Alle 50-vuotiaat naiset, onko teillä jo pystyjuonteita ylähuulen yllä?
Mulla ei vielä ole ja olen aina ajatellut että niitä ei tule vielä keski-iässä, mutta miten on? Jos sinulla on tullut alle 50-vuotiaana, oletko tupakoija?
Kommentit (53)
Ei ole, en tupakoi.
Työkaverilla oli vahvat juonteet, hän oli innokas juoksija ja pyöräilijä.
Minulle tuli alle 50 vuotiaana. Aloitin tupakanpolton 80 luvulla yläkoulussa. Lopetin polttelun noin 24 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, en tupakoi.
Ai että, mitä nautintoa se joillekin tuottaa, kun pääsee arvostelemaan kadehtimaansa työkaveria, joka urheilee MUTTA kaikki hyvä eliminoituu sillä, että on vahvat juonteet! Hyi, halveksin sinunlaisia naisia. Toivottavasti on mukava olla, kun sait kaikille tiedoksi, että sinulla ei ole ryppyjä mutta työkaverilla on. Sääliksi käy työkaveriasi, kun on joutunut tuollaisen noidan arvostelemaksi.
Vastaus kysymykseen, ettei ihan mene sivuraiteille: ei ole vielä, enkä tiedä työkavereiden rypyistä.
Ei, mutta olenkin läski eikä ryppyjä muuallakaan. Ikä kyllä näkyy ihossa muuten. En polta enkä juo.
Ei ole, olen jo 69 v. EI niitä tule kaikille, vanhenemisen tapa kulkee suvussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, olen jo 69 v. EI niitä tule kaikille, vanhenemisen tapa kulkee suvussa.
Pahoittelut, luin yli 50-vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, en tupakoi.
Ai että, mitä nautintoa se joillekin tuottaa, kun pääsee arvostelemaan kadehtimaansa työkaveria, joka urheilee MUTTA kaikki hyvä eliminoituu sillä, että on vahvat juonteet! Hyi, halveksin sinunlaisia naisia. Toivottavasti on mukava olla, kun sait kaikille tiedoksi, että sinulla ei ole ryppyjä mutta työkaverilla on. Sääliksi käy työkaveriasi, kun on joutunut tuollaisen noidan arvostelemaksi.
Vastaus kysymykseen, ettei ihan mene sivuraiteille: ei ole vielä, enkä tiedä työkavereiden rypyistä.
Taisit nyt lipsahtaa pahasti sivuraiteille. En kadehtinut häntä, kadentiminen on täysin turhaa.
Hän oli sievä ja hoikka, mutta hän oli ulkona suorassa auringonpaisteessa, joten pystyjuonteita suun ympärillä.
Ohut iho kannattaa suojata aurinkovoiteella.
Mulla on rumat pystyrypyt. En ole koskaan tupakoinut enkä viihtynyt auringossa. Loppuvuodesta täytän 50v.
Entäs onko teillä nasolabiaalijuonteet? Siis ne nenän pielestä lähtevät. Mulle näköjään alkaa näin 44-vuotiaana muodostua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, en tupakoi.
Taisit nyt lipsahtaa pahasti sivuraiteille. En kadehtinut häntä, kadentiminen on täysin turhaa.
Hän oli sievä ja hoikka, mutta hän oli ulkona suorassa auringonpaisteessa,
Kehtaisitko sanoa tuon saman asian työkaverille päin naamaa? Eli sinulla on ryppyjä, kannattaisi suojata ohut iho suoralta auringonpaisteelta? Jos vastaat ei, niin ihan olet yksiselitteisesti selän takana paskanjauhaja, etkä mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, en tupakoi.
Hän oli sievä ja hoikka
Kehtaisitko sanoa tuon saman asian työkaverille päin naamaa? Eli sinulla on ryppyjä, kannattaisi suojata ohut iho suoralta auringonpaisteelta? Jos vastaat ei, niin ihan olet yksiselitteisesti selän takana paskanjauhaja, etkä mitään muuta.
Miksi tuollaista pitäisi kenellekään möläyttää päin naamaa?? Jokainen aikuinen ihminen tietää, että uv-säteily vaurioittaa ihoa ja ulkona paljon aikaa viettävät ihmiset rypistyvät aiemmin.
Ei ole, ja varmasti juuri kaikki nämä, että olen ylipainoinen, en käytä alkoholia enkä ole koskaan tupakoinut ja en ota aurinkoa, tosin paha deen puute eli pitäisi olla enemmän auringossa.
Silmien alaluomissa on vähän ryppyä ja leuan alla, tai siis tuon siinä olevan läskin eli kaksarin ala-osassa on sellainen outo todella vanhanksi tekevä "roikkuryppy" se näkyy jos ei ole ryhdikkäästi, ja se on kauhea. Laihduin viime vuonna paljon kun sairastin, ja tuo leukaryppy oli aina vain pahempi kun iho alkoi roikkua. Nyt olen lihonut vanhoihin mittoihin ja toisaalta hyvä, se roikkuva nahka joka paikassa ei ollut kiva.
N50
Vierailija kirjoitti:
olen 70+ eikä mulla ole, hieron joka ilta...
Laukeaako mies nopeasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, en tupakoi.
Taisit nyt lipsahtaa pahasti sivuraiteille. En kadehtinut häntä, kadentiminen on
Pointti on se, että työkaverin ryppyasioita ei ruodita. Omiasi saat ruotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, en tupakoi.
Taisit nyt lipsahtaa pahasti s
Pointti on se, että työkaverin ryppyasioita ei ruodita. Omiasi saat ruotia.
Anonyyminä netin keskustelupalstalla saa ruotia kyllä ihan mitä haluaa.
Olen 47-vuotias nainen, on pystyjuonteita huulten yläpuolella. En ole koskaan tupaikoinut.
Vierailija kirjoitti:
Entäs onko teillä nasolabiaalijuonteet? Siis ne nenän pielestä lähtevät. Mulle näköjään alkaa näin 44-vuotiaana muodostua
Mulla oli sellaiset jo lapsena. Kun on pulleat posket, niin siihenhän on semmoinen juonne sileän ylähuulen ja pullean posken rajalle aina muodostunut.
olen 70+ eikä mulla ole, hieron joka ilta...