskaa, koti-arestia ja vaikka kahlitset patteriin päiviksi, niin että alan oppimaan olemaan kunnolla.
Kerran yksi mies laittoi minulle lukollisen metallisen kaulapannan, kun halusi että pysyn hänen luonaan viikonlopun, kun hän kävi päivisin töissä. No ei sen kanssa kehdannut lähteä ihmisten ilmoille joten pysyin hänen asunnossaan, eli jotain tällaista kaipaisin.
Sitoutua ei rarvitse, enkä ehkä aviomiestä ole etsimässäkään, mutta pitkäaikaista "siveellisyys poliisia" kaipaisin.
Olen normaali kroppainen ja muutenkin ihan normaali nuorekas, mutta vähän liian "villi" työssäkäyvä 36v nainen. Missi en ole, eikä minusta selkaista saakaan, mutta sen verran on näköä, että noilta baarikeikoilta ei ole tarvinnut yksin "nukkumaan" lähteä.
Kommentit (22)
Olen käynyt, mutta tuolla suurin osa tuntuu olevan trans henkilöitä y. hieman erikoisempaa, jota en ole etsimässä.
Tässäpä olis kuria tarjolla: raffsex at outlook piste com jossa voidaan tunnustella tarvitsetko oikeasti kuria.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä olis kuria tarjolla: raffsex at outlook piste com jossa voidaan tunnustella tarvitsetko oikeasti kuria.
Toivottavasti ymmärsit viestini oikein. En tarvitse mitään armotonta piiskausta, ruoskimista ja "kidutusta", vaan sellaisen ns. kotikurin että en lähde jokaisen ravintola-illan jälkeen vieraiden miesten matkaan tai tuo niitä kotiini. Eli yhden illan jutut pitää saada pois, ja jotenkin pitäisi myös pahimmat seksihimot tyydyttää tai ehkäistä. Saatan olla hyperseksuaali ja jonkinmoinen seksi-addikti, joten en siis voi himoilleni mitään, vähän kuin huumeriippuvaiset tekevät mitä vain saadakseen annoksensa.
Kerran jo mietin että vuokraan kesämomakseni mökin jostain tunturista ja menen vaikka taksilla tai pyörällä sinne niin että sieltä ei yksinkertaisesti pääsisi mihinkään, vaikka miten tekisi mieli.
Ihana nainen oot!
Tuollaista kaipaisi itselleni, nainen joka olisi vähä tuhma, joskus sortuisi vieraisiin ja tulisi kiltisti takaisin reissuiltansa kotiin.
M49
Kuria ja nuhteessa pitämistä on tarjolla tarpeen mukaan, omat rajat ei ihan heti tuu vastaan keinoissa mutten ole mielestäni kohtuuton kurin käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ymmärsit viestini oikein. En tarvitse mitään armotonta piiskausta, ruoskimista ja "kidutusta", vaan sellaisen ns. kotikurin että en lähde jokaisen ravintola-illan jälkeen vieraiden miesten matkaan tai tuo niitä kotiini. Eli yhden illan jutut pitää saada pois, ja jotenkin pitäisi myös pahimmat seksihimot tyydyttää tai ehkäistä. Saatan olla hyperseksuaali ja jonkinmoinen seksi-addikti, joten en siis voi himoilleni mitään, vähän kuin huumeriippuvaiset tekevät mitä vain saadakseen annoksensa.
Kerran jo mietin että vuokraan kesämomakseni mökin jostain tunturista ja menen vaikka taksilla tai pyörällä sinne niin että sieltä ei yksinkertaisesti pääsisi mihinkään, vaikka miten tekisi mieli.
Lisää kiinnostustani, kurin lisäksi löytyy myös valmiuksia keskusteluihin tuossakin aihepiirissä, jota sivusit. RS
Vierailija kirjoitti:
Ihana nainen oot!
Tuollaista kaipaisi itselleni, nainen joka olisi vähä tuhma, joskus sortuisi vieraisiin ja tulisi kiltisti takaisin reissuiltansa kotiin.
M49
En halua käydä vieraissa enkä yhden yön jutuissa! Olisit epäonnistunut tehtävässäsi, jos niin pääsisi käymään.
Täällä olisi yksi, jos mokailet, rankaistus on todella rajua naimista takaapäin!
Missäs päin vaikutat? Voitais tehdä yhdenlainen diili 🥰😃 saat varmaan otettua yhteyttä privana.
Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana nainen oot!
M49
En halua käydä vieraissa enkä yhden yön jutuissa! Olisit epäonnistunut tehtävässäsi, jos niin pääsisi käymään.
Aioin kommentoida samoin, mutta olit nopeampi. Olisi hyvä lukea viestit kunnolla ennenkuin alkaa kommentoimaan. Sinänsä kiva että M49 näki hyväksi kehua, joskin taisi lipsahtaa väärään asiayhteyteen.
Minulta löytyy keinot ensisijaisesti rohkaista ja palkita onnistumisista ja tarvittaessa rangaista sortumisista houkutuksille turhan altista naista tottelevaiseen suuntaan lähes yhtä hyvin etänä kuin livenäkin. Laita postia jos kiinnostuit ja uskallat kokeilla löytyykö sanoille katetta. RS
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi yksi, jos mokailet, rankaistus on todella rajua naimista takaapäin!
Eiköhän tuollainen ohjaa Ap:ta nimenomaan mokailemaan lisää, jos siitä on noin houkutteleva palkintokin luvassa?
Sellainen kaulaan lukittava koirien koulutukseen tarkoitettava sähköpanta voisi olla hyvä. Sähkö shokkeja tulisi heti, jos poistuu tietyn alueen ulkopuolelle. Ensin tulee pieni huomautus "näpsy" jotta tietää että nyt on raja ylitetty. Jos ei palaa 10s kuluessa sallitulle alueelle tulee sellaisia tärskyjä 10s välein että alueelle palaa vaikka ryömimällä. Jos kuriton rotwailer oppii muutamasta kerrasta pysymään omalla pihalla niin luulen että AP:n pysyy viikonloput kiltisti kotisohvalla odottamassa seksihepeneissä että pääsee ottamaan suihin ja mahdollisesti saamaan "sääli" naintia.
Tuollaisesta löytyy ketjullinen ja lukittava versio, jota ei ilman voimapihtejä saa irroitettua. Veikkaan että tällä AP kouluttautuisi kohtuu lyhyessä ajassa säädylliseksi naiseksi.
Eka rajoituskohde olisi ne ravintolaillat, kun sieltä kerta toisensa jälkeen roudaat kotiisi seksiseuraa tai tuppaudut yhdenillan Toivojen ja Reiskojen mukaan nussittavaksi. Lähiseutusi portsareille ohjeistus siitä, että tätä nymfoa ei saa laskea ravintolaan. Ellei ala tepsiä, antabus kuuri valvottuine annosteluineen saa pysymään pään selvänä tai olosi tosi kurjana mikäli wiinan piru meinaa vielä viedä naikkosta.
Joko kuri löytyi vai onko äijäjahti jo vauhdissa?
Saatat tarvita terapiaa jos epävakaa, ja terapiaa+lääkkeet jos ADHD tai kaksisuuntainen.
Dom ei oikein voi päävikojasi parantaa, mutta toki se kinkyily voi olla kivaa siinä sivussa luotettavan kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Saatat tarvita terapiaa jos epävakaa, ja terapiaa+lääkkeet jos ADHD tai kaksisuuntainen.
Dom ei oikein voi päävikojasi parantaa, mutta toki se kinkyily voi olla kivaa siinä sivussa luotettavan kumppanin kanssa.
Tämä tulee itsellekin mieleen Ap aloituksesta ja tarkennuksista. Keskustelua nyt vähintäänkin taitaa olla vailla paljon enemmän kuin mitään rajoituskeinoja kenenkään taholta.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia tykkään lukea.
Mikä tällaisissa saa tykkäämään lukea?
Olisikohan BDSM baari sinulle oikeampi keskustelusivusto?