Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 50-vuotiaat naiset, onko teillä jo pystyjuonteita ylähuulen yllä?

Vierailija
07.05.2025 |

Mulla ei vielä ole ja olen aina ajatellut että niitä ei tule vielä keski-iässä, mutta miten on? Jos sinulla on tullut alle 50-vuotiaana, oletko tupakoija?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 70+ eikä mulla ole, hieron joka ilta...

Vierailija
2/53 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, en tupakoi.

Työkaverilla oli vahvat juonteet, hän oli innokas juoksija ja pyöräilijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli alle 50 vuotiaana. Aloitin tupakanpolton  80 luvulla yläkoulussa. Lopetin polttelun noin 24 vuotta sitten.

Vierailija
4/53 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, en tupakoi.

Ai että, mitä nautintoa se joillekin tuottaa, kun pääsee arvostelemaan kadehtimaansa työkaveria, joka urheilee MUTTA kaikki hyvä eliminoituu sillä, että on vahvat juonteet! Hyi, halveksin sinunlaisia naisia. Toivottavasti on mukava olla, kun sait kaikille tiedoksi, että sinulla ei ole ryppyjä mutta työkaverilla on. Sääliksi käy työkaveriasi, kun on joutunut tuollaisen noidan arvostelemaksi.

Vastaus kysymykseen, ettei ihan mene sivuraiteille: ei ole vielä, enkä tiedä työkavereiden rypyistä. 

Vierailija
5/53 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta olenkin läski eikä ryppyjä muuallakaan. Ikä kyllä näkyy ihossa muuten. En polta enkä juo. 

Vierailija
6/53 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

-vm1975

Vierailija
7/53 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, olen jo 69 v.  EI niitä tule kaikille, vanhenemisen tapa kulkee suvussa.

Vierailija
8/53 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

minustakin se menee suvussa.

Vierailija
9/53 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, olen jo 69 v.  EI niitä tule kaikille, vanhenemisen tapa kulkee suvussa.

Pahoittelut, luin yli 50-vuotiaat.

Vierailija
10/53 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, en tupakoi.

Ai että, mitä nautintoa se joillekin tuottaa, kun pääsee arvostelemaan kadehtimaansa työkaveria, joka urheilee MUTTA kaikki hyvä eliminoituu sillä, että on vahvat juonteet! Hyi, halveksin sinunlaisia naisia. Toivottavasti on mukava olla, kun sait kaikille tiedoksi, että sinulla ei ole ryppyjä mutta työkaverilla on. Sääliksi käy työkaveriasi, kun on joutunut tuollaisen noidan arvostelemaksi.

Vastaus kysymykseen, ettei ihan mene sivuraiteille: ei ole vielä, enkä tiedä työkavereiden rypyistä. 

Taisit nyt lipsahtaa pahasti sivuraiteille. En kadehtinut häntä, kadentiminen on täysin turhaa.

Hän oli sievä ja hoikka, mutta hän oli ulkona suorassa auringonpaisteessa, joten pystyjuonteita suun ympärillä. 

Ohut iho kannattaa suojata aurinkovoiteella. 

Vierailija
11/53 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rumat pystyrypyt. En ole koskaan tupakoinut enkä viihtynyt auringossa. Loppuvuodesta täytän 50v. 

Vierailija
12/53 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs onko teillä nasolabiaalijuonteet? Siis ne nenän pielestä lähtevät. Mulle näköjään alkaa näin 44-vuotiaana muodostua

Vierailija
13/53 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, en tupakoi.

Taisit nyt lipsahtaa pahasti sivuraiteille. En kadehtinut häntä, kadentiminen on täysin turhaa.

Hän oli sievä ja hoikka, mutta hän oli ulkona suorassa auringonpaisteessa,

Kehtaisitko sanoa tuon saman asian työkaverille päin naamaa? Eli sinulla on ryppyjä, kannattaisi suojata ohut iho suoralta auringonpaisteelta? Jos vastaat ei, niin ihan olet yksiselitteisesti selän takana paskanjauhaja, etkä mitään muuta. 

Vierailija
14/53 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, en tupakoi.

Hän oli sievä ja hoikka

Kehtaisitko sanoa tuon saman asian työkaverille päin naamaa? Eli sinulla on ryppyjä, kannattaisi suojata ohut iho suoralta auringonpaisteelta? Jos vastaat ei, niin ihan olet yksiselitteisesti selän takana paskanjauhaja, etkä mitään muuta. 

Miksi tuollaista pitäisi kenellekään möläyttää päin naamaa?? Jokainen aikuinen ihminen tietää, että uv-säteily vaurioittaa ihoa ja ulkona paljon aikaa viettävät ihmiset rypistyvät aiemmin.

Vierailija
15/53 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ja varmasti juuri kaikki nämä, että olen ylipainoinen, en käytä alkoholia enkä ole koskaan tupakoinut ja en ota aurinkoa, tosin paha deen puute eli pitäisi olla enemmän auringossa.

Silmien alaluomissa on vähän ryppyä ja leuan alla, tai siis tuon siinä olevan läskin eli kaksarin ala-osassa on sellainen outo todella vanhanksi tekevä "roikkuryppy" se näkyy jos ei ole ryhdikkäästi, ja se on kauhea. Laihduin viime vuonna paljon kun sairastin, ja tuo leukaryppy oli aina vain pahempi kun iho alkoi roikkua. Nyt olen lihonut vanhoihin mittoihin ja toisaalta hyvä, se roikkuva nahka joka paikassa ei ollut kiva.

N50

Vierailija
16/53 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen 70+ eikä mulla ole, hieron joka ilta...

Laukeaako mies nopeasti

Vierailija
17/53 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, en tupakoi.

Taisit nyt lipsahtaa pahasti sivuraiteille. En kadehtinut häntä, kadentiminen on

Pointti on se, että työkaverin ryppyasioita ei ruodita. Omiasi saat ruotia. 

Vierailija
18/53 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, en tupakoi.

Taisit nyt lipsahtaa pahasti s

Pointti on se, että työkaverin ryppyasioita ei ruodita. Omiasi saat ruotia. 

Anonyyminä netin keskustelupalstalla saa ruotia kyllä ihan mitä haluaa. 

Vierailija
19/53 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47-vuotias nainen, on pystyjuonteita huulten yläpuolella. En ole koskaan tupaikoinut.

Vierailija
20/53 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs onko teillä nasolabiaalijuonteet? Siis ne nenän pielestä lähtevät. Mulle näköjään alkaa näin 44-vuotiaana muodostua

Mulla oli sellaiset jo lapsena. Kun on pulleat posket, niin siihenhän on semmoinen juonne sileän ylähuulen ja pullean posken rajalle aina muodostunut.