Ilta-Sanomissa uusi juttu Fiorelllasta. Kertokaa omia kokemuksia!
Kommentit (33)
Luulin, että IS juttu kiinnittäisi enemmän huomiota. Ja tämä ketju. Ap
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että IS juttu kiinnittäisi enemmän huomiota. Ja tämä ketju. Ap
Minäkin luulin. Eikö ihmiset oikeasti enää muista Fiorellaa?
Tapasin yrityksen pomon ja omistajan aikoinaan henkilökohtaisesti työ asioissa. Yritys jossa olin töissä teki prää suomalaiselle yökerho yrittäjälle ja heille piti firman pomon mukaan jossa olin silloin töissä tehdä yhdessä Fiorellan kanssa yhteinen muoti ilta muotinäytöksineen. Tilaisuuteen piti kutsua jotain yli 500 yli 18 tai 21 vuotiasta yleisöksi ja kohtuu paljon lehdistöä. Olimme pomoni kanssa myös alustavasti sopineet muutamankin Suomen huippumallin ja hyvin tunnetun nais julkkiksen kanssa että he esiintyvät hyvin halvalla muoti näytöksen malleina jolla esiintymisillä olisi saatu paljon lehtikuvia lehtiin. Fiorellan pomo ei tähän suostunut vaan halusi että mallit ovat jotain alle 18 vuotiaita ja että heillä olisi ollut vain housut mutta ei yläosaa vaan ylävartalo paljaana ainoastaan ylävartalon ja rintojen peittona pelkkä vartalomaali jonka hän olisi itse levittänyt tyttöjen ylävartaloille iholle ja rinnoille. Fiorellan pomo joka tämän olisi tehnyt oli siihen aikaan jotain 50-60 vuotta vanha. Kun juttelin hänen kanssaan (olen siis mies) tämän tapahtuman järjestämisestä kahden kesken niin hän tarjosi minulle kopioita jotka hän olisi voinut tehdä filmeistä jotka hänellä oli. Hänellä oli pukukoppeihin sisälle kuvaavat kamerat liikkeissään näin hän mainosti minulle jotka kuvasivat kaiken mitä pukukopeissa tapahtuu myös ja etenkin sen kun nuoret tytöt riisuivat vaatteensa sovittaakseen.kaupan vaatteita. Hänen asiakkaansa olivat yleensä jostain 12-13 vuotiaista johonkin pari kymppisiin ikäisiä tyttöjä. Hän oli omien sanojensa mukaan kerännyt parhaat kamera kuva filmi pätkät parhaista nuorista tytöistä pitkältä ajalta itselleen kamerat kuvasivat koko ajan aina mitä puku kopeisssa nuoret.tytöt tekevät erityisesti kun he riisuuntuvat kokeillakseen kaupan vaatteita. Hän oli kerännyt omien sanojensa mukaan pitkältä ajalta parhaat pätkät.ja parhaat nuoret tytöt ja editoinut niistä monien tuntien verran materiaalia8.Lopetin hänen kanssaan tämän jälkeen tämän tapaamisen hyvin lyhyeen ja tapasin pomoni siinä pr konsultointia tekevässä yrityksessä ja kerroin mitä se oli tapahtunut ja että en suostu enään määräyksistä huolimatta enään konsultoimaan Fiorellan pomoa tai Fiorellaa. Sanoin myös että jos minun täytyy vielä tavata Fiorellan pomo voi olla että yritän vetää häntä turpiin. Tämän pr firman pomo jossa olin töissä sanoi että on varmaan parempi että en jatka enään tässä konsultointi projektissa ja että hän pomoni hoitaa sovitun pr konsultoinnin Fiorellalle ja Fiorellan pomolle loppuun ja minä en enään jatka työn tekemistä tässä projektissa. Tästä asiasta olimme samaa mieltä pomoni kanssa joten minun ei koskaan enään onneksi tarvinnut tavata Fiorellan omistaja pomoa.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin yrityksen pomon ja omistajan aikoinaan henkilökohtaisesti työ asioissa. Yritys jossa olin töissä teki prää suomalaiselle yökerho yrittäjälle ja heille piti firman pomon mukaan jossa olin silloin töissä tehdä yhdessä Fiorellan kanssa yhteinen muoti ilta muotinäytöksineen. Tilaisuuteen piti kutsua jotain yli 500 yli 18 tai 21 vuotiasta yleisöksi ja kohtuu paljon lehdistöä. Olimme pomoni kanssa myös alustavasti sopineet muutamankin Suomen huippumallin ja hyvin tunnetun nais julkkiksen kanssa että he esiintyvät hyvin halvalla muoti näytöksen malleina jolla esiintymisillä olisi saatu paljon lehtikuvia lehtiin. Fiorellan pomo ei tähän suostunut vaan halusi että mallit ovat jotain alle 18 vuotiaita ja että heillä olisi ollut vain housut mutta ei yläosaa vaan ylävartalo paljaana ainoastaan ylävartalon ja rintojen peittona pelkkä vartalomaali jonka hän olisi itse levittänyt tyttöjen ylävartaloille iholle ja rinnoille. Fiorellan pomo joka tämän o
Uskon kyllä tuon. Oksennus!
Vierailija kirjoitti:
Tapasin yrityksen pomon ja omistajan aikoinaan henkilökohtaisesti työ asioissa. Yritys jossa olin töissä teki prää suomalaiselle yökerho yrittäjälle ja heille piti firman pomon mukaan jossa olin silloin töissä tehdä yhdessä Fiorellan kanssa yhteinen muoti ilta muotinäytöksineen. Tilaisuuteen piti kutsua jotain yli 500 yli 18 tai 21 vuotiasta yleisöksi ja kohtuu paljon lehdistöä. Olimme pomoni kanssa myös alustavasti sopineet muutamankin Suomen huippumallin ja hyvin tunnetun nais julkkiksen kanssa että he esiintyvät hyvin halvalla muoti näytöksen malleina jolla esiintymisillä olisi saatu paljon lehtikuvia lehtiin. Fiorellan pomo ei tähän suostunut vaan halusi että mallit ovat jotain alle 18 vuotiaita ja että heillä olisi ollut vain housut mutta ei yläosaa vaan ylävartalo paljaana ainoastaan ylävartalon ja rintojen peittona pelkkä vartalomaali jonka hän olisi itse levittänyt tyttöjen ylävartaloille iholle ja rinnoille. Fiorellan pomo joka tämän o
Yhdyssanat eivät taida olla vahvin puolesi.
Vierailija kirjoitti:
Muistan tuon kaupan sekä Stoccalle vievältä käytävältä että Kaisaniemestä.
Vaatteet olivat melko mauttomia keinokuitusia ja övereitä. Oli bilettäjien ja missien suosiossa? Joskus tuli käytyä pyörimässä, mutta yleensä en ostanut mitään. Voi olla, että itselläni oli ehkä 2000 -luvun alussa yksi pusero tai biletoppi sieltä. Tavallisesti en ikinä löytänyt sieltä mitään. En myöskään tullut ahdistelluksi enkä kohdannut mitään hyypiötä. Myyjät taisi olla nuoria naisia, kuten vaateliikkeissä yleensä on tapana?
Nuoria naisia? 14-vuotiaita tyttöjä!
Jatkoa edelliseen sama kirjoittaja kun muotinäytös PR ilta jutusssa. Sama Fiorellan omistaja pomo tarjosi minulle samalla kertaa kun olin tapaamisessa hänen kanssaan kahden kesken monia tunteja filmi materiaalia jotka hänellä oli tiedostoina joissa nuoret tytöt kaupan asiakkaat jotka olivat jotain 12-13 vuodesta vähän yli kaksikymppisiin riisuuntuivat kokeillakseen kaupan vaatteita pukukopeissa. Hänellä oli mitä hän kertoi kaupassa kaikkiin pukukoppeihin suunnatut kamerat jotka näyttivät ja kuvasivat koko ajan kaiken mitä pukukopeissa sisällä tehdään mukaan lukien kun nuoret tytöt riisuuntuvat vaihtaakseen vaatteita. Hän oli kerännyt tätä materiaalia pitkään näin hän kertoi ja tästä materiaalista editoinut parhaat.palat ja parhaat nuoret tytöt.moni tuntisiksi tiedostoiksi joista hän tarjosi minulle kopioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet olivat melko mauttomia keinokuitusia ja övereitä. Oli bilettäjien ja missien suosiossa? Joskus tuli käytyä pyörimässä, mutta yleensä en ostanut mitään. Voi olla, että itselläni oli ehkä 2000 -luvun alussa yksi pusero tai biletoppi sieltä. Tavallisesti en ikinä löytänyt sieltä mitään. En myöskään tullut ahdistelluksi enkä kohdannut mitään hyypiötä. Myyjät taisi olla nuoria naisia, kuten vaateliikkeissä yleensä on tapana?
Nuoria naisia? 14-vuotiaita tyttöjä!
Kävin siellä yleensä illalla, tai viikonloppuna. Silloin oli naismyyjä yksin töissä ihan aikuinen(?), en muista mitään miestä ollenkaan. Mutta en käynyt siinä kaupassa kovin usein. Onneksi, koska tuommoista liiketoimintaa en kyllä halua tukea. Hyh, hyh.
Tässä vanhassa blogipostauksessa 11 vuoden takaa on kuvia Fiorellasta sellaisena kuin itse sen muistan, eli tuommoista halvannäköistä teinimuotia ja asustetta.
Bloggaaja kehuu Fiorella ja kertoo sen olevan perheyritys. Onko tämä perhe siis ostanut sen tuomiojupakan jälkeen?
https://mikih annahb log.blog spot.com/2014/06/fiorella--fashion-bloggers-night.html
Vierailija kirjoitti:
Tässä vanhassa blogipostauksessa 11 vuoden takaa on kuvia Fiorellasta sellaisena kuin itse sen muistan, eli tuommoista halvannäköistä teinimuotia ja asustetta.
Bloggaaja kehuu Fiorella ja kertoo sen olevan perheyritys. Onko tämä perhe siis ostanut sen tuomiojupakan jälkeen?
https://mikih annahb log.blog spot.com/2014/06/fiorella--fashion-bloggers-night.html
Jos näin on, niin todella outoa, että on pidetty vanhan puljun nimi. Sen verran yököttävää touhua ollut.
Ei ole Fiorella oy vaihtanut omistajaa. Kuulunut aina samalle perheelle ja suunnilleen kaikki perheen jäsenet olleet siinä töissä. Se alkuperäinen vanha mies omistaja menehty vähän aikaa sitten. Liike ketju käytti paljon palkattomia harjottelijoita, nuita tettiläisiä ja muita.