Siirryn ässän asiakkaaksi kun k- kauppa kallis
Keskitän kaikki ostokset ässäryhmään kun saan paljon bonusta ja vakuutuksista myös tulee bonusta. K-kauppa hurjasti kallistunut. Oletko huomannut saman asian?
Kommentit (58)
Jeepp
Kauhistuin kun prismassa kotim tomaatti maksoin 4.09, en ostanut vaan menin cm ään, ja hinta oli 5,39
Ei se ässäkään mikään halpa ole.
Minä käyn molemmissa ja ostelen sieltä, mistä sattuu tarvitsemani tuotteen saamaan halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ässäkään mikään halpa ole.
Minä käyn molemmissa ja ostelen sieltä, mistä sattuu tarvitsemani tuotteen saamaan halvemmalla.
Prisma halvin puolueettomassa vertailussa, S myös halpa
Vierailija kirjoitti:
On se ässäkin kallistunut, mutta tuleepa sitten enemmän bonuksia.
No halvempi on kuin koolla yksikään kauppa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No halvempi on kuin koolla yksikään kauppa
Meillä se on ainoa kauppa, joten paha vertailla. On vaan hinnat koko ajan kallistuneet.
Käyn vallan supparissa, ja jos joku on liian kallis, jätän vaan ostamatta sitten. Onhan ruuan hinta noussut mutta ei oikee jaksa kiinnostaa enempää.
Ainahan K on ollut kallis, varsinkin pienet K-marketit varmaan kallein kauppa mitä Suomessa on.
K-kauppa onkin brändätty paremmanväen kaupaksi. Ei ole työttömät, eläkeläiset ja duunarit tiellä kun ylempikeskiluokka tekee ostoksia.
Vierailija kirjoitti:
Jeepp
Kauhistuin kun prismassa kotim tomaatti maksoin 4.09, en ostanut vaan menin cm ään, ja hinta oli 5,39
Tomaattia kun vetää vuosikymmeniä, niin sille allergisoituu. -ohis
Yritä vielä muutama vuosi K-kaupan asiakkaana. Ehkä se siitä?
Miksi et ole aiemmin siis tätä tehnyt?! Meillä ostetaan lähes kaikki Lidlistä. Ja huomattava ero kyllä ostoskärryn hinnassa.
Laitoin k-kaupat boikottiin ajat sitten.
Onko tää taas s-ketjun epätoivoinen mainoskikka saada asiakkaita.
Atrian minuuttifileet 190g. naturel maksaa s-marketissa 2,99€ ja k-marketissa 3, 79€. Kova hintaero, yksi tuote mainitakseni. Viikko tasolla voi laskea kuinka paljon on halvempi s ryhmä.
Juurikin vertailin hintoja S-ketjun ja K-Citymarkerin välillä ja on näemmä huomenna haettava kanamunat K-Citymarketista ja maidot S-Marketista.
Toivon löytäväni juuri ne tuotteet, joita etsin, sillä rahaa on käytettävissä 4,16 €. 😁
Kai minä ensi viikkoon pärjäisin ilmankin, mutta jos valitsemani tuotteet löytyy olen tyytyväinen.
Paras konsti on surffailla tarjousten perässä Cittarin ja Prisman välillä. Onneksi molemmat ovat pienen välimatkan päässä toisistaan, ja molempien Plussa-, ja Bonuskortit käytössä.